دانلود کتاب Unreal Engine Physics Essentials (به فارسی: ملزومات فیزیک موتور غیرواقعی) نوشته شده توسط «Katax Emperore – Devin Sherry»
اطلاعات کتاب ملزومات فیزیک موتور غیرواقعی
موضوع اصلی: کامپیوتر – شبکه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Katax Emperore – Devin Sherry
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
حجم فایل: 10.36 مگابایت
کد کتاب: 1784394904 , 9781784394905
توضیحات کتاب ملزومات فیزیک موتور غیرواقعی
Packt Publishing, 2015. — 216 p. — ISBN-10: 1784394904، ISBN-13: 978-1-78439-490-5.
Unreal Engine 4 یکی از ابزارهای پیشرو در ساخت بازی است که توسط AAA و توسعه دهندگان مستقل به طور یکسان برای ایجاد تنفس مورد استفاده قرار می گیرد. بازی گرفتن یکی از ویژگی های کلیدی این ابزار، استفاده از فیزیک برای ایجاد دنیای بازی باورپذیر برای کاوش بازیکنان است. این کتاب به خوانندگان بینش عملی در مورد اصول ریاضی و فیزیک لازم برای اجرای صحیح فیزیک در Unreal Engine 4 می دهد.
با یادگیری مفاهیم اولیه ریاضی و فیزیک در دنیای واقعی که به اجرای اشیاء مبتنی بر فیزیک در دنیای بازی شما کمک می کند، نحوه دستکاری فیزیک را در Unreal Engine 4 کشف کنید. سپس، با PhAT (ابزار دارایی فیزیک) در Unreal Engine 4 آشنا می شوید تا در مورد توسعه اشیاء فیزیک بازی برای دنیای بازی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. در مرحله بعد، وارد نسل برخورد Unreal Engine 4، مواد فیزیکی، نقشه ها، محدودیت ها و موارد دیگر شوید. برای به دست آوردن تجربه عملی با ابزارهای ارائه شده توسط Epic برای ایجاد فیزیک دنیای واقعی در Unreal Engine
4. در نهایت، شما یک طرح خودروی کاربردی ایجاد خواهید کرد که از تمام مفاهیم پوشش داده شده در این کتاب و همچنین پوشش موضوعات پیشرفته مبتنی بر فیزیک استفاده می کند. آنچه خواهید آموخت:
با موضوعات پایه تا متوسط در ریاضیات و فیزیک آشنا شوید. br>ایجاد دارایی ها با استفاده از Physics Asset Tool (PhAT) در Unreal Engine 4؛
توسعه Hulls Collision، که برای استفاده از فیزیک و رویدادهای برخورد Unreal Engine 4 ضروری است؛
استفاده از محدودیت ها برای ایجاد مبتنی بر فیزیک پیشرفته دارایی برای دنیای بازی شما؛
دانش کار در مورد اجسام فیزیک، میرایی فیزیک و اصطکاک در Unreal Engine 4؛
توسعه مواد فیزیکی برای بازآفرینی اصطکاک در دنیای واقعی برای موادی مانند شیشه و یخ؛
ایجاد یک طرح اولیه وسیله نقلیه در حال کار از ابتدا با استفاده از دارایی های ارائه شده توسط Unreal Engine 4؛
در مورد پیاده سازی فیزیک پیشرفته در Unreal Engine 4 با استفاده از برنامه نویسی C++ دانش کسب کنید. از ابزار Physics Asset Tool در Unreal Engine 4 برای توسعه اشیاء فیزیک بازی برای دنیای بازی خود استفاده کنید. مکانیک برخورد را در Unreal Engine 4 کاوش کنید تا فیزیک پیشرفته و دنیای واقعی ایجاد کنید.
راهنمای گام به گام برای اجرای مفاهیم فیزیک موجود در Unreal Engine 4 برای ایجاد یک طرح خودروی کارآمد. این کتاب کیست برای:
این کتاب برای کاربران مبتدی تا متوسط Unreal Engine 4 Epic Games در نظر گرفته شده است که می خواهند درباره نحوه پیاده سازی فیزیک در دنیای بازی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. مهم نیست که پایگاه دانش شما در مورد Unreal Engine 4 چیست، این این کتاب حاوی اطلاعات ارزشمندی در مورد اسکریپتنویسی، تولید برخورد، مواد و ابزار دارایی فیزیکی (PhAT) برای همه کاربران برای ایجاد بازیهای بهتر است. )، کالیبر (EPUB، MOBI، AZW3)، Adobe Digital Editions (EPUB)، FBReader (EPUB، MOBI، AZW3).
Unreal Engine 4 is one of the leading game development tools used by both AAA and independent developers alike to create breathe-taking games. One of the key features of this tool is the use of Physics to create a believable game-world for players to explore.This book gives readers practical insight into the mathematical and physics principles necessary to properly implement physics within Unreal Engine 4.
Discover how to manipulate physics within Unreal Engine 4 by learning basic real-world mathematical and physics concepts that assist in the implementation of physics-based objects in your game world. Then, you’ll be introduced to PhAT (Physics Asset Tool) within Unreal Engine 4 to learn more about developing game physics objects for your game world.Next, dive into Unreal Engine 4’s collision generation, physical materials, blueprints, constraints, and more to get hands-on experience with the tools provided by Epic to create real-world physics in Unreal Engine
4. Lastly, you will create a working Vehicle Blueprint that uses all the concepts covered in this book, as well as covering advanced physics-based topics.What You Will Learn:
Get to know basic to intermediate topics in mathematics and physics;
Create assets using the Physics Asset Tool (PhAT) in Unreal Engine 4;
Develop Collision Hulls, which are necessary to take advantage of Unreal Engine 4’s physics and collision events;
Use constraints to create advanced physics-based assets for your game-world;
Working knowledge of physics bodies, physics damping, and friction within Unreal Engine 4;
Develop physical materials to recreate real-world friction for substances such as glass and ice;
Create a working vehicle blueprint from scratch using assets provided by Unreal Engine 4;
Gain knowledge about implementing advanced physics in Unreal Engine 4 using C++ programming.Use the Physics Asset Tool within Unreal Engine 4 to develop game physics objects for your game world.
Explore the Collision mechanics within Unreal Engine 4 to create advanced, real-world physics.
A step-by-step guide to implementing the Physics concepts involved in Unreal Engine 4 to create a working Vehicle Blueprint.Who This Book Is For:
This book is intended for beginner to intermediate users of Epic Games’ Unreal Engine 4 who want to learn more about how to implement physics within their game-world.No matter what your knowledge base of Unreal Engine 4 is, this book contains valuable information on blueprint scripting, collision generation, materials, and the Physical Asset Tool (PhAT) for all users to create better games.Формат книги совместим с iPAD и Amazon Kindle, на PC открывается многими бесплатными ридерами, например Cool Reader (EPUB), Calibre (EPUB, MOBI, AZW3), Adobe Digital Editions (EPUB), FBReader (EPUB, MOBI, AZW3).
دانلود کتاب «ملزومات فیزیک موتور غیرواقعی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.