کامپیوترها

نوشتن برای انیمیشن، کمیک و بازی

Writing for Animation, Comics, and Games

دانلود کتاب Writing for Animation, Comics, and Games (به فارسی: نوشتن برای انیمیشن، کمیک و بازی) نوشته شده توسط «Christy Marx»


اطلاعات کتاب نوشتن برای انیمیشن، کمیک و بازی

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge & CRC Press

نویسنده: Christy Marx

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 312 / 313

حجم فایل: 10.89 مگابایت

کد کتاب: 0815379382 , 9780815379386

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب نوشتن برای انیمیشن، کمیک و بازی

این ویرایش دوم نوشتن برای انیمیشن، کمیک و بازی نسخه قبلی را با اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی ساختن روایت برای این سه شکل از رسانه‌های داستان سرایی تصویری توضیح می‌دهد. . کتاب کریستی مارکس نگاهی عمیق به فیلمنامه نویسی و چگونگی نفوذ به هر یک از صنایع برجسته ارائه می دهد. متن به جزئیات داستان سرایی بصری می‌پردازد: نحوه نوشتن داستان‌سرایی بیرونی (انیمیشن، بازی) و داستان‌سرایی داخلی/خارجی (کمیک‌ها و رمان‌های گرافیکی). و همچنین ملاحظاتی برای بازی های ویدیویی غیرخطی. توصیه های موجود در این صفحات را می توان برای ایجاد یک حرفه ترانس مدیا در میان انیمیشن ها، کمیک ها، رمان های گرافیکی و بازی های ویدیویی استفاده کرد.

ویژگی های کلیدی

  • دیدگاه خودی در مورد قوانین شغلی جاده در نوشتن برای کمیک، بازی های ویدیویی، و انیمیشن
  • نوشته شده برای مبتدیان و حرفه ای ها به طور یکسان
  • راهنمای کلیدی برای قالب‌های اسکریپت، اصطلاحات، شبکه‌سازی و توصیه‌های ارزشمند در مورد نوشتن برای هر رسانه

بیوگرافی نویسنده

کریستی مارکس مستقر در کالیفرنیای شمالی، نویسنده، ویراستار داستان، توسعه‌دهنده مجموعه‌های تلویزیونی، طراح بازی، و طراح روایت برنده جایزه است. آثار متعدد او عبارتند از Babylon 5. کاپیتان قدرت و سربازان آینده. منطقه گرگ و میش; G.I. جو; جم و هولوگرام. مرد عنکبوتی; او مرد; تکامل مردان ایکس; لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان; کونان ماجراجو؛ پرندگان شکاری; آمیتیست; خواهران فولاد; بازی های ماجراجویی Sierra On-Line; بازی های رایانه شخصی، MMO و کنسول؛ بازی های موبایل Zynga; و بیشتر. برای دریافت اعتبار کامل، به www.christymarx.com مراجعه کنید.


This second edition of Writing for Animation, Comics, and Games expounds on the previous edition with more information on how to construct narratives for these three forms of visual storytelling media. Christy Marx’s book offers an in-depth look into scriptwriting and how to break into each of the featured industries. The text goes into detail on visual storytelling: how to compose exterior storytelling (animation, games) and interior/exterior storytelling (comics and graphic novels); as well as considerations for non-linear videogames. The advice within these pages can be used to build a transmedia career across animation, comics, graphic novels, and videogames.

Key Features

  • An insider’s perspective on career rules of the road on writing for comics, videogames, and animation
  • Written for beginners and professionals alike
  • A nuts-and-bolts guide to script formats, terminology, networking, and valuable advice on writing for each medium

Author Bio

Based in Northern California, Christy Marx is an award-winning writer, story editor, TV series developer, game designer, and narrative designer. Her many credits include Babylon 5; Captain Power and Soldiers of the Future; The Twilight Zone; G.I. Joe; Jem and the Holograms; Spider-Man; He-Man; X-Men Evolution; Teenage Mutant Ninja Turtles; Conan the Adventurer; Birds of Prey; Amethyst; The Sisterhood of Steel; Sierra On-Line adventure games; PC, MMO, and console games; Zynga mobile games; and more. For full credits, visit www.christymarx.com.

دانلود کتاب «نوشتن برای انیمیشن، کمیک و بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید