دانلود کتاب Winning the Reputation Game: Creating Stakeholder Value and Competitive Advantage (به فارسی: برنده شدن در بازی شهرت: ایجاد ارزش سهامداران و مزیت رقابتی) نوشته شده توسط «Grahame R. Dowling»
اطلاعات کتاب برنده شدن در بازی شهرت: ایجاد ارزش سهامداران و مزیت رقابتی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: The MIT Press
نویسنده: Grahame R. Dowling
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 280 / 274
حجم فایل: 2.76 مگابایت
کد کتاب: 0262034468 , 9780262034463
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنده شدن در بازی شهرت: ایجاد ارزش سهامداران و مزیت رقابتی
یک شرکت چه کاری باید انجام دهد تا مورد تحسین و احترام قرار گیرد؟ چرا اپل از مثلا سامسونگ شهرت بهتری دارد؟ در برنده شدن در بازی شهرت، گراهام داولینگ توضیح می دهد. شهرت شرکت ها از کمپین های توصیه شده توسط مشاور برای نمایش تلاش ها در زمینه شفافیت شرکتی، پایداری زیست محیطی یا مسئولیت اجتماعی ناشی نمی شود. شرکت ها مورد تحسین و احترام قرار می گیرند زیرا «به سادگی بهتر» از رقبای خود هستند. شرکتهایی که بر ارائه کالاها و خدمات برجسته تمرکز میکنند، با شهرت قوی پاداش میگیرند که به آنها کمک میکند مزیت رقابتی به دست آورند.
داولینگ، که سی سال شهرت شرکت – ایجاد شهرت را مطالعه کرده است، دو استراتژی اصلی را برای ایجاد یک سازمان توصیف میکند. شهرت شرکتی که مزیت رقابتی ایجاد می کند: شناخته شدن به دلیل بهترین بودن در چیزی یا بهترین بودن برای کسی. برای مثال، اپل بهترین محصولات فناوری شخصی است که سبک زندگی افراد را بهبود می بخشد. IKEA بهترین برایافرادی است که خواهان مبلمانی با طراحی خوب با قیمت های مقرون به صرفه هستند.
داولینگ موضوعاتی مانند ارزش تجاری یک شهرت قوی – از جمله کارمندان خوب، مشتریان مکرر و قیمت سهام قوی را پوشش میدهد. شهرت شرکت چگونه شکل می گیرد. قدرت “به سادگی بهتر بودن”؛ اثربخشی داستان سرایی شرکتی (برای خوب یا بد؛ کنت لی از انرون یک داستان نویس چیره دست بود). و دوری از مشکل.
با تکیه بر بسیاری از مثالهای دنیای واقعی، داولینگ نشان میدهد که چگونه شرکتهایی که بهتر از رقبای خود شناخته میشوند، شهرت قویتری ایجاد میکنند که نشاندهنده موفقیتهای گذشته است و وعدههای مشابه را میدهد. شرکتهایی که بهطور مصنوعی با فعالیتهای نامربوط شهرت خود را مهندسی میکنند، اما ارائه بهترین محصولات و خدمات موجود را متوقف کردهاند، معمولاً با شهرت متوسط - یا بدتر از آن- مواجه میشوند.
What does a company have to do to be admired and respected? Why does Apple have a better reputation than, say, Samsung? In Winning the Reputation Game, Grahame Dowling explains. Companies’ reputations do not derive from consultant-recommended campaigns to showcase efforts at corporate transparency, environmental sustainability, or social responsibility. Companies are admired and respected because they are “simply better” than their competitors. Companies that focus on providing outstanding goods and services are rewarded with a strong reputation that helps them gain competitive advantage.
Dowling, who has studied corporate reputation–building for thirty years, describes two core strategies for creating a corporate reputation that will provide a competitive advantage: to be known for being Best at Something or for being Best for Somebody. Apple, for example, is best at personal technology products that enhance people’s lifestyles. IKEA is best for people who want well-designed furniture at affordable prices.
Dowling covers such topics as the commercial value of a strong reputations — including good employees, repeat customers, and strong share price; how corporate reputations are formed; the power of “being simply better”; the effectiveness of corporate storytelling (for good or ill; Kenneth Lay of Enron was a master storyteller); and keeping out of trouble.
Drawing on many real-world examples, Dowling shows how companies that are perceived to be better than their competitors build strong reputations that reflect past success and promise more of the same. Companies that artificially engineer a reputation with irrelevant activities but have stopped providing the best products and services available often wind up with mediocre — or worse — reputations.
دانلود کتاب «برنده شدن در بازی شهرت: ایجاد ارزش سهامداران و مزیت رقابتی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.