دانلود کتاب Why We Buy: The Science of Shopping–Updated and Revised for the Internet, the Global Consumer, and Beyond (به فارسی: چرا ما خرید می کنیم: علم خرید — به روز شده و تجدید نظر شده برای اینترنت، مصرف کننده جهانی و فراتر از آن) نوشته شده توسط «Paco Underhill»
اطلاعات کتاب چرا ما خرید می کنیم: علم خرید — به روز شده و تجدید نظر شده برای اینترنت، مصرف کننده جهانی و فراتر از آن
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Simon & Schuster
نویسنده: Paco Underhill
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 309
حجم فایل: 11.08 مگابایت
کد کتاب: 1416595244 , 9781416595243
نوبت چاپ: Upd Rev
توضیحات کتاب چرا ما خرید می کنیم: علم خرید — به روز شده و تجدید نظر شده برای اینترنت، مصرف کننده جهانی و فراتر از آن
گورو انقلابی خردهفروشی پاکو آندرهیل با نسخه کاملاً اصلاحشده کتاب پرفروش کلاسیک و شوخآمیز خود درباره فرهنگ مصرفکننده در حال تکامل ما بازگشته است – مملو از مشاهدات تازه و درسهای مهم از لبههای خردهفروشی، که در حال ظهور در جهان است. بازارها مطالب جدید شامل موارد زیر است:• آخرین روندها در خرده فروشی آنلاین — خرده فروشان چه کارهایی را درست انجام می دهند و چه کارهایی را اشتباه انجام می دهند — و اینکه چگونه تقریباً هر خرده فروش اینترنتی از iTunes گرفته تا آمازون می تواند نحوه خدمات رسانی به مشتریان خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.• یک تور با راهنما از خلاقانهترین فروشگاهها، مراکز خرید و محیطهای خردهفروشی در سراسر جهان — تقریباً همگی در کشورهایی که رونق در آنها تازگی دارد، ظهور میکنند. یک پیست اسکی سرپوشیده بزرگ، خریداران را به یک مرکز خرید در دبی جذب می کند. یک فروشگاه بزرگ لوکس و مجلل در سائو پائولو، خریداران شخصی را به مشتریان خود ارائه می دهد. یک مرکز خرید در آفریقای جنوبی یک استخر موج برای موج سواری دارد. چرا میخریم جدید یک راهنمای ضروری است — توصیههایی در مورد چگونگی حفظ مشتریان در حال تغییر خود و جذب مشتریان جدید و مشتاق ارائه میدهد.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.