روزنامه نگاری، رسانه

بازی های خشونت آمیز: قوانین، واقع گرایی و اثر

Violent Games: Rules, Realism and Effect

دانلود کتاب Violent Games: Rules, Realism and Effect (به فارسی: بازی های خشونت آمیز: قوانین، واقع گرایی و اثر) نوشته شده توسط «Gareth Schott»


اطلاعات کتاب بازی های خشونت آمیز: قوانین، واقع گرایی و اثر

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – روزنامه نگاری، رسانه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Bloomsbury Academic

نویسنده: Gareth Schott

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 289

حجم فایل: 3.74 مگابایت

کد کتاب: 1628925620 , 9781628925623

توضیحات کتاب بازی های خشونت آمیز: قوانین، واقع گرایی و اثر

بیش از یک دهه پیش بود که روانشناسان تجربی و محققان تأثیرات رسانه ای، با اشاره به روشی که خشونت در بازی های ویدیویی باعث افزایش افکار، احساسات و رفتارهای پرخاشگرانه در بازیکنان می شود، بحث در مورد تأثیرات بازی های ویدیویی خشونت آمیز را “اساساً تمام شده” اعلام کردند. در لحن این بیانیه، نه از حضور و نه محبوبیت بازی‌های دیجیتال کاسته شده است، و بازی‌ها همچنان نسل‌های جدیدی از بازیکنان را جذب می‌کنند تا پیشرفت‌های تکنولوژیکی آن در روایت خشونت و تکنیک‌های نمایش آن را تجربه کنند. در تقاطعی بین علوم انسانی، اجتماعی و علوم کامپیوتر، اضافه شدن گرت شات به مجموعه رویکردهای مطالعات بازی دیجیتال، ماهیت و معنای «خشونت» را که بازیکنان بازی با آن مواجه و تجربه می‌کنند، مورد پرسش قرار می‌دهد. با تمرکز بر روش‌های مختلفی که «خشونت» توسط سیستم قاعده و لایه نشانه‌شناختی بازی‌ها واسطه می‌شود، هدف این است که تمایز بهره‌برداری بازی‌ها از خشونت یا مضامین خشونت‌آمیز را مشخص کنیم. بازی‌های خشونت‌آمیز یک متن مهم اگر نه متعارف در بحث‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی و خشونت، کتابی ضروری برای کسانی است که می‌خواهند تجربه ارائه‌شده توسط بازی‌ها را به‌عنوان پدیده‌های فن‌آوری، زیبایی‌شناختی و ارتباطی در چارچوب مسائل مقررات رسانه‌ای و مقررات رسانه‌ای درک کنند. طبقه بندی محتوای بازی “به عنوان” خشونت.


It was over a decade ago that experimental psychologists and media-effects researchers declared the debate on the effects of violent video gaming as “essentially over,” referring to the way violence in videogames increases aggressive thoughts, feelings and behaviors in players. Despite the decisive tone of this statement, neither the presence nor popularity of digital games has since diminished, with games continuing to attract new generations of players to experience its technological advancements in the narration of violence and its techniques of depiction. Drawing on new insights achieved from research located at an intersection between humanities, social and computer sciences, Gareth Schott’s addition to the Approaches in Digital Game Studies series interrogates the nature and meaning of the “violence” encountered and experienced by game players. In focusing on the various ways “violence” is mediated by both the rule system and the semiotic layer of games, the aim is to draw out the distinctiveness of games’ exploitation of violence or violent themes. An important if not canonical text in the debates about video games and violence, Violent Games constitutes an essential book for those wishing to make sense of the experience offered by games as technological, aesthetic, and communicational phenomena in the context of issues of media regulation and the classification of game content “as” violence.

دانلود کتاب «بازی های خشونت آمیز: قوانین، واقع گرایی و اثر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید