برنامه نويسي

برنامه نویسی پیشرفته بازی سه بعدی با DirectX 10.0 (کتابخانه بازی و گرافیک Wordware)

Advanced 3D Game Programming with DirectX 10.0 (Wordware Game and Graphics Library)

دانلود کتاب Advanced 3D Game Programming with DirectX 10.0 (Wordware Game and Graphics Library) (به فارسی: برنامه نویسی پیشرفته بازی سه بعدی با DirectX 10.0 (کتابخانه بازی و گرافیک Wordware)) نوشته شده توسط «Peter Walsh»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی پیشرفته بازی سه بعدی با DirectX 10.0 (کتابخانه بازی و گرافیک Wordware)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Peter Walsh

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 552

حجم فایل: 5.02 مگابایت

کد کتاب: 1598220543 , 9781598220544

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برنامه نویسی پیشرفته بازی سه بعدی با DirectX 10.0 (کتابخانه بازی و گرافیک Wordware)

برنامه نویسی پیشرفته بازی سه بعدی با DirectX 10.0 راهنمایی برای توسعه بازی های پیشرفته با استفاده از DirectX 10.0 ارائه می دهد. با شروع پایه های ریاضی سه بعدی و اجزای DirectX، برنامه نویسان تازه وارد به گرافیک و برنامه نویسی بازی، نحوه پیاده سازی شبکه، تشخیص برخورد و چند رشته ای را خواهند آموخت. کد منبع کامل برای مثال ها و برای بازی اول شخص سه بعدی شبکه مشتری/سرور ارائه شده است که بسیاری از تکنیک های بحث شده در کتاب را گرد هم می آورد. یاد بگیرید چگونه: از طریق صفحه کلید و ماوس ورودی از کاربر دریافت کنید. شبیه سازی هوش با استفاده از الگوریتم های فرمان و موتورهای انگیزشی. با استفاده از سایه زن های HLSL رندر کنید. از تکنیک های پیشرفته سه بعدی مانند سینماتیک رو به جلو و معکوس، سطوح تقسیم بندی و نورپردازی رادیویی استفاده کنید. صحنه ها را از طریق رندر پورتال مدیریت کنید.


Advanced 3D Game Programming with DirectX 10.0 provides a guide to developing cutting-edge games using DirectX 10.0. Beginning with the foundations of 3D math and the components of DirectX, programmers new to graphics and game programming will learn how to implement networking, collision detection, and multithreading. Full source code is provided for the examples and for the client/server networked 3D first-person game that brings together many of the techniques discussed in the book. Learn how to: Acquire input from the user through the keyboard and mouse. Simulate intelligence using steering algorithms and motivation engines. Render using HLSL shaders. Use advanced 3D techniques such as forward and inverse kinematics, subdivision surfaces, and radiosity lighting. Manage scenes via portal rendering.

دانلود کتاب «برنامه نویسی پیشرفته بازی سه بعدی با DirectX 10.0 (کتابخانه بازی و گرافیک Wordware)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید