مدیریت

به خوبی طراحی شده است: چگونه از همدلی برای ایجاد محصولاتی که مردم دوست دارند استفاده کنیم

Well-Designed: How to Use Empathy to Create Products People Love

دانلود کتاب Well-Designed: How to Use Empathy to Create Products People Love (به فارسی: به خوبی طراحی شده است: چگونه از همدلی برای ایجاد محصولاتی که مردم دوست دارند استفاده کنیم) نوشته شده توسط «Jon Kolko»


اطلاعات کتاب به خوبی طراحی شده است: چگونه از همدلی برای ایجاد محصولاتی که مردم دوست دارند استفاده کنیم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Review Press

نویسنده: Jon Kolko

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 224 / 247

حجم فایل: 2.23 مگابایت

کد کتاب: 1625274793 , 9781625274793

توضیحات کتاب به خوبی طراحی شده است: چگونه از همدلی برای ایجاد محصولاتی که مردم دوست دارند استفاده کنیم

از تفکر طراحی تا طراحی انجام دادن

امروزه به مبتکران گفته می‌شود که برای شکست سریع و موفقیت زودتر رها و ناب فکر کنند. اما در دنیایی که با چیزهای جدید وسواس دارد، جایی که ویژگی‌های جالب و جذاب اغلب بر نیازهای واقعی مشتری غالب است، این مصرف‌کننده است که آسیب می‌بیند. در تلاش خود برای چابکی بیشتر، در نهایت محصولاتی تولید می‌کنیم که تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

بنابراین، چگونه شرکتی مانند Nest، خالق ترموستات معمولی، تمجیدهایی مانند «زیبا» و «انقلابی» و ۳.۲ میلیارد دلار کسب می‌کند. خرید گوگل؟ Nest برای ایجاد یک محصول خانگی که مردم با عشق از آن صحبت می‌کنند، چه کار متفاوتی انجام داد؟

Nest و شرکت‌هایی مانند آن می‌دانند که ارتباط عاطفی برای توسعه محصول بسیار مهم است. و آنها از یک فرآیند طراحی واضح و قابل تکرار استفاده می‌کنند که به‌جای انباشته کردن ویژگی‌ها به خاطر ویژگی‌ها، به طور مستقیم بر تعامل مصرف‌کننده تمرکز می‌کند.

در این کتاب کاملاً بدون اصطلاحات و کاربردی، متخصص طراحی محصول، Jon Kolko این فرآیند را ترسیم می‌کند. ، نشان می دهد که چگونه به شما و تیم شما کمک می کند بارها و بارها تصور کنید و محصولات موفق و با طنین احساسی بسازید.

کلکو می گوید، کلید همدلی است. شما باید نیازها و احساسات مشتری را عمیقاً درک کنید و این درک باید در محصول منعکس شود. در فصل‌های متوالی کتاب، می‌بینیم که چگونه شرکت‌های پیشرو از فرآیند طراحی داستان سرایی و تکرار استفاده می‌کنند که احساسات مثبت را برمی‌انگیزد، رفتار را تغییر می‌دهد و تعامل عمیق ایجاد می‌کند. در اینجا چهار مرحله کلیدی وجود دارد:

1. با جستجوی سیگنال‌هایی از جوامع کاربران، تناسب محصول با بازار را تعیین کنید.
2. با انجام تحقیقات قوم نگاری بینش های رفتاری را شناسایی کنید.
3. یک استراتژی محصول را ترسیم کنید با ترکیب داده های تحقیقاتی پیچیده در بینش های ساده.
4. جزئیات محصول را لهستانی کنید با استفاده از نمایش‌های بصری برای ساده‌سازی ایده‌های پیچیده.

Kolko خواننده را در هر مرحله راهنمایی می‌کند و بینش‌های چشم‌گشا را از حرفه پانزده ساله خود در طراحی محصول به اشتراک می‌گذارد. .

چه یک طراح، یک توسعه‌دهنده محصول یا یک بازاریاب باشید که به پیشنهاد بعدی شرکت خود فکر می‌کنید، این کتاب برای همیشه طرز فکر و خلق محصولات موفق را تغییر خواهد داد.


From Design Thinking to Design Doing

Innovators today are told to run loose and think lean in order to fail fast and succeed sooner. But in a world obsessed with the new, where cool added features often trump actual customer needs, it’s the consumer who suffers. In our quest to be more agile, we end up creating products that underwhelm.

So how does a company like Nest, creator of the mundane thermostat, earn accolades like “beautiful” and “revolutionary” and a $3.2 billion Google buyout? What did Nest do differently to create a household product that people speak of with love?

Nest, and companies like it, understand that emotional connection is critical to product development. And they use a clear, repeatable design process that focuses squarely on consumer engagement rather than piling on features for features’ sake.

In this refreshingly jargon-free and practical book, product design expert Jon Kolko maps out this process, demonstrating how it will help you and your team conceive and build successful, emotionally resonant products again and again.

The key, says Kolko, is empathy. You need to deeply understand customer needs and feelings, and this understanding must be reflected in the product. In successive chapters of the book, we see how leading companies use a design process of storytelling and iteration that evokes positive emotions, changes behavior, and creates deep engagement. Here are the four key steps:

1. Determine a product-market fit by seeking signals from communities of users.
2. Identify behavioral insights by conducting ethnographic research.
3. Sketch a product strategy by synthesizing complex research data into simple insights.
4. Polish the product details using visual representations to simplify complex ideas.

Kolko walks the reader through each step, sharing eye-opening insights from his fifteen-year career in product design along the way.

Whether you’re a designer, a product developer, or a marketer thinking about your company’s next offering, this book will forever change the way you think about—and create—successful products.

دانلود کتاب «به خوبی طراحی شده است: چگونه از همدلی برای ایجاد محصولاتی که مردم دوست دارند استفاده کنیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید