زبان شناسی

ملزومات نوشتن کسب و کار: نحوه نوشتن نامه، گزارش و ایمیل

Business Writing Essentials: How To Write Letters, Reports and Emails

دانلود کتاب Business Writing Essentials: How To Write Letters, Reports and Emails (به فارسی: ملزومات نوشتن کسب و کار: نحوه نوشتن نامه، گزارش و ایمیل) نوشته شده توسط «Whitmell Clare.»


اطلاعات کتاب ملزومات نوشتن کسب و کار: نحوه نوشتن نامه، گزارش و ایمیل

موضوع اصلی: زبان ها – انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و مرجع

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Whitmell Clare.

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار:

حجم فایل: 206 کیلوبایت

توضیحات کتاب ملزومات نوشتن کسب و کار: نحوه نوشتن نامه، گزارش و ایمیل

کلر ویتمل، 2013. – 292 ص. — ASIN: B008YGFM46 نامه‌های تجاری، گزارش‌ها و ایمیل‌ها را سریع‌تر و دقیق‌تر بنویسید.
در Business Writing Essentials شما اسرار نوشتن تجاری عالی را می‌آموزید تا رئیس خود را تحت تأثیر قرار دهید و مشتریان خود را راضی نگه دارید!
شما دریافت می‌کنید:
الگوهایی برای رایج‌ترین موقعیت‌های تجاری
دستورالعمل‌هایی برای نشانه‌گذاری، املا و طرح‌بندی دقیق
توصیه‌هایی آسان برای دنبال کردن برای سبک صحیح و tonPlus… همه عباراتی که برای مکاتبات روزمره نیاز دارید در نوک انگشتان شما
این کتاب مملو از صدها مثال و ده‌ها الگوی نامه و ایمیل آماده است که شامل موارد زیر است:
درخواست مشاوره
درخواست توضیح
درخواست تایید
درخواست اطلاعات
پاسخ‌دهندگان خودکار
اخبار و تهدیدات بد
رزرو اتاق هتل
شکایت و عذرخواهی
تسلیت
تأیید سفارش‌ها و قیمت‌ها
اطلاعات دادن
خبرهای خوب
دعوت‌نامه‌ها
>قرار ملاقات
دریافت درخواست
پاسخ به درخواست ها
پیشنهادات فروش
تشکر نامه ها این کتاب برای چه کسی است؟
کتاب ضروری برای نوشتن کسب و کار برای هرکسی که نیاز به بهبود سریع مهارت های نوشتن تجاری خود دارد ایده آل است. و به راحتی املا و علائم نگارشی آمریکایی و انگلیسی گنجانده شده است.


Clare Whitmell, 2013. — 292 p. — ASIN: B008YGFM46Write business letters, reports and emails faster and more accurately.
In Business Writing Essentials you learn the secrets of great business writing to impress your boss and keep your customers happy!
You get:
Templates for the most common business situations
Guidelines for accurate punctuation, spelling and layout
Easy-to-follow advice for correct style and tonePlus… all the phrases you need for everyday correspondence at your fingertips.
This book is packed with hundreds of examples and dozens of ready-to-use letter and email templates covering:
Asking for advice
Asking for clarification
Asking for confirmation
Asking for information
Autoresponders
Bad news and threats
Booking a hotel room
Complaining and apologising
Condolence
Confirming orders and prices
Giving information
Good news
Invitations
Making an appointment
Making requests
Replying to requests
Sales offers
Thank you lettersWho is this book for?
Business Writing Essentials is ideal for anyone who needs to improve their business writing skills quickly and easily. Both American and British spelling and punctuation are included.

دانلود کتاب «ملزومات نوشتن کسب و کار: نحوه نوشتن نامه، گزارش و ایمیل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید