کامپیوترها

پروژه های واقعیت مجازی Unreal Engine 4: با استفاده از UE4، C++، و Unreal Blueprints، برنامه های VR همهجانبه و واقعی بسازید.

Unreal Engine 4 Virtual Reality Projects: Build immersive, real-world VR applications using UE4, C++, and Unreal Blueprints

دانلود کتاب Unreal Engine 4 Virtual Reality Projects: Build immersive, real-world VR applications using UE4, C++, and Unreal Blueprints (به فارسی: پروژه های واقعیت مجازی Unreal Engine 4: با استفاده از UE4، C++، و Unreal Blueprints، برنامه های VR همهجانبه و واقعی بسازید.) نوشته شده توسط «Kevin Mack – Robert Ruud»


اطلاعات کتاب پروژه های واقعیت مجازی Unreal Engine 4: با استفاده از UE4، C++، و Unreal Blueprints، برنامه های VR همهجانبه و واقعی بسازید.

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing Ltd

نویسنده: Kevin Mack – Robert Ruud

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 632

حجم فایل: 111.10 مگابایت

کد کتاب: 1789133882 , 9781789133882

توضیحات کتاب پروژه های واقعیت مجازی Unreal Engine 4: با استفاده از UE4، C++، و Unreal Blueprints، برنامه های VR همهجانبه و واقعی بسازید.

طراحی و ساخت تجربه‌ها، برنامه‌ها و بازی‌های واقعیت مجازی را در Unreal Engine 4 از طریق مجموعه‌ای از پروژه‌های عملی و عملی که به شما می‌آموزد ایجاد آواتارهای قابل کنترل، رابط‌های کاربری و موارد دیگر را بیاموزید.</b

ویژگی های کلیدی

  • درباره طراحی VR موثر و توسعه بازی ها و برنامه های واقعیت مجازی برای هر پلت فرم VR بیاموزید
  • ساخت ویژگی های ضروری برای VR مانند حرکت و تعامل بازیکن، کاربر سه بعدی رابط ها و 360 پخش کننده رسانه
  • درباره شبکه چند نفره و نحوه گسترش موتور با استفاده از افزونه ها و بسته های دارایی بیاموزید

توضیحات کتاب

Unreal Engine 4 (UE4) یک موتور قدرتمند است ابزاری برای توسعه بازی ها و برنامه های VR. با زبان برنامه نویسی بصری، Blueprint، و پشتیبانی داخلی از تمام هدست های VR اصلی، ابزاری عالی برای طراحان، هنرمندان و مهندسان برای تحقق بخشیدن به دیدگاه های خود در VR است.

این کتاب گام به گام شما را از طریق مجموعه‌ای از پروژه‌ها راهنمایی می‌کند که مفاهیم و تکنیک‌های ضروری برای توسعه واقعیت مجازی در UE4 را آموزش می‌دهند. شما با یادگیری نحوه تفکر (و طراحی برای) VR شروع می‌کنید و سپس به راه‌اندازی یک محیط توسعه می‌پردازید. مجموعه‌ای از پروژه‌های عملی در ادامه می‌آیند که شما را با مفاهیم ضروری VR آشنا می‌کند. از طریق این تمرین‌ها، نحوه راه‌اندازی پروژه‌های UE4 که به طور موثر در VR اجرا می‌شوند، نحوه ساخت طرح‌های حرکتی بازیکنان، و نحوه استفاده از کنترل‌کننده‌های دستی برای تعامل با جهان را خواهید آموخت. سپس به ایجاد رابط های کاربری در فضای سه بعدی ادامه می دهید، از حالت VR ویرایشگر برای ساختن محیط ها به طور مستقیم در VR، و نمایه/بهینه سازی جهان هایی که ساخته اید استفاده می کنید. در نهایت، موضوعات پیشرفته‌تری مانند نمایش رسانه‌های استریو در VR، شبکه‌سازی در Unreal و استفاده از افزونه‌ها برای توسعه موتور را بررسی خواهید کرد.

در طول این کتاب، این کتاب بر ایجاد درک عمیق‌تر از این که چرا ابزارها و تکنیک‌های مربوطه درست کار می‌کنند، تمرکز دارد، بنابراین می‌توانید از تکنیک‌ها و مفاهیم آموخته‌شده در اینجا به عنوان سکوی پرشی برای یادگیری و کاوش بیشتر در VR استفاده کنید.

آنچه یاد خواهید گرفت

  • درک اصول و مفاهیم طراحی برای ساخت برنامه های VR
  • محیط توسعه خود را با Unreal Blueprints و C++ تنظیم کنید
  • یک پخش کننده ایجاد کنید شخصیت با چندین طرح حرکتی
  • ارزیابی و حل مشکلات عملکرد در VR برای حفظ نرخ فریم بالا
  • نمایش ویدئوهای مونو و استریو در VR
  • افزایش قابلیت‌های Unreal Engine با استفاده از پلاگین های مختلف

این کتاب برای چه کسانی است

این کتاب برای کسانی است که علاقه مند به یادگیری توسعه بازی ها و برنامه های واقعیت مجازی با استفاده از UE4 هستند. توسعه دهندگانی که به UE4 تازه وارد هستند، از پروژه های عملی که خوانندگان را از طریق مراحل توضیح داده شده راهنمایی می کند، سود خواهند برد، در حالی که توسعه دهندگان جدید و با تجربه، اصول و تکنیک های حیاتی برای توسعه واقعیت مجازی در UE4 را خواهند آموخت.


Learn to design and build Virtual Reality experiences, applications, and games in Unreal Engine 4 through a series of practical, hands-on projects that teach you to create controllable avatars, user interfaces, and more.

Key Features

  • Learn about effective VR design and develop virtual reality games and applications for every VR platform
  • Build essential features for VR such as player locomotion and interaction, 3D user interfaces, and 360 media players
  • Learn about multiplayer networking and how to extend the engine using plugins and asset packs

Book Description

Unreal Engine 4 (UE4) is a powerful tool for developing VR games and applications. With its visual scripting language, Blueprint, and built-in support for all major VR headsets, it’s a perfect tool for designers, artists, and engineers to realize their visions in VR.

This book will guide you step-by-step through a series of projects that teach essential concepts and techniques for VR development in UE4. You will begin by learning how to think about (and design for) VR and then proceed to set up a development environment. A series of practical projects follows, taking you through essential VR concepts. Through these exercises, you’ll learn how to set up UE4 projects that run effectively in VR, how to build player locomotion schemes, and how to use hand controllers to interact with the world. You’ll then move on to create user interfaces in 3D space, use the editor’s VR mode to build environments directly in VR, and profile/optimize worlds you’ve built. Finally, you’ll explore more advanced topics, such as displaying stereo media in VR, networking in Unreal, and using plugins to extend the engine.

Throughout, this book focuses on creating a deeper understanding of why the relevant tools and techniques work as they do, so you can use the techniques and concepts learned here as a springboard for further learning and exploration in VR.

What you will learn

  • Understand design principles and concepts for building VR applications
  • Set up your development environment with Unreal Blueprints and C++
  • Create a player character with several locomotion schemes
  • Evaluate and solve performance problems in VR to maintain high frame rates
  • Display mono and stereo videos in VR
  • Extend Unreal Engine’s capabilities using various plugins

Who this book is for

This book is for anyone interested in learning to develop Virtual Reality games and applications using UE4. Developers new to UE4 will benefit from hands-on projects that guide readers through clearly-explained steps, while both new and experienced developers will learn crucial principles and techniques for VR development in UE4.

دانلود کتاب «پروژه های واقعیت مجازی Unreal Engine 4: با استفاده از UE4، C++، و Unreal Blueprints، برنامه های VR همهجانبه و واقعی بسازید.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید