کامپیوترها

100 چیزی که هر طراح باید در مورد افراد بداند: چه چیزی باعث می‌شود که آن‌ها تیک بزنند؟

100 Things Every Designer Needs to Know about People: What Makes Them Tick?

دانلود کتاب 100 Things Every Designer Needs to Know about People: What Makes Them Tick? (به فارسی: 100 چیزی که هر طراح باید در مورد افراد بداند: چه چیزی باعث می‌شود که آن‌ها تیک بزنند؟) نوشته شده توسط «Susan Weinschenk»


اطلاعات کتاب 100 چیزی که هر طراح باید در مورد افراد بداند: چه چیزی باعث می‌شود که آن‌ها تیک بزنند؟

موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: New Riders Publishing

نویسنده: Susan Weinschenk

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 257

حجم فایل: 8.16 مگابایت

کد کتاب: 0321767535 , 9780321767530

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب 100 چیزی که هر طراح باید در مورد افراد بداند: چه چیزی باعث می‌شود که آن‌ها تیک بزنند؟

ما طراحی می کنیم تا پاسخ مردم را جلب کنیم. ما از آنها می خواهیم چیزی بخرند، بیشتر بخوانند یا اقدامی انجام دهند. طراحی بدون درک اینکه چه چیزی باعث می‌شود مردم به روشی که انجام می‌دهند عمل کنند، مانند کاوش در یک شهر جدید بدون نقشه است: نتایج تصادفی، گیج‌کننده و ناکارآمد خواهند بود. این کتاب علم و تحقیق واقعی را با مثال های عملی ترکیب می کند تا راهنمای مورد نیاز هر طراح را ارائه دهد. با آن می‌توانید کارهای بصری‌تر و جذاب‌تری برای چاپ، وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و محصولات طراحی کنید که با طرز فکر، کار و بازی مردم مطابقت داشته باشد. بیاموزید که اثربخشی، نرخ تبدیل و قابلیت استفاده از طراحی خود را افزایش دهید. پروژه ها را با یافتن پاسخ سوالاتی مانند: چه چیزی در یک صفحه یا صفحه نمایش جلب می کند و جلب می کند؟ چه چیزی باعث می شود که خاطرات بمانند؟ چه چیزی مهمتر است، دید محیطی یا مرکزی؟ چگونه می‌توانید انواع خطاهایی را که افراد مرتکب می‌شوند پیش‌بینی کنید؟ محدودیت برای حلقه اجتماعی افراد چیست؟ چگونه افراد را تشویق می‌کنید که به مسیر ادامه دهند (مرحله بعدی؟ طول خط برای متن بهترین است؟ آیا برخی از فونت‌ها بهتر از بقیه هستند؟ اینها تنها تعدادی از سوالاتی است که کتاب در کاوش عمیق خود در مورد آنچه که مردم را وادار می کند به آنها پاسخ می دهد.


We design to elicit responses from people. We want them to buy something, read more, or take action of some kind. Designing without understanding what makes people act the way they do is like exploring a new city without a map: results will be haphazard, confusing, and inefficient. This book combines real science and research with practical examples to deliver a guide every designer needs. With it you’ll be able to design more intuitive and engaging work for print, websites, applications, and products that matches the way people think, work, and play.Learn to increase the effectiveness, conversion rates, and usability of your own design projects by finding the answers to questions such as:What grabs and holds attention on a page or screen? What makes memories stick? What is more important, peripheral or central vision? How can you predict the types of errors that people will make?What is the limit to someone’s social circle?How do you motivate people to continue on to (the next step? What line length for text is best?Are some fonts better than others? These are just a few of the questions that the book answers in its deep-dive exploration of what makes people tick.

دانلود کتاب «100 چیزی که هر طراح باید در مورد افراد بداند: چه چیزی باعث می‌شود که آن‌ها تیک بزنند؟»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید