هنر

طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ

3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics

دانلود کتاب 3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics (به فارسی: طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ) نوشته شده توسط «Eberly – David H»


اطلاعات کتاب طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Eberly – David H

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 1040 / 1043

حجم فایل: 5.38 مگابایت

کد کتاب: 1865843830 , 9781865843834

توضیحات کتاب طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ

بازنگری عمده در پرفروش‌ترین بین‌المللی برنامه‌نویسی بازی!

سخت‌افزار گرافیکی در دهه گذشته به‌شدت تکامل یافته است. اکنون می‌توان سخت‌افزار را مستقیماً از طریق تکنیک‌هایی مانند برنامه‌نویسی سایه‌بان کنترل کرد، که نیاز به فرآیند فکری کاملاً جدیدی از یک برنامه‌نویس دارد. طراحی موتور بازی سه بعدی، نسخه دوم گام به گام نحوه ساخت یک موتور گرافیکی مبتنی بر سایه زن و نحوه رام کردن فناوری جدید را نشان می دهد. مطالب جدید زیادی اضافه شده است، از جمله پوشش بیش از دو برابر تکنیک های ضروری مدیریت نمودار صحنه، و همچنین روش های جدید برای مدیریت استفاده از حافظه در نسل جدید کنسول های بازی و پخش کننده های بازی قابل حمل. بحث‌های گسترده‌ای درباره تشخیص برخورد، اجتناب از برخورد، و فیزیک وجود دارد – همه موضوعات چالش برانگیز برای توسعه‌دهندگان.

• بازبینی کار کلاسیک در موتورهای بازی – هسته اصلی هر بازی.
• شامل Wild Magic است. ، یک موتور بازی با کیفیت تجاری در کد منبع که نحوه ساختن یک سیستم رندر زمان واقعی از جزئیات پایین ترین سطح تا یک بازی کارآمد را نشان می دهد.
• به طور کامل اصلاح و به روز شده در 4 رنگ، شامل محتوای اصلی جدید در مورد برنامه نویسی سایه زن، فیزیک،
و مدیریت حافظه برای کنسول های بازی و دستگاه های قابل حمل نسل بعدی.


A major revision of the international bestseller on game programming!

Graphics hardware has evolved enormously in the last decade. Hardware can now be directly controlled through techniques such as shader programming, which requires an entirely new thought process of a programmer. 3D Game Engine Design, Second Edition shows step-by-step how to make a shader-based graphics engine and how to tame the new technology. Much new material has been added, including more than twice the coverage of the essential techniques of scene graph management, as well as new methods for managing memory usage in the new generation of game consoles and portable game players. There are expanded discussions of collision detection, collision avoidance, and physics — all challenging subjects for developers.

• Revision of the classic work on game engines — the core of any game.
• Includes Wild Magic, a commercial quality game engine in source code that illustrates how to build a real-time rendering system from the lowest-level details all the way to a working game.
• Fully revised and updated in 4 colors, including major new content on shader programming, physics,
and memory management for the next generation game consoles and portables.

دانلود کتاب «طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید