مدیریت

کش آمدن! چگونه شرکت های بزرگ در زمان خوب و بد رشد می کنند

Stretch! How Great Companies Grow in Good Times and Bad

دانلود کتاب Stretch! How Great Companies Grow in Good Times and Bad (به فارسی: کش آمدن! چگونه شرکت های بزرگ در زمان خوب و بد رشد می کنند) نوشته شده توسط «Deans G.K. – Kroeger F.»


اطلاعات کتاب کش آمدن! چگونه شرکت های بزرگ در زمان خوب و بد رشد می کنند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Deans G.K. – Kroeger F.

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 243 / 274

حجم فایل: 1.33 مگابایت

کد کتاب: 0471468932 , 9780471468936

توضیحات کتاب کش آمدن! چگونه شرکت های بزرگ در زمان خوب و بد رشد می کنند

رشد – برای شرکت هایی که بخشی از انقلاب صنعتی قرن نوزدهم بودند، مهم بود. فناوری جدید تولید انبوه آن را قادر ساخت. بارون های دزد در حالی که خطوط راه آهن، اکتشاف نفت، امپراتوری بانکی خود را گسترش می دادند، در آن رشد می کردند. در این قرن سوم شرکت مدرن، رشد همچنان شعار و رسالت هر شرکتی است. از وب سایت شرکت بازدید کنید. در یک جلسه سالانه شرکت کنید و به یک تحلیلگر اوراق بهادار گوش دهید. گزارش سالانه یا تاریخچه شرکت را بخوانید. رشد گذشته و آینده این شرکت یک موضوع اساسی است. رشد یک کلمه کلیدی نیست. این یک تکنیک مدیریتی جدید نیست. این فقدان جدید بودن باعث می شود اهمیت آن برای همه شرکت ها کمتر نباشد. استراتژی و تاکتیک‌های رشد ممکن است در هر دوره با تغییراتی در عوامل برون‌زا تغییر کند، اما آنها همیشه ریشه در ترکیبی از استراتژی جسورانه و اجرای مستحکم دارند. ما این کتاب را شروع کردیم زیرا ما مشتاقانه معتقدیم که شرکت‌ها در قرن بیست و یکم فراموش کرده‌اند که چگونه رشد کنند. یا آنقدر ریسک گریز هستند که نمی توانند آن را محقق کنند. کار ما روی دو کتاب قبلی، Winning the Merger Endgame و The Value Growers، ما را متقاعد کرد که مطالب غنی زیادی در مورد رشد شرکت ها در A.T. تحقیقات در حال انجام کرنی بنابراین تصمیم گرفتیم جلو برویم و آن را کشف کنیم. کش آمدن! نتیجه است.


Growth—it was important for the companies that were partof the nineteenth-century industrial revolution. The newtechnology of mass production enabled it. The robber baronsthrived on it as they stretched their rail lines, their oil exploration,their banking empires. In this, the third century of themodern corporation, growth is still the mantra and mission ofevery company. Visit a company web site. Attend an annual meetingor listen to a securities analyst. Read an annual report or acorporate history. The company’s past and future growth is a fundamentaltopic.Growth is not a buzzword. Nor is it a new management technique.That lack of newness makes it no less important forevery company. The strategy and tactics for growth may changewith every era, with changes in exogenous factors, but they arealways rooted in a combination of daredevil strategy and solidexecution.We embarked on this book because we believe passionatelythat companies in the twenty-first century have forgotten how togrow or are too risk-averse to make it happen. Our work on twoearlier books, Winning the Merger Endgame and The Value Growers,convinced us that much rich material about corporate growth isembedded in A.T. Kearney’s ongoing research. So we decided toforge ahead and uncover it. Stretch! is the result.

دانلود کتاب «کش آمدن! چگونه شرکت های بزرگ در زمان خوب و بد رشد می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید