بازاریابی: تبلیغات

خلق ارزش و اینترنت اشیا: چگونه اقتصاد رفتاری انقلاب صنعتی چهارم را شکل خواهد داد

Value Creation and the Internet of Things: How the Behavior Economy will Shape the 4th Industrial Revolution

دانلود کتاب Value Creation and the Internet of Things: How the Behavior Economy will Shape the 4th Industrial Revolution (به فارسی: خلق ارزش و اینترنت اشیا: چگونه اقتصاد رفتاری انقلاب صنعتی چهارم را شکل خواهد داد) نوشته شده توسط «Alexander Manu»


اطلاعات کتاب خلق ارزش و اینترنت اشیا: چگونه اقتصاد رفتاری انقلاب صنعتی چهارم را شکل خواهد داد

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Alexander Manu

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 248 / 249

حجم فایل: 2.17 مگابایت

کد کتاب: 1472451813 , 9781472451811

توضیحات کتاب خلق ارزش و اینترنت اشیا: چگونه اقتصاد رفتاری انقلاب صنعتی چهارم را شکل خواهد داد

ما در یک اقتصاد رفتاری زندگی می‌کنیم، محیطی که در آن مردم دیگر فقط با خرید چیزها با شرکت‌ها درگیر نمی‌شوند، بلکه به دنبال تعامل با خدماتی هستند که به آنها اجازه می‌دهد رفتار کنند، اثری از خود به جای بگذارند و در اجتماع دیگران شرکت کنند. مدل اقتصادی ترویج شده توسط اقتصاد رفتاری مدلی است که در آن رفتار تنها هدف اقدامات ما است و انگیزه درونی کلید مشارکت، مشارکت و رضایت از ابعاد چندگانه ارزش است. ارزش آفرینی و اینترنت اشیا، تحویل و مصرف ارزش و مکانیسم هایی را که توسط آن ارزش جدید جذب و ایجاد می شود، در شرکت هایی که به رقابت و شکوفایی در این محیط جدید اختصاص داده شده اند، توصیف می کنند. این کتاب در زمینه تبدیل شدن اینترنت اشیا به جریان اصلی اهمیت دارد و سازمان‌ها را مجبور می‌کند تا روش‌های ارزش‌آفرینی خود را در پرتو رفتار و انتظارات مصرف‌کننده جدید بررسی کنند. اینترنت اشیاء وجود آنهایی را که توسط آن غنی شده اند را دوباره چارچوب خواهد داد. این کار را انجام می دهد نه به این دلیل که می تواند، بلکه به این دلیل که انگیزه ما آن را ایجاب می کند. این کتابی است در مورد چارچوب بندی مجدد واقعیت برای سازمان های جدید و مستقر. واقعیتی که باید دوباره چارچوب بندی کرد، واقعیتی تخیلی نیست، بلکه واقعیتی است که فرد در آن عمل می کند: اقتصاد رفتار.


We live in a behavior economy, an environment in which people no longer engage with companies just by purchasing things, but they seek engagement with services that allow them to behave, to leave a mark, and to participate in the community of others. The economic model promoted by the behavior economy is a model where behavior is the only goal of our actions, and where intrinsic motivation is the key to participation, engagement, and the satisfaction of multiple dimensions of value. Value Creation and the Internet of Things describes value delivery and consumption, and the mechanisms by which new value is captured and created, in enterprises dedicated to competing and prospering in this new environment. This book is significant in the context of the Internet of Things becoming mainstream, forcing organizations to re-examine their value creation methodologies in light of new consumer behavior and expectations. The Internet of Things will reframe the existence of the ones enriched by it. It will do so not because it can, but because our motivation will demand it. This is a book about reframing reality for new and incumbent organizations. The reality to reframe is not an imaginary one, but the immediate reality in which one operates: the behavior economy.

دانلود کتاب «خلق ارزش و اینترنت اشیا: چگونه اقتصاد رفتاری انقلاب صنعتی چهارم را شکل خواهد داد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید