دانلود کتاب Trademark Law and Theory: A Handbook of Contemporary Research (به فارسی: قانون و نظریه علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر) نوشته شده توسط «Graeme B. Dinwoodie – Mark D. Janis»
اطلاعات کتاب قانون و نظریه علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر
موضوع اصلی: فقه و حقوق
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Edward Elgar Publishing
نویسنده: Graeme B. Dinwoodie – Mark D. Janis
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 554
حجم فایل: 1.66 مگابایت
کد کتاب: 1845426029 , 9781845426026
توضیحات کتاب قانون و نظریه علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر
این کتاب مهم تحقیقاتی جدید مجموعهای از آثار روشنگر دانشمندان برجسته این حوزه را گرد هم میآورد تا یکی از گستردهترین و گستردهترین مرورهای کلی در مورد مسائل مربوط به حقوق علائم تجاری را در بر گیرد. این کتاب که حول سه حوزه تحقیق سازماندهی شده است، با ارائه طیف گسترده ای از دیدگاه های روش شناختی در مورد قانون علامت تجاری شروع می شود. مشارکتکنندگان از حقوق و اقتصاد، نظریه مالکیت، نظریه نشانهشناسی و تاریخ استفاده کردهاند – که منعکس کننده ماهیت چند وجهی علائم تجاری معاصر است. این کتاب در ادامه به بررسی چشمانداز بینالمللی قانون علامت تجاری میپردازد، به داراییهای فرهنگی بومی، مسائل حقوق بشر، جابجایی آزاد کالاها، و نقش هماهنگسازی اساسی میپردازد. این کتاب با مجموعهای از دیدگاههای آیندهنگر، که بر تقاطع قانون علامت تجاری تمرکز دارد، به پایان میرسد. با سایر نهادهای مقررات مانند تبلیغات و سخنرانی، قانون کپی رایت، مقررات فضای مجازی و حفاظت از طراحی. با بحث در مورد مسائل مهم آینده در مورد حمایت از علامت تجاری و ارتباط آن با سایر سیاست های اجتماعی، این کتابچه مورد توجه محققان حقوق، وکلای علائم تجاری و دانشجویان حقوق خواهد بود. همچنین مورد علاقه دانشگاهیان در بازاریابی، تجارت، روانشناسی مصرف کننده و اقتصاد خواهد بود.
دانلود کتاب «قانون و نظریه علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.