بازاریابی: تبلیغات

وفاداران زامبی: استفاده از خدمات عالی برای ایجاد طرفداران Rabid

Zombie Loyalists: Using Great Service to Create Rabid Fans

دانلود کتاب Zombie Loyalists: Using Great Service to Create Rabid Fans (به فارسی: وفاداران زامبی: استفاده از خدمات عالی برای ایجاد طرفداران Rabid) نوشته شده توسط «Peter Shankman»


اطلاعات کتاب وفاداران زامبی: استفاده از خدمات عالی برای ایجاد طرفداران Rabid

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan Trade

نویسنده: Peter Shankman

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 1.10 مگابایت

کد کتاب: 1137279664 , 9781137279668

نوبت چاپ: First Edition

توضیحات کتاب وفاداران زامبی: استفاده از خدمات عالی برای ایجاد طرفداران Rabid

پیتر شنکمن، کارشناس بازاریابی و روابط عمومی، با بزرگترین شرکت‌های جهان کار کرده است تا آنچه را «وفاداران زامبی» می‌نامد، ایجاد کند، طرفدارانی که به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا به طور گسترده پایگاه مشتری، آگاهی از برند و مهم‌تر از همه، درآمد خود را افزایش دهند. به هر حال، چرا باید به دنیا بگویید که چقدر شگفت‌انگیز هستید اگر بتوانید مشتریان فعلی‌تان این کار را برای شما انجام دهند؟ ارتشی از مشتریان را تصور کنید که روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات شما را بدون اینکه از آنها خواسته شود، هر بار که پول خود را به شما می دهند، انجام می دهند. اینها وفاداران زامبی هستند. آنها آماده هستند آنچه را که شما می فروشید بخرند، به پیشنهادات ایمیل شما پاسخ دهند و از دوستان خود نیز بخواهند که همین کار را انجام دهند.

بنابراین چگونه می‌توانید این فالوورها را به دست آورید؟ در چند سال گذشته خدمات زیادی به وفاداری مشتریان داده شده است، اما اکثر شرکت ها هنوز متوجه نیستند که یک برنامه امتیازدهی یا تعداد زیادی ایمیل بدون هدف این کار را انجام نمی دهد. با محصولات و پلتفرم‌های بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، خدمات شگفت‌انگیز به مشتریان تنها وجه تمایزی است که واقعاً شما را از رقبایتان پیشی می‌گیرد. با نگاهی به شرکت‌های استثنایی مانند Ritz Carlton، Commerce Bank، و Starwood Hotels، و همچنین کسب‌وکارهای کوچک‌تر برای تبدیل مشتریان خود به زامبی وفاداران، او نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید ارتش مشتریان خود را ایجاد کنید.


Marketing and PR expert Peter Shankman has been working with the biggest companies in the world to create what he calls “Zombie Loyalists,” fervent fans that help companies massively increase their customer base, brand awareness, and most importantly, revenue. After all, why should you have to tell the world how amazing you are if you can have your existing customers do it for you? Imagine an army of customers who will do your public relations, marketing and advertising, without being asked, each and every time they give you their money. These are Zombie Loyalists. They are ready to buy what you sell, respond to your email offers and demand that their friends to do the same.

So how do you get this rabid following? There’s been a lot of lip service given to customer loyalty over the past few years, but most companies still don’t realize that a points program or a slew of untargeted emails simply won’t do it. With so many products and platforms to choose from, amazing customer service is the only differentiator that will truly put you ahead of your competition. Looking at exceptional companies like the Ritz Carlton, Commerce Bank, and Starwood Hotels, as well as smaller businesses to turn their customers into Zombie Loyalists, he shows how you can create your own customer army.

دانلود کتاب «وفاداران زامبی: استفاده از خدمات عالی برای ایجاد طرفداران Rabid»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید