دانلود کتاب 22 Immutable Laws of Marketing (به فارسی: 22 قانون تغییرناپذیر بازاریابی) نوشته شده توسط «Al Ries – Jack Trout»
اطلاعات کتاب 22 قانون تغییرناپذیر بازاریابی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Profile books
نویسنده: Al Ries – Jack Trout
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1994
تعداد صفحه: 144
حجم فایل: 877 کیلوبایت
کد کتاب: 1861976100 , 9781861976109
توضیحات کتاب 22 قانون تغییرناپذیر بازاریابی
آل ریس و جک تروت، دو تن از موفق ترین استراتژیست های بازاریابی جهان، بیش از 40 سال از تخصص بازاریابی را برای شناسایی قوانین قطعی حاکم بر دنیای بازاریابی دعوت می کنند. نویسندگان با ترکیب یک مرور کلی تاریخی گسترده با نگاه دقیق به آینده، 22 ابزار عالی و تکنیک های نوآورانه را برای بازار بین المللی به نمایش می گذارند. نویسندگان کمپین های بازاریابی را که موفق شده اند و سایرین که شکست خورده اند، بررسی می کنند، چرا ایده های خوب انتظارات را برآورده نمی کنند، و ایده های خود را در مورد اینکه چه چیزی بهتر کار می کند، ارائه می دهند. مثالهای واقعی، پیشنهادات عقل سلیم و غرایز قاتل موجود، چیزی کمتر از قوانینی نیستند که بر اساس آنها شرکتها شکوفا میشوند یا شکست میخورند.
دانلود کتاب «22 قانون تغییرناپذیر بازاریابی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.