هنر

معماری موتور بازی سه بعدی: مهندسی برنامه های بلادرنگ با جادوی وحشی

3D Game Engine Architecture: Engineering Real-Time Applications with Wild Magic

دانلود کتاب 3D Game Engine Architecture: Engineering Real-Time Applications with Wild Magic (به فارسی: معماری موتور بازی سه بعدی: مهندسی برنامه های بلادرنگ با جادوی وحشی) نوشته شده توسط «David H. Eberly»


اطلاعات کتاب معماری موتور بازی سه بعدی: مهندسی برنامه های بلادرنگ با جادوی وحشی

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: David H. Eberly

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 752 / 772

حجم فایل: 9.82 مگابایت

کد کتاب: 012229064X , 9780122290640

توضیحات کتاب معماری موتور بازی سه بعدی: مهندسی برنامه های بلادرنگ با جادوی وحشی

طراحی موتور بازی سه بعدی Dave Eberly اولین راهنمای حرفه ای برای مفاهیم اساسی و الگوریتم های موتورهای سه بعدی بلادرنگ بود و به سرعت به یک کلاسیک در توسعه بازی تبدیل شد. کتاب جدید Dave 3D Game Engine Architecture سنت را با نگاهی جامع به مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی موتورهای سه بعدی ادامه می دهد.

این کتاب راهنمای کاملی برای فرآیند مهندسی است که با مروری بر خط لوله گرافیکی شروع می‌شود و نحوه ساخت عناصر اصلی سیستم‌های سه بعدی، از جمله ساختارهای داده، سیستم ریاضی و شی را نشان می‌دهد. سیستم. دیو نحوه مدیریت داده ها با نمودار صحنه، نحوه ساخت سیستم های رندر و دوربین، و نحوه مدیریت سطح جزئیات، زمین و انیمیشن را توضیح می دهد.

افکت‌های رندر پیشرفته مانند سایه‌زن‌های رأس و پیکسل و همچنین سیستم‌های تشخیص برخورد و فیزیک نیز پوشش داده شده‌اند. این کتاب با بحث در مورد طراحی اپلیکیشن، ابزارهای توسعه و استانداردهای کدگذاری برای کد منبع نسخه جدید موتور جادویی وایلد که در CD-ROM موجود است، به پایان می‌رسد. Wild Magic یک موتور بازی با کیفیت تجاری است که توسط بسیاری از شرکت ها استفاده می شود و منبعی منحصر به فرد برای جامعه توسعه بازی است.


Dave Eberly’s 3D Game Engine Design was the first professional guide to the essential concepts and algorithms of real-time 3D engines and quickly became a classic of game development. Dave’s new book 3D Game Engine Architecture continues the tradition with a comprehensive look at the software engineering and programming of 3D engines.

This book is a complete guide to the engineering process, starting with a walk-through of the graphics pipeline showing how to construct the core elements of 3D systems, including data structures, the math system, and the object system. Dave explains how to manage data with scene graphs, how to build rendering and camera systems, and how to handle level of detail, terrain, and animation.

Advanced rendering effects such as vertex and pixel shaders are also covered as well as collision detection and physics systems. The book concludes with a discussion of application design, development tools, and coding standards for the source code of the new version of the Wild Magic engine included on the CD-ROM. Wild Magic is a commercial-quality game engine used by many companies and is a unique resource for the game development community.

دانلود کتاب «معماری موتور بازی سه بعدی: مهندسی برنامه های بلادرنگ با جادوی وحشی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید