دانلود کتاب Beginning Unreal Engine 4 Blueprints Visual Scripting: Using C++: From Beginner to Pro (به فارسی: Starting Unreal Engine 4 Blueprints Visual Scripting: با استفاده از C++: از مبتدی تا حرفه ای) نوشته شده توسط «Satheesh Pv»
اطلاعات کتاب Starting Unreal Engine 4 Blueprints Visual Scripting: با استفاده از C++: از مبتدی تا حرفه ای
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Satheesh Pv
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 178
حجم فایل: 9.63 مگابایت
کد کتاب: 1484263960 , 9781484263969
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Starting Unreal Engine 4 Blueprints Visual Scripting: با استفاده از C++: از مبتدی تا حرفه ای
کشف کنید که چگونه Unreal Engine 4 به شما امکان می دهد با استفاده از C++ و Blueprints بازی های مهیج ایجاد کنید. این کتاب با نصب، راه اندازی و بررسی جزئیات Unreal Engine شروع می شود.
در مرحله بعد، با Blueprints و C++ و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. فصلهای بعدی به تفصیل در مورد گیمپلی، فیزیک پایه و ری-کستینگ برای توسعه بازی در Unreal Engine صحبت میکنند. علاوه بر این، متریال، مش ها و بافت ها را ایجاد خواهید کرد.
فصل آخر با ساختن یک بازی دمو، تمام مفاهیم را گرد هم می آورد. در پایان کتاب، شما به دانش و تکنیک های مورد نیاز برای توسعه و استقرار بازی خود در Unreal Engine مجهز خواهید شد.
آنچه یاد خواهید گرفت
• طرح های اولیه و نحوه اعمال آن ها را در Unreal Engine 4 کشف کنید
• با برنامه نویسی C++ در Unreal Engine 4 شروع کنید
• مفاهیم فیزیک و پرتو را به کار ببرید. casting
• کار با Gameplay Framework
این کتاب برای چه کسانی است
مبتدیانی که علاقه مند به یادگیری اسکریپت بصری Blueprints و C++ برای بازی های برنامه نویسی در Unreal Engine 4 هستند، این کتاب را مفید می دانند.
Next, you will learn about Blueprints and C++ and how to leverage them. The following chapters talk in detail about gameplay, basic physics, and ray-casting for game development in Unreal Engine. Furthermore, you’ll create material, meshes, and textures.
The last chapter brings all the concepts together by building a demo game. By the end of the book, you’ll be equipped with the know-how and techniques needed to develop and deploy your very own game in Unreal Engine.
What You Will Learn
• Discover Blueprints and how to apply them in Unreal Engine 4
• Get started with C++ programming in Unreal Engine 4
• Apply the concepts of physics and ray-casting
• Work with the Gameplay Framework
Who This Book Is For
Beginners interested in learning Blueprints visual scripting and C++ for programming games in Unreal Engine 4 would find this book useful.