دانلود کتاب Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant (به فارسی: استراتژی اقیانوس آبی، نسخه توسعه یافته: چگونه فضای بازار بدون رقابت ایجاد کنیم و رقابت را بی ربط کنیم) نوشته شده توسط «W. Chan Kim – Renée A. Mauborgne»
اطلاعات کتاب استراتژی اقیانوس آبی، نسخه توسعه یافته: چگونه فضای بازار بدون رقابت ایجاد کنیم و رقابت را بی ربط کنیم
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – بازارها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard Business Review Press
نویسنده: W. Chan Kim – Renée A. Mauborgne
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 473
حجم فایل: 3.20 مگابایت
کد کتاب: 1625274491 , 9781625274496
نوبت چاپ: Expanded
توضیحات کتاب استراتژی اقیانوس آبی، نسخه توسعه یافته: چگونه فضای بازار بدون رقابت ایجاد کنیم و رقابت را بی ربط کنیم
پدیده جهانی که 3.5 میلیون نسخه فروخته است، به رکوردشکنی 43 زبان منتشر شده است و در پنج قاره پرفروش است — اکنون با محتوای جدید به روز شده و گسترش یافته است. این پرفروش جهانی، مورد استقبال سازمان ها و سازمان ها قرار گرفته است. صنایع در سراسر جهان، هر آنچه را که فکر می کردید در مورد الزامات موفقیت استراتژیک می دانید به چالش می کشد. استراتژی اقیانوس آبی که اکنون با محتوای جدید نویسندگان بهروزرسانی شده است، استدلال میکند که رقابت بینظیر نتیجهای جز اقیانوس قرمز خونین رقبای دارد که بر سر یک استخر سود رو به کاهش میجنگند. بر اساس مطالعه 150 حرکت استراتژیک (که بیش از 100 سال در 30 صنعت را در بر می گیرد)، نویسندگان استدلال می کنند که موفقیت پایدار از نبرد با رقبا حاصل نمی شود، بلکه از ایجاد “اقیانوس های آبی” حاصل می شود – فضاهای بازار جدید استفاده نشده برای رشد.
br>استراتژی اقیانوس آبی یک رویکرد سیستماتیک برای بیربط کردن رقابت ارائه میکند و اصول و ابزارهایی را که هر سازمانی میتواند برای ایجاد و تصرف اقیانوسهای آبی خود استفاده کند، ترسیم میکند. این نسخه توسعه یافته شامل موارد زیر است:
• مقدمه جدیدی از نویسندگان: راهنما! اقیانوس من قرمز میشود
• بهروزرسانیهایی در مورد همه موارد و نمونههای کتاب، که داستانهای آنها را به زمان حال میآورد
• دو فصل جدید و فصل سوم توسعهیافته – تراز، تجدید، و تلههای اقیانوس سرخ – که به فوری ترین سوالاتی که خوانندگان در 10 سال گذشته پرسیده اند پاسخ دهید
این کتاب پرفروش، اثری شاخص که تفکر سنتی درباره استراتژی را تغییر می دهد، مسیر جدید و جسورانه ای را برای پیروزی در آینده ترسیم می کند. این را راهنمای خود برای ایجاد فضای بازار بیرقیب و بیربط کردن رقابت در نظر بگیرید.
Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans. This expanded edition includes:
A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red
Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time
Two new chapters and an expanded third oneAlignment, Renewal, and Red Ocean Trapsthat address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years
A landmark work that upends traditional thinking about strategy, this bestselling book charts a bold new path to winning the future. Consider this your guide to creating uncontested market spaceand making the competition irrelevant.