دانلود کتاب WebGL Hotshot (به فارسی: WebGL Hotshot) نوشته شده توسط «Mitch Williams»
اطلاعات کتاب WebGL Hotshot
موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Mitch Williams
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 300 / 306
حجم فایل: 19.23 مگابایت
کد کتاب: 1783280913 , 9781783280919
توضیحات کتاب WebGL Hotshot
با این کتاب و کتاب الکترونیکی محتوای سه بعدی تعاملی برای صفحات وب و دستگاه های تلفن همراه ایجاد کنید
نمای کلی
▪ نمایش های سه بعدی تعاملی ساده و آماده برای استفاده و توضیحات برای انواع وب سایت های محبوب و نوآورانه
▪ نمای کلی از نحوه ساخت محیط های سه بعدی شامل ویژگی هایی مانند طراحی، پیمایش، و تعامل در صحنه های سه بعدی
▪ وبسایتهای سه بعدی را فوراً برای برنامههای مختلف از جمله تجارت الکترونیک، رسانههای اجتماعی، تجسم دادههای بزرگ و دستگاههای تلفن همراه مستقر کنید
در جزئیات
این کتاب بسیاری از برنامه های کاربردی محبوب را برای وب ارائه می دهد، از جمله نمونه هایی از به کارگیری برنامه های کاربردی سه بعدی مانند ساخت محصولات تعاملی برای تجارت الکترونیک، گسترش رسانه های اجتماعی، تجسم داده های بزرگ و موارد دیگر. این به شما کمک می کند تا در نحوه ایجاد و استقرار فوری محتوای Web3D، نشان دادن انواع برنامه های کاربردی وب رایج و منحصر به فرد و کاوش در ویژگی های هنری سه بعدی مهارت کسب کنید. این برای توسعه دهندگان وب فعلی یا کسانی که به دنبال نقطه شروعی برای یادگیری در مورد فناوری گرافیک سه بعدی در زمینه ای جدید هستند ایده آل است.
آنچه از این کتاب خواهید آموخت
▪ با فناوری های اساسی گرافیک سه بعدی از جمله طراحی اشیاء سه بعدی، نورپردازی صحنه ها و مشاهده صحنه ها از موقعیت های مختلف دوربین آشنا شوید
▪ کشف نحوه ارسال داده برای کنترل سه بعدی از مرورگر وب به کارت گرافیک برای ارائه گرافیکی غنی و جذاب
▪ درک نقش برنامه نویسی کارت گرافیک با استفاده از زبان های سایه زن برای کنترل ظاهر صحنه سه بعدی تا هر پیکسل جداگانه
▪ نحوه بارگذاری اشیاء سه بعدی ایجاد شده توسط هنرمندان در ابزارهای مدلسازی در پس زمینه را بررسی کنید
▪ ادغام محتوای Web3D با پایگاه های داده و سایر برنامه های کاربردی وب مانند رسانه های اجتماعی برای گسترش برنامه های کاربردی رایج با 3D
▪ کنترل پارامترهای دوربین مانند میدان دید، حذف اجسام دور و اثرات محیطی مانند مه و صحنه های شبانه
رویکرد
هر فصل با بخش “توضیحات ماموریت” شروع می شود که آنچه را که قرار است تا پایان فصل به دست آورید، توضیح می دهد. این با تصمیم گیری ها و گام های مورد نیاز برای دستیابی به هدف ماموریت همراه با چالش هایی برای پیشبرد پروژه دنبال می شود. بنابراین، دامنه کتاب از الزامات زندگی واقعی یک توسعه دهنده تقلید می کند و شما را آماده می کند تا پروژه خود را با موفقیت بسازید.
Overview
▪ Simple, ready-to-use interactive 3D demonstrations and explanations for a variety of popular and innovative websites
▪ Detailed overview of how to build 3D environments including features such as designing, navigating, and interacting in 3D scenes
▪ Instantly deploy 3D websites for a variety of applications including e-commerce, social media, visualizing big data, and mobile devices
In Detail
This book presents many popular applications for the Web including examples of deploying 3D applications such as building interactive products for e-commerce, extending social media, visualizing big data, and more. It helps you master how to instantly create and deploy Web3D content, demonstrating a variety of common and unique web applications and exploring the artistic features of 3D. It is ideal for current web developers or those looking for a starting point to learn about 3D graphics technology in a bleeding-edge field.
What you will learn from this book
▪ Get well-versed with fundamental technologies of 3D graphics including the design of 3D objects, lighting scenes, and viewing scenes from various camera positions
▪ Discover how to send data to control 3D from a web browser to the graphics card for rich and engaging graphical presentation
▪ Understand the role of graphics card programming using shader languages to control the appearance of a 3D scene down to each individual pixel
▪ Explore how to load 3D objects created by artists in modeling tools in the background
▪ Integrate Web3D content with databases and other web applications such as social media to extend common applications with 3D
▪ Control the parameters of cameras such as field-of-view, removal of distant objects, and environmental effects such as fog and night scenes
Approach
Every chapter starts with a ‘mission briefing’ section that describes what is to be achieved by the end of the chapter. This is followed with the decisions and steps required to accomplish the mission objective with challenges to take the project further. The scope for the book thus mimics the real-life requirements of a developer and gets you ready to successfully build your own project.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.