فیزیک

بیومکانیک و فیزیولوژی ورزش، با اشتباه

Biomechanics and exercise physiology, with errata

دانلود کتاب Biomechanics and exercise physiology, with errata (به فارسی: بیومکانیک و فیزیولوژی ورزش، با اشتباه) نوشته شده توسط «Arthur T. Johnson»


اطلاعات کتاب بیومکانیک و فیزیولوژی ورزش، با اشتباه

موضوع اصلی: فیزیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Arthur T. Johnson

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1991

تعداد صفحه: 521

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9780471853985 , 0471853984

توضیحات کتاب بیومکانیک و فیزیولوژی ورزش، با اشتباه

این مطالعه فیزیولوژی انسان را تحت شرایط استرس زا ورزش توصیف می کند و دیدگاه جدیدی در فیزیولوژی ارائه می دهد. این کتاب همچنین واحدهای اندازه گیری فیزیولوژیکی را به صورت یکپارچه ارائه می کند و فیزیولوژی و تجزیه و تحلیل مهندسی را به عنوان شرکای برابر در نظر می گیرد. فیزیولوژی و زیست شناسی را با مهندسی ادغام می کند، جنبه های کمی فیزیولوژی را معرفی می کند، مدل های فیزیولوژیکی را ارائه می دهد، مدل های پیش بینی مفیدی را برای سیستم های توسعه می دهد و آموزش علمی و مدل های پیش بینی را در پزشکی ورزشی معرفی می کند.


This study describes human physiology under the stressful conditions of exercise, giving a new perspective on physiology. The book also presents physiological measurement units in a unified fashion and treats physiology and engineering analysis as equal partners. It integrates physiology and biology with engineering, introduces quantitative aspects of physiology, provides physiological models, gives useful predictive models for developing systems and introduces scientific training and predictive models in sports medicine.

دانلود کتاب «بیومکانیک و فیزیولوژی ورزش، با اشتباه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.