دانلود کتاب Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development (به فارسی: ساخت بازیهای XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل) نوشته شده توسط «James Silva – John Sedlak (auth.)»
اطلاعات کتاب ساخت بازیهای XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: James Silva – John Sedlak (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 450 / 453
حجم فایل: 8.33 مگابایت
کد کتاب: 1430209801 , 9781430209805
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ساخت بازیهای XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل
Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development توسط جیمز سیلوا نوشته شده است که اخیراً با بازی برنده جایزه خود، The Dishwasher: Dead برنده مسابقه معتبر بازی Microsoft Dream Build Play شده است. Samurai.
Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development نگاهی عمیق و انحصاری به کل فرآیند توسعه بازی XNA است و شامل ایجاد یک شاهکار بازی نرم افزاری است. جیمز سیلوا شما را در فرآیندی که برای ساخت عنوان برنده جایزه خود از مفهوم تا واقعیت طی کرده است، راهنمایی می کند. او نکات و تکنیکهایی را برای ایجاد یک بازی صیقلی و باکیفیت با منابع بسیار کم نشان میدهد، در حالی که شکاف بین کدنویسی و هنر را پر میکند.
این عنوان موارد زیر را به توسعهدهندگان نرمافزار نشان میدهد:
- ایجاد یک بازی صیقلی از ابتدا تا انتها
- فلسفه های طراحی
- گرافیک های دو بعدی نسل بعدی، از جمله سایه بان ها
- تکنیک هایی برای بازی سریع و روان play
- XACT Audio and XInput
- اثر ذرات چشم نواز برای تحریک بصری
کتاب مملو از کد، تصاویر و ارزشمند است بینش در مورد توسعه بازی XNA.
Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development is written by James Silva, who recently won the prestigious Microsoft Dream Build Play game competition with his award–winning game, The Dishwasher: Dead Samurai.
Building XNA 2.0 Games: A Practical Guide for Independent Game Development is an in–depth and exclusive look into the entire XNA game development process and includes the creation of a software game masterpiece. James Silva guides you through the process he took to build his award–winning title, from concept to reality. He reveals tips and techniques for creating a polished, high–quality game with very few resources, while bridging the gap between coding and art.
This title shows software developers the following:
- The creation of a polished game from start to finish
- Design philosophies
- Next–gen 2D graphics, including shaders
- Techniques for fast, fluid game play
- XACT Audio and XInput
- Eye–catching particle effects for visual stimulation
The book is packed full of code, pictures, and valuable insights into XNA game development.
دانلود کتاب «ساخت بازیهای XNA 2.0: راهنمای عملی برای توسعه بازی مستقل»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.