دانلود کتاب 3d game engine architecture – engineering real-time applications with wild magic (به فارسی: معماری موتور بازی سه بعدی – مهندسی برنامه های بلادرنگ با جادوی وحشی) نوشته شده توسط «David H. Eberly»
اطلاعات کتاب معماری موتور بازی سه بعدی – مهندسی برنامه های بلادرنگ با جادوی وحشی
موضوع اصلی: هنرها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan kaufmann
نویسنده: David H. Eberly
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 753
حجم فایل: 6.18 مگابایت
کد کتاب: 012229064X , 9780122290640
توضیحات کتاب معماری موتور بازی سه بعدی – مهندسی برنامه های بلادرنگ با جادوی وحشی
طراحی موتور بازی سه بعدی Dave Eberly اولین راهنمای حرفه ای برای مفاهیم اساسی و الگوریتم های موتورهای سه بعدی بلادرنگ بود و به سرعت به یک کلاسیک در توسعه بازی تبدیل شد. کتاب جدید Dave 3D Game Engine Architecture سنت را با نگاهی جامع به مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی موتورهای سه بعدی ادامه می دهد. این کتاب راهنمای کاملی برای فرآیند مهندسی است که با مروری بر خط لوله گرافیکی شروع میشود و نحوه ساخت عناصر اصلی سیستمهای سهبعدی، از جمله ساختارهای داده، سیستم ریاضی، و سیستم شی را نشان میدهد. دیو نحوه مدیریت داده ها با نمودار صحنه، نحوه ساخت سیستم های رندر و دوربین، و نحوه مدیریت سطح جزئیات، زمین و انیمیشن را توضیح می دهد. جلوههای رندر پیشرفته مانند سایهزنهای راس و پیکسل و همچنین سیستمهای تشخیص برخورد و فیزیک پوشش داده شدهاند. این کتاب با بحث در مورد طراحی اپلیکیشن، ابزارهای توسعه و استانداردهای کدگذاری برای کد منبع نسخه جدید موتور جادویی وایلد که در CD-ROM موجود است، به پایان میرسد. Wild Magic یک موتور بازی با کیفیت تجاری است که توسط بسیاری از شرکت ها استفاده می شود و یک منبع منحصر به فرد برای جامعه بازی سازی است.
دانلود کتاب «معماری موتور بازی سه بعدی – مهندسی برنامه های بلادرنگ با جادوی وحشی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.