بازاریابی: تبلیغات

Visual Merchandising، نسخه سوم: ویندوز و نمایشگرهای داخل فروشگاه برای خرده فروشی

Visual Merchandising, Third edition: Windows and in-store displays for retail

دانلود کتاب Visual Merchandising, Third edition: Windows and in-store displays for retail (به فارسی: Visual Merchandising، نسخه سوم: ویندوز و نمایشگرهای داخل فروشگاه برای خرده فروشی) نوشته شده توسط «Morgan – Tony»


اطلاعات کتاب Visual Merchandising، نسخه سوم: ویندوز و نمایشگرهای داخل فروشگاه برای خرده فروشی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Laurence King Publishing

نویسنده: Morgan – Tony

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 224 / 225

حجم فایل: 8.35 مگابایت

کد کتاب: 1780679238 , 9781780679235

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب Visual Merchandising، نسخه سوم: ویندوز و نمایشگرهای داخل فروشگاه برای خرده فروشی

این کتاب که یک مقدمه عالی برای دانشجویان خرده‌فروشی است، یک راهنمای مرجع کاربرپسند برای تمام جنبه‌های تجارت بصری ارائه می‌کند و هم قسمت‌های ویترین و هم در داخل فروشگاه را پوشش می‌دهد. این کتاب با استفاده از نمونه‌هایی از طیف وسیعی از مغازه‌ها، از فروشگاه‌های مد گرفته تا فروشگاه‌های کوچک، توصیه‌های عملی را در مورد این موضوع ارائه می‌دهد که با نکات و نکاتی از سوی تاجران بصری معتبر پشتیبانی می‌شود.

این کتاب اسرار جعبه ابزار و اطلاعات مربوط به استفاده از مانکن‌ها، آخرین فناوری، و نحوه ساخت و تهیه وسایل را فاش می‌کند و روانشناسی پشت خرید و رفتار خریدار را توضیح می‌دهد. این نسخه جدید شامل دو مطالعه موردی جدید، تصاویر به روز شده، و مطالب جدید در مورد تجارت دیجیتال و تعاملی بصری است.

از طریق عکس های رنگی، نمودارهای چیدمان طبقه، و مطالعات موردی فروشگاه، و شامل اطلاعات ارزشمندی مانند واژه نامه اصطلاحات مورد استفاده در صنعت، Visual Merchandising یک کتاب راهنمای ضروری برای هر کسی است که در این زمینه کار می کند و در مورد این حوزه هیجان انگیز یاد می گیرد.


A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small outlets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers.

It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the latest technology, and how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behavior. This new edition contains two new case studies, updated images, and new material on digital and interactive visual merchandising.

Presented through color photographs, diagrams of floor layouts, and store case studies, and including invaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting area

دانلود کتاب «Visual Merchandising، نسخه سوم: ویندوز و نمایشگرهای داخل فروشگاه برای خرده فروشی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید