دانلود کتاب User Research: A Practical Guide to Designing Better Products and Services (به فارسی: تحقیقات کاربر: راهنمای عملی برای طراحی محصولات و خدمات بهتر) نوشته شده توسط «Stephanie Marsh»
اطلاعات کتاب تحقیقات کاربر: راهنمای عملی برای طراحی محصولات و خدمات بهتر
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Stephanie Marsh
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 288 / 289
حجم فایل: 2.53 مگابایت
کد کتاب: 0749481048 , 9780749481049
نوبت چاپ: True PDF
توضیحات کتاب تحقیقات کاربر: راهنمای عملی برای طراحی محصولات و خدمات بهتر
بسیاری از کسب و کارها مبتنی بر ایجاد تجربیات، محصولات و خدمات مطلوب برای کاربران هستند. با این حال، با وجود این، شرکت ها اغلب در فرآیندهای برنامه ریزی و توسعه خود، کاربر نهایی – مشتری – را در نظر نمی گیرند. در نتیجه، سازمانها متوجه میشوند که مبالغ هنگفتی را صرف ایجاد محصولات و خدماتی میکنند که به سادگی کار نمیکنند. تحقیق تجربه کاربر که به عنوان تحقیق UX نیز شناخته میشود، بر درک رفتارها، نیازها و انگیزههای کاربر از طریق طیف وسیعی از تکنیکهای مشاهدهای، تجزیه و تحلیل وظایف و سایر روشها تمرکز دارد.
تحقیق کاربر راهنمای عملی است که به خوانندگان نشان می دهد چگونه از طیف گسترده ای از روش های تحقیق کاربر در دسترس استفاده کنند. این کتاب با پوشش تمام روشهای تحقیقاتی کلیدی از جمله تست چهره به چهره کاربر، مرتبسازی کارت، نظرسنجی، تست A/B و بسیاری موارد دیگر، بینش متخصصی را در مورد تفاوتهای ظریف، مزایا و معایب هر یک ارائه میدهد و در عین حال راهنمایی در مورد نحوه انجام تفسیر، تجزیه و تحلیل و اشتراک گذاری داده ها پس از به دست آمدن.
در نهایت،تحقیق کاربردر مورد استفاده از قدرت های طبیعی مشاهده و گفتگو در یک راه خاص این کتاب با جزئیات کوچک، خاص و فنی گرفتار نشده است – بلکه اصول تحقیقات کاربر را بررسی میکند، که صرفنظر از زمینهای که در آن اعمال میشوند، درست باقی میمانند. به این ترتیب، ابزارها و چارچوب های ارائه شده در اینجا می توانند در هر بخش یا صنعتی برای بهبود هر بخشی از سفر و تجربه مشتری استفاده شوند. چه این به معنای بهبود نرم افزار، وب سایت، خدمات مشتری، محصولات، بسته بندی یا موارد دیگر باشد.
User Researchis a practical guide that shows readers how to use the vast array of user research methods available. Covering all the key research methods including face-to-face user testing, card sorting, surveys, A/B testing and many more, the book gives expert insight into the nuances, advantages and disadvantages of each, while also providing guidance on how to interpret, analyze and share the data once it has been obtained.
Ultimately,User Researchis about putting natural powers of observation and conversation to use in a specific way. The book isn’t bogged down with small, specific, technical detail – rather, it explores the fundamentals of user research, which remain true regardless of the context in which they are applied. As such, the tools and frameworks given here can be used in any sector or industry, to improve any part of the customer journey and experience; whether that means improving software, websites, customer services, products, packaging or more.
دانلود کتاب «تحقیقات کاربر: راهنمای عملی برای طراحی محصولات و خدمات بهتر»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.