برنامه نويسي

برنامه نویسی پیشرفته بازی جاوا

Advanced Java Game Programming

دانلود کتاب Advanced Java Game Programming (به فارسی: برنامه نویسی پیشرفته بازی جاوا) نوشته شده توسط «David Wallace Croft B.Sc. – M.Sc. (auth.)»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی پیشرفته بازی جاوا

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: David Wallace Croft B.Sc. – M.Sc. (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 584 / 569

حجم فایل: 12.63 مگابایت

کد کتاب: 1590591232 , 9781590591239

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برنامه نویسی پیشرفته بازی جاوا

برنامه نویسی پیشرفته بازی جاوا به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از آخرین تکنیک های زبان برنامه نویسی جاوا، بازی های رایانه ای رومیزی و اینترنتی بسازید. در حالی که سایر کتاب‌های برنامه‌نویسی بازی جاوا بر روی مواد مقدماتی جاوا تمرکز دارند، این کتاب برنامه‌نویسی بازی را برای توسعه‌دهندگان مجرب جاوا پوشش می‌دهد.
دیوید والاس کرافت، بنیان‌گذار گروه توسعه‌دهندگان بازی جاوا (GameJUG)، یک کتابخانه بازی با قابلیت استفاده مجدد و منبع باز جمع‌آوری کرده است. —یک موتور انیمیشن Swing که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از این تکنیک ها استفاده کنند و بازی های جدید را به سرعت اجرا کنند.
کتابخانه بازی منبع باز همچنین شامل یک چارچوب استقرار بازی قابل استفاده مجدد و یک کتابخانه شبکه چند نفره با قابلیت تونل زنی فایروال HTTP برای اپلت ها است. همه کدها منبع باز هستند، از جمله بازی‌های مثال. این انیمیشن به طور دقیق در محیط Swing آزمایش و بهینه شده است و کرافت به وضوح نحوه عملکرد کد را با جزئیات کامل توضیح می دهد. کتابخانه‌های گرافیکی و صوتی استفاده‌شده در نمونه‌ها مالکیت عمومی هستند و همچنین ممکن است برای ایجاد بازی‌های جدید بدون حق امتیاز استفاده شوند.


Advanced Java Game Programming teaches you how to create desktop and Internet computer games using the latest Java programming language techniques. Whereas other Java game programming books focus on introductory Java material, this book covers game programming for experienced Java developers.
David Wallace Croft, founder of the Game Developers Java Users Group (GameJUG), has assembled an open-source reusable game library—a Swing animation engine that allows developers to use these techniques and put out new games very rapidly.
The open-source game library also includes a reusable game deployment framework and a multiplayer networking library with HTTP firewall tunneling capability for applets. All of the code is open source, including the example games. The animation has been scrupulously tested and optimized in the Swing environment, and Croft clearly explains how the code works in great detail. The graphics and audio libraries used in the examples are public domain and may also be used royalty-free for creating new games.

دانلود کتاب «برنامه نویسی پیشرفته بازی جاوا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید