دانلود کتاب Working the Crowd: Social Media Marketing for Business (به فارسی: Working the Crowd: بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت) نوشته شده توسط «Eileen Brown»
اطلاعات کتاب Working the Crowd: بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: British Informatics Society Ltd
نویسنده: Eileen Brown
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 180
حجم فایل: 1.37 مگابایت
کد کتاب: 190612471X , 9781906124717
توضیحات کتاب Working the Crowd: بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت
تعامل با رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب و توییتر اکنون بخش کلیدی ارتباطات تجاری جهانی است. وبلاگ ها، میکروبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و سایت های خبری اجتماعی به ابزار جدیدی برای بازاریابی و فروش موثر تبدیل شده اند. این کتاب یک منبع عالی برای هر کسی است که یک استراتژی رسانه اجتماعی یا کمپین فردی را برنامه ریزی می کند. این شامل: سایت های خاص برای انواع مختلف شبکه و تعامل. وبلاگ ها و میکروبلاگ ها؛ حضور آنلاین و ایجاد برند رسانه های اجتماعی؛ درک و شهرت برند؛ مسائل حقوقی؛ ارتباط با مخاطبان جهانی؛ استخدام از طریق شبکه های اجتماعی؛ نحوه تعامل گروه های سنی مختلف به صورت آنلاین؛ بازاریابی ویروسی؛ ایجاد حامیان برند و نحوه پخش پیام پیش بینی های آینده
دانلود کتاب «Working the Crowd: بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.