پایگاه های داده

شروع توسعه بازی های اندروید 4

Beginning Android 4 Games Development

دانلود کتاب Beginning Android 4 Games Development (به فارسی: شروع توسعه بازی های اندروید 4) نوشته شده توسط «Robert Green – Mario Zechner»


اطلاعات کتاب شروع توسعه بازی های اندروید 4

موضوع اصلی: کامپیوتر – پایگاه داده

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Robert Green – Mario Zechner

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 696 / 685

حجم فایل: 11.59 مگابایت

کد کتاب: 1430239875 , 9781430239871

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شروع توسعه بازی های اندروید 4

شروع توسعه بازی‌های Android 4 همه چیزهایی را که برای پیوستن به صفوف توسعه‌دهندگان موفق بازی اندروید نیاز دارید، ارائه می‌کند. شما با اصول طراحی بازی و مبانی برنامه نویسی شروع می کنید و سپس به سمت ایجاد موتور بازی اصلی و بازی قابل بازی خود که بر روی Android 4.0 و دستگاه های قبلی کار می کند پیشرفت خواهید کرد. این همه چیزهایی را که برای شاخه‌بندی و نوشتن بازی‌های اندرویدی خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

پایگاه کاربران بالقوه و طیف وسیعی از دستگاه‌های با کارایی بالا موجود، Android را به یک هدف جذاب برای توسعه‌دهندگان مشتاق بازی تبدیل می‌کند. آیا ایده عالی برای عنوان جدید بازی های موبایلی دارید؟ شروع توسعه بازی‌های Android 4 به شما کمک می‌کند پروژه خود را شروع کنید.

این کتاب شما را در فرآیند ساخت چندین بازی نمونه برای پلتفرم Android راهنمایی می‌کند و طیف وسیعی از موضوعات را شامل می‌شود:

  • اصول توسعه بازی اندروید با هدف قرار دادن دستگاه‌های Android 1.5-4.0 و بالاتر
  • اصول پلتفرم اندروید برای اعمال این اصول در زمینه ساخت بازی
  • طراحی بازی های دو بعدی و سه بعدی و اجرای موفقیت آمیز آنها در پلتفرم اندروید

آنچه یاد خواهید گرفت

  • چگونه ابزارهای توسعه را برای توسعه اولین نسخه اندروید 4 یا نسخه های قبلی خود تنظیم و استفاده کنید برنامه بازی
  • اصول برنامه نویسی بازی در زمینه پلتفرم اندروید
  • نحوه استفاده از APIهای اندروید برای گرافیک، صدا و ورودی کاربر برای انعکاس این اصول
  • نحوه توسعه دو بازی دو بعدی از ابتدا، بر اساس Canvas API و OpenGL ES
  • نحوه ایجاد یک بازی سه بعدی با امکانات کامل
  • چگونه بازی های خود را منتشر کنید، گزارش های خرابی دریافت کنید و از کاربران خود پشتیبانی کنید
  • چگونه بازی های 2 بعدی OpenGL قابل بازی خود را تکمیل کنید

این کتاب برای چه کسانی است

این کتاب برای افرادی است که دانش اولیه جاوا را دارند و می خواهند روی پلتفرم اندروید بازی بنویسند. همچنین اطلاعاتی را در مورد مشکلات و ویژگی‌های پلتفرم به توسعه‌دهندگان با تجربه بازی ارائه می‌کند.

فهرست مطالب

  1. Android, the New Kid on the Block
  2. گام‌های اولیه با Android SDK
  3. توسعه بازی 101
  4. اندروید برای توسعه دهندگان بازی
  5. یک چارچوب توسعه بازی اندروید
  6. Mr. Nom Invades Android
  7. OpenGL ES: مقدمه ای ملایم
  8. ترفندهای برنامه نویسی بازی 2D
  9. Super Jumper: A 2D OpenGL ES Game
  10. OpenGL ES: رفتن به سه بعدی
  11. ترفندهای برنامه نویسی سه بعدی
  12. مهاجمان دروید: فینال بزرگ
  13. تکنیک های پیشرفته از آخرین SDK
  14. انتشار بازی شما

Beginning Android 4 Games Development offers everything you need to join the ranks of successful Android game developers. You’ll start with game design fundamentals and programming basics, and then progress toward creating your own basic game engine and playable game that works on Android 4.0 and earlier devices. This will give you everything you need to branch out and write your own Android games.

The potential user base and the wide array of available high-performance devices makes Android an attractive target for aspiring game developers. Do you have an awesome idea for the next break-through mobile gaming title? Beginning Android 4 Games Development will help you kick-start your project.

The book will guide you through the process of making several example games for the Android platform, and involves a wide range of topics:

  • The fundamentals of Android game development targeting Android 1.5-4.0+ devices
  • The Android platform basics to apply those fundamentals in the context of making a game
  • The design of 2D and 3D games and their successful implementation on the Android platform

What you’ll learn

  • How to set up and use the development tools for developing your first Android 4 or earlier version game app
  • The fundamentals of game programming in the context of the Android platform
  • How to use the Android’s APIs for graphics, audio, and user input to reflect those fundamentals
  • How to develop two 2D games from scratch, based on the Canvas API and OpenGL ES
  • How to create a full-featured 3D game
  • How to publish your games, get crash reports, and support your users
  • How to complete your own playable 2D OpenGL games

Who this book is for

This book is for people with a basic knowledge of Java who want to write games on the Android platform. It also offers information for experienced game developers about the pitfalls and peculiarities of the platform.

Table of Contents

  1. Android, the New Kid on the Block
  2. First Steps with the Android SDK
  3. Game Development 101
  4. Android for Game Developers
  5. An Android Game Development Framework
  6. Mr. Nom Invades Android
  7. OpenGL ES: A Gentle Introduction
  8. 2D Game Programming Tricks
  9. Super Jumper: A 2D OpenGL ES Game
  10. OpenGL ES: Going 3D
  11. 3D Programming Tricks
  12. Droid Invaders: the Grand Finale
  13. Advanced Techniques from Latest SDK
  14. Publishing Your Game

دانلود کتاب «شروع توسعه بازی های اندروید 4»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید