دانلود کتاب Winners and Losers: The Psychology of Foreign Trade (به فارسی: برندگان و بازندگان: روانشناسی تجارت خارجی) نوشته شده توسط «Diana Mutz»
اطلاعات کتاب برندگان و بازندگان: روانشناسی تجارت خارجی
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Princeton University Press
نویسنده: Diana Mutz
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 352
حجم فایل: 13.86 مگابایت
کد کتاب: 0691203040 , 9780691203041
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برندگان و بازندگان: روانشناسی تجارت خارجی
از دانشمند سیاسی مشهور دیانا موتز، نگاهی آشکار به این که چرا نگرش مردم در مورد تجارت با منافع شخصی آنها تفاوت دارد
برنده ها و بازندگان خرد متعارف در مورد اینکه چگونه شهروندان آمریکایی در مورد تجارت بین المللی نظر می دهند. در حالی که توضیحات غالب در علم اقتصاد بر منافع شخصی و اینکه آیا افراد در نتیجه تجارت سود میبرند یا ضرر میکنند، تأکید میکند، این کتاب رویکردی روانشناختی دارد و نشان میدهد که مردم چگونه دنیای پیچیده تجارت بینالملل را از دریچه روابط بینفردی میبینند.
دیانا موتز با تکیه بر نظریههای روانشناختی شکلگیری ترجیحات و نیز بررسیها و آزمایشهای اصلی، دریافت که برخلاف دیدگاه اقتصادی تجارت به عنوان همکاری برای منافع متقابل، بسیاری از آمریکاییها تجارت را رقابتی بین ایالات متحده و سایرین میدانند. کشورها – رقابت ما در برابر آنها. این افراد تا زمانی که آمریکایی ها را “برنده” در این تعاملات می دانند، تجارت را به عنوان راهی برای تسلط بر رقبای خارجی می دانند. برای دیگران، تجارت وسیله ای برای حفظ روابط صلح آمیزتر بین کشورها است. همانطور که افراد ممکن است هدایایی را به روابط ثابت رد و بدل کنند، تجارت بینالملل پیوندی است که کشورها را در اعتماد و همکاری به هم پیوند میدهد.
برندهها و بازندگان نشان میدهد که چگونه جهتگیری افراد نسبت به درون گروهی و بیرونی -گروهها نقش اصلی را در تأثیرگذاری بر نحوه تفکر آنها در مورد تجارت با کشورهای خارجی ایفا میکنند و نشان میدهند که چگونه درک بهتر زیربنای روانی افکار عمومی میتواند به منافع اقتصادی و اجتماعی پایدار منجر شود.
From acclaimed political scientist Diana Mutz, a revealing look at why people’s attitudes on trade differ from their own self-interest
Winners and Losers challenges conventional wisdom about how American citizens form opinions on international trade. While dominant explanations in economics emphasize personal self-interest-and whether individuals gain or lose financially as a result of trade-this book takes a psychological approach, demonstrating how people view the complex world of international trade through the lens of interpersonal relations.
Drawing on psychological theories of preference formation as well as original surveys and experiments, Diana Mutz finds that in contrast to the economic view of trade as cooperation for mutual benefit, many Americans view trade as a competition between the United States and other countries-a contest of us versus them. These people favor trade as long as they see Americans as the “winners” in these interactions, viewing trade as a way to establish dominance over foreign competitors. For others, trade is a means of maintaining more peaceful relations between countries. Just as individuals may exchange gifts to cement relationships, international trade is a tie that binds nations together in trust and cooperation.
Winners and Losers reveals how people’s orientations toward in-groups and out-groups play a central role in influencing how they think about trade with foreign countries, and shows how a better understanding of the psychological underpinnings of public opinion can lead to lasting economic and societal benefits.
دانلود کتاب «برندگان و بازندگان: روانشناسی تجارت خارجی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.