برنامه نويسي

Unreal for Mobile و Standalone VR: برنامه های VR حرفه ای را بدون کدنویسی ایجاد کنید

Unreal for Mobile and Standalone VR: Create Professional VR Apps Without Coding

دانلود کتاب Unreal for Mobile and Standalone VR: Create Professional VR Apps Without Coding (به فارسی: Unreal for Mobile و Standalone VR: برنامه های VR حرفه ای را بدون کدنویسی ایجاد کنید) نوشته شده توسط «Cornel Hillmann»


اطلاعات کتاب Unreal for Mobile و Standalone VR: برنامه های VR حرفه ای را بدون کدنویسی ایجاد کنید

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Cornel Hillmann

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 344

حجم فایل: 20.99 مگابایت

کد کتاب: 1484243609 , 9781484243602

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب Unreal for Mobile و Standalone VR: برنامه های VR حرفه ای را بدون کدنویسی ایجاد کنید

تکنیک‌های مورد نیاز برای ساخت برنامه‌های VR را برای نمایشگرهای تلفن همراه و مستقل (HMD) با استفاده از Unreal Engine اعمال کنید. این کتاب کل اکوسیستم VR از جمله ابزارهای تولید، موتور Unreal، گردش کار، عملکرد و بهینه‌سازی را پوشش می‌دهد و دو پروژه کاملاً توسعه‌یافته را برای تقویت آنچه آموخته‌اید ارائه می‌کند. طراحان رسانه، هنرمندان CG و سایر خلاقان می‌توانند از تکنیک‌های موتور بلادرنگ و منطق اسکریپت‌نویسی بصری با یادگیری آسان استفاده کنند تا خلاقیت‌های خود را به دنیای VR همه‌جانبه و تعاملی تبدیل کنند.
Gear VR، Oculus Go و سایر HMD های مبتنی بر اندروید VR در حال تبدیل شدن به پلتفرم های جدید و هیجان انگیز برای ارائه های تجاری، سرگرمی و راه حل های آموزشی هستند. موتور Unreal، یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین موتورهای بازی در جهان، اکنون برای استفاده رایگان است و در سال‌های اخیر برای تجسم‌های بی‌درنگ و راه‌حل‌های سازمانی محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است.
با سیستم برنامه‌نویسی بصری طرح اولیه Unreal، غیر از کدنویس ها اکنون می توانند طرح های اولیه را در Unreal طراحی کنند، قدرت نمونه سازی سریع را باز کنند و تعاملات پیچیده ای را بدون خط کد ایجاد کنند. امروز نسخه‌ی Unreal for Mobile و Standalone VR خود را دریافت کنید و استفاده از این مجموعه ابزار قدرتمند را برای ایجاد برنامه‌های واقعیت مجازی پیشرفته برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها از بازی‌ها، B2B تا آموزش شروع کنید.
آنچه یاد خواهید گرفت

    • اکوسیستم واقعیت مجازی، از جمله تاریخ، روندهای اخیر و چشم انداز آینده را کاوش کنید
    • بازبینی مجموعه ابزار، خط لوله گرافیکی و انیمیشن (Blender، Zbrush، Substance Painter و دیگران)
    • تکنیک های بهینه سازی گرافیک را بررسی کنید
    • یک پروژه را راه اندازی کنید و پلت فرم هدف
    • تعامل طراحی با نقشه های غیرواقعی
    • استقرار، آزمایش، بهینه سازی بیشتر

    Who This Book برای

    طراحان چند رسانه ای، هنرمندان CG، تولیدکنندگان، توسعه دهندگان اپلیکیشن است. نیازی به تجربه کدنویسی نیست.


                      Apply the techniques needed to build VR applications for mobile and standalone head-mounted displays (HMDs) using the Unreal Engine. This book covers the entire VR ecosystem including production tools, Unreal engine, workflows, performance and optimization, and presents two fully-developed projects to reinforce what you’ve learned. Media designers, CG artists and other creatives will be able to take advantage of real-time engine techniques and easy-to-learn visual scripting logic to turn their creations into immersive and interactive VR worlds.
                      Gear VR, the Oculus Go and other Android based VR HMDs are becoming exciting new platforms for immersive business presentations, entertainment and educational solutions. The Unreal engine, one of the world’s most powerful and popular game engines, is now free to use and has become increasingly popular for real-time visualizations and enterprise solutions in recent years.
                      With Unreal’s powerful blueprint visual scripting system, non-coders can now design blueprints in Unreal, unlock the power of rapid prototyping, and create complex interactions without a line of code. Get your copy of Unreal for Mobile and Standalone VR today and begin using this powerful tool-set to create high-end VR apps for a wide range of applications from games, B2B, to education.
                      What You’ll Learn

                        • Explore the VR ecosystem, including history, recent trends and future outlook
                        • Review tool set, graphics and animation pipeline (Blender, Zbrush, Substance Painter and others)
                        • Examine graphics optimization techniques
                        • Set up a project and the target platform
                        • Design interaction with Unreal blueprints
                        • Deployments, testing, further optimization

                        Who This Book Is For

                        Multimedia designers, CG artists, producers, app developers. No coding experience is required.

                                          دانلود کتاب «Unreal for Mobile و Standalone VR: برنامه های VR حرفه ای را بدون کدنویسی ایجاد کنید»

                                          مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

                                          دیدگاهتان را بنویسید