بازاریابی: تبلیغات

چرا ما خرید می کنیم: علم خرید — به روز شده و تجدید نظر شده برای اینترنت، مصرف کننده جهانی و فراتر از آن

Why We Buy: The Science of Shopping--Updated and Revised for the Internet, the Global Consumer, and Beyond

دانلود کتاب Why We Buy: The Science of Shopping–Updated and Revised for the Internet, the Global Consumer, and Beyond (به فارسی: چرا ما خرید می کنیم: علم خرید — به روز شده و تجدید نظر شده برای اینترنت، مصرف کننده جهانی و فراتر از آن) نوشته شده توسط «Paco Underhill»


اطلاعات کتاب چرا ما خرید می کنیم: علم خرید — به روز شده و تجدید نظر شده برای اینترنت، مصرف کننده جهانی و فراتر از آن

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Simon & Schuster

نویسنده: Paco Underhill

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 309

حجم فایل: 11.08 مگابایت

کد کتاب: 1416595244 , 9781416595243

نوبت چاپ: Upd Rev

توضیحات کتاب چرا ما خرید می کنیم: علم خرید — به روز شده و تجدید نظر شده برای اینترنت، مصرف کننده جهانی و فراتر از آن

گورو انقلابی خرده‌فروشی پاکو آندرهیل با نسخه کاملاً اصلاح‌شده کتاب پرفروش کلاسیک و شوخ‌آمیز خود درباره فرهنگ مصرف‌کننده در حال تکامل ما بازگشته است – مملو از مشاهدات تازه و درس‌های مهم از لبه‌های خرده‌فروشی، که در حال ظهور در جهان است. بازارها مطالب جدید شامل موارد زیر است:• آخرین روندها در خرده فروشی آنلاین — خرده فروشان چه کارهایی را درست انجام می دهند و چه کارهایی را اشتباه انجام می دهند — و اینکه چگونه تقریباً هر خرده فروش اینترنتی از iTunes گرفته تا آمازون می تواند نحوه خدمات رسانی به مشتریان خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.• یک تور با راهنما از خلاقانه‌ترین فروشگاه‌ها، مراکز خرید و محیط‌های خرده‌فروشی در سراسر جهان — تقریباً همگی در کشورهایی که رونق در آن‌ها تازگی دارد، ظهور می‌کنند. یک پیست اسکی سرپوشیده بزرگ، خریداران را به یک مرکز خرید در دبی جذب می کند. یک فروشگاه بزرگ لوکس و مجلل در سائو پائولو، خریداران شخصی را به مشتریان خود ارائه می دهد. یک مرکز خرید در آفریقای جنوبی یک استخر موج برای موج سواری دارد. چرا می‌خریم جدید یک راهنمای ضروری است — توصیه‌هایی در مورد چگونگی حفظ مشتریان در حال تغییر خود و جذب مشتریان جدید و مشتاق ارائه می‌دهد.


Revolutionary retail guru Paco Underhill is back with a completely revised edition of his classic, witty bestselling book on our ever-evolving consumer culture — full of fresh observations and important lessons from the cutting edge of retail, which is taking place in the world’s emerging markets. New material includes:• The latest trends in online retail — what retailers are doing right and what they’re doing wrong — and how nearly every Internet retailer from iTunes to Amazon can drastically improve how it serves its customers.• A guided tour of the most innovative stores, malls and retail environments around the world — almost all of which are springing up in countries where prosperity is new. An enormous indoor ski slope attracts shoppers to a mall in Dubai; an uber luxurious Sao Paolo department store provides its customers with personal shoppers; a mall in South Africa has a wave pool for surfing.The new Why We Buy is an essential guide — it offers advice on how to keep your changing customers and entice new and eager ones.

دانلود کتاب «چرا ما خرید می کنیم: علم خرید — به روز شده و تجدید نظر شده برای اینترنت، مصرف کننده جهانی و فراتر از آن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید