مطالعات آمریکایی

100 اشتباهی که تاریخ را تغییر داد: عواقب معکوس و اشتباهاتی که امپراتوری ها را فروپاشید، اقتصادها را نابود کرد و مسیر دنیای ما را تغییر داد

100 Mistakes that Changed History: Backfires and Blunders That Collapsed Empires, Crashed Economies, and Altered the Course of Our World

دانلود کتاب 100 Mistakes that Changed History: Backfires and Blunders That Collapsed Empires, Crashed Economies, and Altered the Course of Our World (به فارسی: 100 اشتباهی که تاریخ را تغییر داد: عواقب معکوس و اشتباهاتی که امپراتوری ها را فروپاشید، اقتصادها را نابود کرد و مسیر دنیای ما را تغییر داد) نوشته شده توسط «Bill Fawcett»


اطلاعات کتاب 100 اشتباهی که تاریخ را تغییر داد: عواقب معکوس و اشتباهاتی که امپراتوری ها را فروپاشید، اقتصادها را نابود کرد و مسیر دنیای ما را تغییر داد

موضوع اصلی: تاریخ – مطالعات آمریکایی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Berkley Trade

نویسنده: Bill Fawcett

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 400

حجم فایل: 1.01 مگابایت

کد کتاب: 042523665X , 9780425236659

توضیحات کتاب 100 اشتباهی که تاریخ را تغییر داد: عواقب معکوس و اشتباهاتی که امپراتوری ها را فروپاشید، اقتصادها را نابود کرد و مسیر دنیای ما را تغییر داد

در یک جلد گردآوری شده است، در اینجا عواقب معکوس و اشتباهاتی وجود دارد که امپراتوری ها را فروپاشید، اقتصادها را از بین برد، و مسیر جهان را تغییر داد.

از خط ماژینو تا بحران موشکی کوبا، تاریخ مملو از حرکت‌های بد و ایده‌های نه چندان روشن است که منجر به فاجعه‌ها و پیامدهای ناخواسته می‌شود.

این کتاب جذاب به صد نقطه از این قبیل نگاه می کند. ژاپن پرل هاربر را بمباران کرد. خلفای بغداد خود را به ورشکستگی خرج می کنند. آزتک ها با آغوش باز از کنکیستادورها استقبال می کنند. مکزیک آمریکایی ها را به تگزاس دعوت می کند – و آمریکایی ها هرگز آنجا را ترک نمی کنند.

و بقیه تاریخ است…


Collected in one volume, here are backfires and blunders that collapsed empires, crashed economies, and altered the course of the world.

From the Maginot Line to the Cuban Missile Crisis, history is filled with bad moves and not-so-bright ideas that snowballed into disasters and unintended consequences.

This engrossing book looks at one hundred such tipping points. Japan bombs Pearl Harbor. The Caliphs of Baghdad spend themselves into bankruptcy. The Aztecs greet the Conquistadors with open arms. Mexico invites the Americans to Texas-and the Americans never leave.

And the rest is history…

دانلود کتاب «100 اشتباهی که تاریخ را تغییر داد: عواقب معکوس و اشتباهاتی که امپراتوری ها را فروپاشید، اقتصادها را نابود کرد و مسیر دنیای ما را تغییر داد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید