بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی 30 دقیقه ای در رسانه های اجتماعی: تکنیک های گام به گام برای انتشار کلمه در مورد تجارت شما

30-Minute Social Media Marketing: Step-by-step Techniques to Spread the Word About Your Business

دانلود کتاب 30-Minute Social Media Marketing: Step-by-step Techniques to Spread the Word About Your Business (به فارسی: بازاریابی 30 دقیقه ای در رسانه های اجتماعی: تکنیک های گام به گام برای انتشار کلمه در مورد تجارت شما) نوشته شده توسط «Susan Gunelius»


اطلاعات کتاب بازاریابی 30 دقیقه ای در رسانه های اجتماعی: تکنیک های گام به گام برای انتشار کلمه در مورد تجارت شما

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Susan Gunelius

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 273

حجم فایل: 2.52 مگابایت

کد کتاب: 0071743812 , 9780071743815

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی 30 دقیقه ای در رسانه های اجتماعی: تکنیک های گام به گام برای انتشار کلمه در مورد تجارت شما

BIG PRESENCE دیگر فقط برای شرکت های بزرگ نیست! کتاب راهنمای بازاریابی رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل کوچک در حال حرکت رسانه های اجتماعی در را به روی هر کسی که می خواهد خود را تبلیغ کند – از جمله مشاغل کوچک – باز کرده است. این کتاب که به طور خاص برای صاحبان مشاغل کوچک پرمشغله طراحی شده است، شما را در مسیری سریع برای به حداکثر رساندن دید کسب و کار و ایجاد سود قرار می دهد – صرف نظر از اندازه بودجه بازاریابی شما یا زمانی که باید به آن اختصاص دهید. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی 30 دقیقه‌ای، 22 فصل کوتاه مملو از مثال‌های واقعی، الگوها، نمونه روش‌های بازاریابی، و اسکرین‌شات‌ها را ارائه می‌کند که شما را قدم به قدم از طریق موارد ضروری آشنا می‌کند. با صرف زمان و تلاش کم، به هنرهای زیر تسلط خواهید داشت: وبلاگ نویسی و میکروبلاگینگ شبکه های اجتماعی و نشانک گذاری کتاب های الکترونیکی صوتی و تصویری و وبینارها بازاریابی مستقیم و غیرمستقیم برند و ایجاد رابطه بازاریابی دهان به دهان گسترش دامنه دسترسی و ایجاد موقعیت شما یکپارچه سازی با بازاریابی سنتی ارزیابی نتایج در پایان کتاب، یک برنامه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را تکمیل کرده‌اید که نتایج واقعی را ایجاد می‌کند و یک استراتژی برای برنامه‌های بازاریابی آینده ایجاد می‌کند – همه اینها فقط در 30 دقیقه در روز.


BIG PRESENCE isn’t just for BIG COMPANIES anymore! A social media marketing handbook for small business owners on the go Social media has opened the door to anyone who wants to promote themselves–including small businesses. Designed specifically for busy small business owners, this book puts you on the fast track to maximizing your business’s visibility and generating profits—regardless of the size of your marketing budget or the time you have to devote to it. 30-Minute Social Media Marketing provides 22 short chapters packed with real-world examples, templates, sample marketing procedures, and screen shots taking you step-by-step through the essentials. With little time and effort, you will master the arts of: Blogging and microblogging Social networking and bookmarking Audio and video E-books and webinars Direct and indirect marketing Brand and relationship building Word-of-mouth marketing Expanding your reach and establishing your position Integrating with traditional marketing Evaluating results By the end of the book, you will have completed a social-media marketing plan that produces real results and created a strategy for future marketing plans–all in just 30 minutes a day.

دانلود کتاب «بازاریابی 30 دقیقه ای در رسانه های اجتماعی: تکنیک های گام به گام برای انتشار کلمه در مورد تجارت شما»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید