برنامه نویسی: بازی

یک فرآیند تولید بازیگوش: برای طراحان بازی (و همه)

A Playful Production Process: For Game Designers (and Everyone)

دانلود کتاب A Playful Production Process: For Game Designers (and Everyone) (به فارسی: یک فرآیند تولید بازیگوش: برای طراحان بازی (و همه)) نوشته شده توسط «Richard Lemarchand»


اطلاعات کتاب یک فرآیند تولید بازیگوش: برای طراحان بازی (و همه)

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The MIT Press

نویسنده: Richard Lemarchand

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 408 / 337

حجم فایل: 15.70 مگابایت

کد کتاب: 0262045516 , 9780262045513

توضیحات کتاب یک فرآیند تولید بازیگوش: برای طراحان بازی (و همه)

چگونه با پیوند دادن جنبه‌های خلاقانه طراحی بازی با تکنیک‌های مدیریت پروژه مؤثر، به فرآیند طراحی بازی شادتر و سالم‌تری دست یابیم.
 
 

این کتاب به طراحان بازی، توسعه‌دهندگان مشتاق بازی و دانشجویان طراحی بازی می‌آموزد که چگونه یک پروژه بازی دیجیتال را از ابتدا تا انتها انجام دهند – از مفهوم‌سازی و طراحی گرفته تا ساختن، آزمایش کردن و تکرار کردن – در حالی که از کار بیش از حد کنترل نشده‌ای که در میان توسعه‌دهندگان به عنوان “کرانچ” شناخته می‌شود، اجتناب کنند. ” A Playful Production Process که توسط یک طراح افسانه ای بازی نوشته شده است، فرآیندی را تشریح می کند که جنبه های خلاقانه طراحی بازی را با تکنیک های اثبات شده برای مدیریت پروژه موثر مرتبط می کند. این کتاب چهار مرحله پروژه – ایده‌پردازی، پیش‌تولید، تولید کامل و پس از تولید را نشان می‌دهد که به طراحان و توسعه‌دهندگان نقاط عطفی را می‌دهد که برای پیشرفت از اولین بارقه‌های یک ایده به یک بازی تمام‌شده نیاز دارند.


How to achieve a happier and healthier game design process by connecting the creative aspects of game design with techniques for effective project management.
 
 

This book teaches game designers, aspiring game developers, and game design students how to take a digital game project from start to finish—from conceptualizing and designing to building, playtesting, and iterating—while avoiding the uncontrolled overwork known among developers as “crunch.” Written by a legendary game designer, A Playful Production Process outlines a process that connects the creative aspects of game design with proven techniques for effective project management. The book outlines four project phases—ideation, preproduction, full production, and post-production—that give designers and developers the milestones they need to advance from the first glimmerings of an idea to a finished game. 

دانلود کتاب «یک فرآیند تولید بازیگوش: برای طراحان بازی (و همه)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید