دانلود کتاب LOGO Modernism (به فارسی: لوگو مدرنیسم) نوشته شده توسط «Jens Müller – R. Roger Remington»
اطلاعات کتاب لوگو مدرنیسم
موضوع اصلی: هنر – هنرهای گرافیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Taschen
نویسنده: Jens Müller – R. Roger Remington
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 432 / 122
حجم فایل: 28.54 مگابایت
کد کتاب: 3836545306 , 9783836545303
نوبت چاپ: Hardcover
توضیحات کتاب لوگو مدرنیسم
نام تجاری جدید: کاتالوگ بی سابقه ای از علائم تجاری مدرن زیبایی شناسی مدرنیستی در معماری، هنر و طراحی محصول برای بسیاری آشناست. در سازههای شیشهای سر به فلک کشیده یا بومهای مینیمالیستی، ما زمان پیشرفت تکنولوژیکی گسترده را میشناسیم که بر قدرت انسانها در تغییر شکل دادن به محیط خود و گسستن رادیکال از قراردادها یا محدودیتهای گذشته تاکید میکند. کمتر شناخته شده، اما نه کمتر. جذاب، تقطیر مدرنیسم در طراحی گرافیک است. با ایجاد مفاهیم بصری تمیز، طراحان به دنبال دور شدن از رمز و رازهایی بودند که با هنرمند تجاری شناسایی میکردند و با شفافیت جهانی پیچیدهتر را متعادل کنند. دوره 1940 1980، برای بررسی اینکه چگونه نگرش ها و الزامات مدرنیستی هویت شرکتی را به وجود آورد. از لباسهای رسانهای گرفته تا غولهای خردهفروشی، خطوط هوایی گرفته تا گالریهای هنری، این نظرسنجی جامع در سه فصل طراحیمحور سازماندهی شده است: هندسی، جلوه و تایپوگرافی. سپس هر فصل به بخشهای رهبری فرم و سبک مانند حروف الفبا، روکش، نقطهها و مربعها تقسیم میشود. در کنار فهرست جامع، کتاب دارای مقدمهای از جنس مولرون، تاریخچه لوگوها، و مقالهای از R است. مدرنیسم و طراحی گرافیک راجر رمینگتونون. هشت نمایه طراح و هشت مطالعه موردی آموزنده نیز گنجانده شده است، با نگاهی دقیق به زندگی و کار بزرگانی مانند پل رند، یوساکو کامکورا، و آنتون استانکوفسکی، و در پروژههای مهمی مانند فیات، دائی، شرکت، و بازیهای المپیک مکزیک. از سال 1968. یک منبع بیرقیب برای طراحان گرافیک، تبلیغکنندگان و متخصصان برندسازی، لوگو مدرنیسم برای هر کسی که به تاریخ اجتماعی، فرهنگی و شرکتی علاقهمند است و به قدرت متقاعدکننده تصویر و فرم، به همان اندازه جذاب است. متن به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی “