دانلود کتاب VR Integrated Heritage Recreation: Using Blender and Unreal Engine 4 (به فارسی: VR Integrated Heritage Recreation: با استفاده از Blender و Unreal Engine 4) نوشته شده توسط «Abhishek Kumar»
اطلاعات کتاب VR Integrated Heritage Recreation: با استفاده از Blender و Unreal Engine 4
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Abhishek Kumar
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 348
حجم فایل: 21.24 مگابایت
کد کتاب: 1484260767 , 9781484260760
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب VR Integrated Heritage Recreation: با استفاده از Blender و Unreal Engine 4
دارایی برای بازی های مبتنی بر تاریخ ایجاد کنید. این کتاب اصول اساسی مورد نیاز برای درک و ایجاد تجسم های معماری مکان های تاریخی با استفاده از ابزار دیجیتال را پوشش می دهد. شما جنبه های تجسم طراحی سه بعدی و ادغام VR را با استفاده از نرم افزارهای مورد علاقه صنعت بررسی خواهید کرد.
برخی از محبوبترین بازیهای ویدیویی در سالهای اخیر دارای تنظیمات تاریخی هستند (عصر امپراتوری، ندای وظیفه و غیره). ایجاد این بازی ها مستلزم ایجاد دارایی های بازی دقیق تاریخی است. شما از Blender برای ایجاد دارایی های VR-ready با مدل سازی و باز کردن آنها استفاده خواهید کرد. و از Substance Painter برای بافت دارایی هایی که ایجاد می کنید استفاده خواهید کرد.
همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از کتابخانه Quixel Megascans برای بدست آوردن و پیاده سازی مواد دقیق فیزیکی در صحنه ها استفاده کنید. در نهایت، شما دارایی ها را به Unreal Engine 4 وارد می کنید و یک میراث یکپارچه VR را بازسازی می کنید که می تواند در زمان واقعی کاوش شود. با استفاده از فناوری VR و موتورهای بازی، میتوانید تنظیمات تاریخی بازیها را به صورت دیجیتالی بازسازی کنید.
آنچه خواهید آموخت
- مدلهای بهینه و با کیفیت بالا ایجاد کنید. برای هر موتور بازی سه بعدی
- تسلط بر تکنیک های بافت دار کردن دارایی ها با استفاده از Substance Painter و Quixel Megascans
- دارایی ها را از نظر تاریخی دقیق نگه دارید
- ادغام دارایی ها با موتور بازی
- li>
- با Unreal Engine 4 تصویرسازی ایجاد کنید
این کتاب برای چه کسانی است
توسعه دهندگان بازی با تجربه مشتاق ورود به بازی های مبتنی بر VR هستند
Some of the most popular video games in recent years have historical settings (Age of Empires, Call of Duty, etc.). Creating these games requires creating historically accurate game assets. You will use Blender to create VR-ready assets by modeling and unwrapping them. And you will use Substance Painter to texture the assets that you create.
You will also learn how to use the Quixel Megascans library to acquire and implement physically accurate materials in the scenes. Finally, you will import the assets into Unreal Engine 4 and recreate a VR integrated heritage that can be explored in real time. Using VR technology and game engines, you can digitally recreate historical settings for games.
What You Will Learn
- Create high-quality, optimized models suitable for any 3D game engine
- Master the techniques of texturing assets using Substance Painter and Quixel Megascans
- Keep assets historically accurate
- Integrate assets with the game engine
- Create visualizations with Unreal Engine 4
Who Is This Book For
Game developers with some experience who are eager to get into VR-based games
دانلود کتاب «VR Integrated Heritage Recreation: با استفاده از Blender و Unreal Engine 4»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.