بازاریابی: تبلیغات

چرا مردم چیزهایی را می خرند که به آنها نیاز ندارند: درک و پیش بینی رفتار مصرف کننده

Why People Buy Things They Don't Need: Understanding and Predicting Consumer Behavior

دانلود کتاب Why People Buy Things They Don’t Need: Understanding and Predicting Consumer Behavior (به فارسی: چرا مردم چیزهایی را می خرند که به آنها نیاز ندارند: درک و پیش بینی رفتار مصرف کننده) نوشته شده توسط «Pamela Danziger»


اطلاعات کتاب چرا مردم چیزهایی را می خرند که به آنها نیاز ندارند: درک و پیش بینی رفتار مصرف کننده

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kaplan Business

نویسنده: Pamela Danziger

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 272

حجم فایل: 1.60 مگابایت

کد کتاب: 0793186021 , 9780793186020

توضیحات کتاب چرا مردم چیزهایی را می خرند که به آنها نیاز ندارند: درک و پیش بینی رفتار مصرف کننده

چه چیزی مصرف کنندگان را برای خرید تشویق می کند؟ آیا لذت است؟ تحصیلات؟ سرگرمی؟ وضعیت؟ یا فقط یک انگیزه؟ دانستن اینکه چرا مصرف کنندگان کاری را که انجام می دهند را می خرند، راز پیش بینی رفتار آنها در بازار همیشه در حال تغییر است. در بیشتر موارد، بسیاری از چیزهایی که مردم می خرند، اقلامی هستند که واقعاً به آنها نیاز ندارند. دانزیگر با تمرکز بر “چراهای” هزینه، مشتریان را در بیش از 30 دسته از مخارج اختیاری از طریق تحقیقات بر اساس نظرسنجی ها، مصاحبه ها و گروه های متمرکز از افراد مختلفی که خریدهای اختیاری انجام می دهند، مشخص کرده است. او چشم اندازی از آینده را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و به آنها آینده نگری می دهد تا نیازها و خواسته های مشتریان خود را پیش بینی کنند. این راهنمای پیشگامانه به بازاریابان همه محصولات کمک می کند تا انگیزه های اساسی مصرف کنندگان را درک کنند تا هم خرید خود را انجام دهند و هم مشتریانی راضی و وفادار شوند.

در کتاب چرا مردم چیزهایی را می خرند که نیاز ندارند، دانزیگر بررسی می کند: • 14 توجیه کننده که به مصرف کنندگان «اجازه» خرید می دهند • روندهایی که بر این موضوع تأثیر می گذارد که چرا مردم کارهایی را که انجام می دهند می خرند • نحوه فروش بیشتر به این مشتریان • آینده هزینه های اختیاری


What motivates consumers to buy? Is it pleasure? Education? Entertainment? Status? Or just an impulse? Knowing why consumers buy what they do is the secret to predicting how they will behave in the ever-changing marketplace. In most cases, much of what people buy are items they really don’t need. Focusing on the “whys” of spending, Danziger has meticulously profiled customers in more than 30 categories of discretionary spending through research based on surveys, interviews, and focus groups from a variety of people who make discretionary purchases. She provides readers with a vision of the future, giving them the foresight to anticipate the needs and desires of their customers. This groundbreaking guide will help marketers of all products understand the underlying motivators consumers use to both make their purchases and become satisfied, loyal customers.

In Why People Buy Things They Don’t Need, Danziger examines: • The 14 justifiers that give consumers “permission” to buy • Trends impacting why people purchase what they do • How to sell even more to these customers • The future of discretionary spending

دانلود کتاب «چرا مردم چیزهایی را می خرند که به آنها نیاز ندارند: درک و پیش بینی رفتار مصرف کننده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید