تربیت بدنی. و ورزش

52 پروژه Prepper. پروژه ای در هفته که به شما کمک می کند تا برای موارد غیرقابل پیش بینی آماده شوید

52 Prepper Projects. A Project a Week to Help You Prepare for the Unpredictable

دانلود کتاب 52 Prepper Projects. A Project a Week to Help You Prepare for the Unpredictable (به فارسی: 52 پروژه Prepper. پروژه ای در هفته که به شما کمک می کند تا برای موارد غیرقابل پیش بینی آماده شوید) نوشته شده توسط «David Nash – James Talmage "Dr Prepper" Stevens»


اطلاعات کتاب 52 پروژه Prepper. پروژه ای در هفته که به شما کمک می کند تا برای موارد غیرقابل پیش بینی آماده شوید

موضوع اصلی: ورزش، سرگرمی و بازی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Perseus Books Group;Skyhorse Publishing

نویسنده: David Nash – James Talmage “Dr Prepper” Stevens

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 148

حجم فایل: 21.15 مگابایت

کد کتاب: 1628734221 , 9781628734225

توضیحات کتاب 52 پروژه Prepper. پروژه ای در هفته که به شما کمک می کند تا برای موارد غیرقابل پیش بینی آماده شوید

آیا شما و خانواده‌تان به خود متکی هستید؟ آیا می توانید آنها را تامین کنید و آنها را ایمن نگه دارید؟ بهترین راه برای آماده شدن برای آینده از طریق ابزارها و ابزارهای شیک نیست – این تجربه و دانش است که شما را برای مقابله با موارد غیرمنتظره به بهترین وجه تجهیز می کند.

همه از جایی شروع می کنند، به خصوص با آمادگی در برابر بلایا. در 52 پروژه‌های پرپر، پروژه‌ای را برای هر هفته از سال پیدا خواهید کرد، که برای شروع شما با پایه‌های آمادگی در برابر بلایا طراحی شده است و شما را در پروژه‌های مختلفی هدایت می‌کند که دانش شما را در این زمینه افزایش می‌دهد. اتکا به خود و به شما کمک می کند تا دانش واقعی برای آماده شدن برای هر چیزی را به دست آورید.

اتکاء به خود ساختن پناهگاه و انتظار برای پایان جهان نیست. این در مورد درک نیازهای زندگی و به دست آوردن مجموعه دانش و مهارتی است که شما را برای هر چیزی که زندگی در مسیرتان قرار می دهد آماده می کند. 52 پروژه های پرپر راهنمای آموزشی نهایی برای آمادگی است و…


Are you and your family self-reliant? Will you be able to provide for them and keep them safe? The best way to prepare for the future is not through fancy tools and gadgets—it’s experience and knowledge that will best equip you to handle the unexpected.

Everyone begins somewhere, especially with disaster preparedness. In 52 Prepper’s Projects, you’ll find a project for every week of the year, designed to start you off with the foundations of disaster preparedness and taking you through a variety of projects that will increase your knowledge in self-reliance and help you acquire the actual know-how to prepare for anything.

Self-reliance isn’t about building a bunker and waiting for the end of the world. It’s about understanding the necessities in life and gaining the knowledge and skill sets that will make you better prepared for whatever life throws your way. 52 Prepper’s Projects is the ultimate instructional guide to preparedness, and a…

دانلود کتاب «52 پروژه Prepper. پروژه ای در هفته که به شما کمک می کند تا برای موارد غیرقابل پیش بینی آماده شوید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید