برنامه نويسي

برنامه نویسی نهایی بازی با DirectX نسخه دوم

Ultimate Game Programming with DirectX Second Edition

دانلود کتاب Ultimate Game Programming with DirectX Second Edition (به فارسی: برنامه نویسی نهایی بازی با DirectX نسخه دوم) نوشته شده توسط «Allen (Allen Sherrod) Sherrod»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی نهایی بازی با DirectX نسخه دوم

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Allen (Allen Sherrod) Sherrod

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 361

حجم فایل: 3.30 مگابایت

کد کتاب: 1584506202 , 9781584506201

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب برنامه نویسی نهایی بازی با DirectX نسخه دوم

با استفاده از DirectX 10 و C++ با Ultimate Game Programming با DirectX، نسخه دوم، بازی های خود را بسازید. این کتاب برای برنامه نویسان با تجربه ای که می خواهند DirectX 10 و نحوه استفاده از آن را در ساخت بازی یاد بگیرند، نوشته شده است، این کتاب به طور عمیق با DirectX 10 و هر یک از زیرسیستم های آن می پردازد. هر بخش از فرآیند توسعه بازی پوشش داده شده است و شما مهارت‌های توسعه بازی موجود خود را در تکنیک‌ها و ابزارهای جدیدی که در کتاب توضیح داده شده‌اند، به کار خواهید برد. با مقدمه‌ای بر DirectX و Direct3D، شما راه خود را از طریق رابط‌های گرافیکی، مسیرهای انیمیشن، نور و سایه‌های پیشرفته، تکنیک‌های مختلف نقشه‌برداری سطحی و حتی صدا پیش خواهید برد. یک مبحث در هر فصل پوشش داده می‌شود و سؤالات پایان فصل به شما کمک می‌کند مهارت‌های جدید خود را تمرین کرده و تقویت کنید. چه دانش‌آموز فعلی توسعه بازی یا یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای باشید، اطلاعات و تکنیک‌هایی را که برای به دست آوردن درک روشنی نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. برنامه نویسی بازی با DirectX 10.


Make your own games using DirectX 10 and C++ with Ultimate Game Programming with DirectX, Second Edition. Written for experienced programmers who want to learn DirectX 10 and how to apply it to game creation, this book goes in-depth with DirectX 10 and each of its subsystems. Every part of the gamedevelopment process is covered and you’ll apply your existing game-development skills to the new techniques and tools covered in the book. Beginning with an introduction to DirectX and Direct3D, you’ll work your way through graphical interfaces, animation paths,advanced lighting and shadows,various surfacemapping techniques, and even sound. One topic is covered per chapter and end-of-chapter questions help you practice and reinforce your new skills.Whether you’re a current gamedevelopment student or a professional developer, you’ll find the information and techniques you need to gain a clear understanding of game programming with DirectX 10.

دانلود کتاب «برنامه نویسی نهایی بازی با DirectX نسخه دوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید