بازاریابی: تبلیغات

Winfluence: بازنگری بازاریابی اینفلوئنسر برای احیای مجدد برند شما

Winfluence: Reframing Influencer Marketing to Reignite Your Brand

دانلود کتاب Winfluence: Reframing Influencer Marketing to Reignite Your Brand (به فارسی: Winfluence: بازنگری بازاریابی اینفلوئنسر برای احیای مجدد برند شما) نوشته شده توسط «Jason Falls»


اطلاعات کتاب Winfluence: بازنگری بازاریابی اینفلوئنسر برای احیای مجدد برند شما

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Entrepreneur Press

نویسنده: Jason Falls

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 320

حجم فایل: 3.79 مگابایت

کد کتاب: 1642011347 , 9781642011340

توضیحات کتاب Winfluence: بازنگری بازاریابی اینفلوئنسر برای احیای مجدد برند شما

Winfluence توسط Jason Falls، استراتژیست دیجیتال برنده جایزه، کتاب معتبری در مورد بازاریابی تأثیرگذار از دیدگاه کسب و کارها و برندها است. کتاب راهنمای ارزشمندی برای مدیران بازاریابی، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، مشاوران بازاریابی و آژانس‌ها به طور یکسان، این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه اینفلوئنسرها به وجود آمدند، چگونه آن‌ها اینقدر قدرتمند شدند، چرا بسیاری از برندها برای موفقیت کسب‌وکار بر روی اینفلوئنسر مارکتینگ حساب می‌کنند و چگونه هر کسی که نیست، اکنون می تواند. این کتاب نه تنها توضیح می دهد که چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا، و چرا بازاریابی تاثیرگذار، بلکه سپس چگونگی را اضافه می کند – به طور خاص و قابل پیش بینی تر از کتاب های دیگر. دستورالعمل‌های دقیق، مطالعات موردی، ایده‌های پیشرفته، روش‌های اندازه‌گیری موفقیت و موارد دیگر را ارائه می‌کند تا به هر صاحب کسب‌وکار، بازاریاب، صاحب حساب آژانس یا استراتژیست دیجیتال کمک کند تا فرصت را برای هدایت نتایج کسب‌وکار ببیند و از آن استفاده کند. از طریق مجموعه‌ای از داستان‌های روایی، مصاحبه‌ها و مطالعات موردی، این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان آنچه را که بسیاری از افراد اینفلوئنسر مارکتینگ خوب می‌دانند به سطح جدیدی از موفقیت از منظر بلندمدت – نه اجرای کوتاه‌مدت و یک‌باره – برد.


Winfluence by award-winning digital strategist Jason Falls, is THE authoritative book about influencer marketing from the perspective of businesses and brands. An invaluable guidebook for marketing managers, small business owners, marketing consultants and agencies alike, the book explains how influencers came to be, how they came to be so powerful, why so many brands are counting on influencer marketing for business success and how anyone who is not, now can. This book not only explains the who, what, when, where, and why of influencer marketing but then adds the how―more specifically and predictably than other books can hope for. It offers detailed guidelines, case studies, cutting-edge ideas, how-tos for measuring success, and more to help any business owner, marketer, agency account person, or digital strategist see and seize the opportunity to drive business results. Through a series of narrative stories, interviews, and case studies, the book illustrates how to take what many people consider good influencer marketing to a new level of success from a long-tail perspective―not short-term, one-off executions.

دانلود کتاب «Winfluence: بازنگری بازاریابی اینفلوئنسر برای احیای مجدد برند شما»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید