دانلود کتاب Unreal Engine 4 for Design Visualization: Developing Stunning Interactive Visualizations, Animations, and Renderings (به فارسی: Unreal Engine 4 for Design Visualization: توسعه تجسم ها، انیمیشن ها و رندرهای تعاملی خیره کننده) نوشته شده توسط «Shannon – Tom»
اطلاعات کتاب Unreal Engine 4 for Design Visualization: توسعه تجسم ها، انیمیشن ها و رندرهای تعاملی خیره کننده
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Addison-Wesley Professional
نویسنده: Shannon – Tom
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
حجم فایل: 8.08 مگابایت
کد کتاب: 013468074X , 9780134680743
توضیحات کتاب Unreal Engine 4 for Design Visualization: توسعه تجسم ها، انیمیشن ها و رندرهای تعاملی خیره کننده
راهنمای رسمی و تمام رنگی برای توسعه تجسمها، انیمیشنها و رندرهای تعاملی با Unreal Engine 4 Unreal Engine 4 (UE4) برای توسعه بازیهای ویدیویی ایجاد شده است، اما در بین معماری، علم، مهندسی و پزشکی بهطور گسترده منتشر شده است. جوامع تجسم کیفیت بصری خیرهکننده UE4s، مجموعه ابزارهای پیشرفته، قیمت بیرقیب (رایگان!)، و سهولت استفاده بیسابقه، وضعیت هنر را دوباره تعریف میکند و صنعت بازی، فیلم و تجسم را سر به فلک کشیده است. Unreal Engine 4 for Design Visualization دانشی را که متخصصان تجسم برای استفاده از قدرت بسیار زیاد UE4s نیاز دارند، ارائه می دهد. تام شانون، کارشناس کلاس جهانی UE4، مؤلفهها و مفاهیم فنی Unreal Engine 4s را معرفی میکند، و شما را در کل فرآیند ساخت محتوای تجسم برجسته، با پروژههای نمونه واقعی، با دقت مستند و گام به گام راهنمایی میکند. شانون به سوالاتی که اغلب در مورد تجسم UE4 پرسیده میشود، پاسخ میدهد و به مسائلی از واردات و پردازش دادهها تا نورپردازی، مواد پیشرفته و رندر میپردازد. او راه های مهمی را نشان می دهد که در آن UE4 متفاوت از سیستم های رندر سنتی عمل می کند، حتی زمانی که از اصطلاحات مشابه استفاده می کند. در تمام طول این مدت، او از منظر متخصصان تجسم در معماری، مهندسی یا علم و نه بازی می نویسد. درک اجزای UE4s و محیط توسعه Master UE4s Pipeline از داده های منبع تا برنامه تحویل داده شده تشخیص و انطباق با تفاوت های بین UE4 و تکنیک های تجسم و رندر سنتی دستیابی به واقع گرایی خیره کننده با مواد، نورپردازی، و خطوط لوله پس از پردازش UE4s Physically Based Rendering (PBR) ایجاد کنید. مواد آماده تولید با ویرایشگر متریال تعاملی بیدرنگ پروژهها را راهاندازی کنید، مجموعههای داده عظیم وارد کنید و دنیاها را با دادههای تجسم دقیق پر کنید. نورپردازی روشن و گرم برای تجسمهای معماری ایجاد کنید انیمیشنهای از پیش رندر شده با Sequencer استفاده کنید از Blueprints Visual Scripting برای ایجاد پیچیده تعاملات بدون نوشتن یک خط کد با محدودیتهای (و پیرامون) UE4s کار کنید و از مزایای آن برای دستیابی به چشمانداز خود استفاده کنید همه فایلهای پروژه UE4 و فایلهای منبع 3ds Max، بهعلاوه منابع و پیوندهای اضافی، در وبسایت همراه کتاب در دسترس هستند.
نوع: Data Sc مفهوم
The Official, Full-Color Guide to Developing Interactive Visualizations, Animations, and Renderings with Unreal Engine 4 Unreal Engine 4 (UE4) was created to develop video games, but it has gone viral among architecture, science, engineering, and medical visualization communities. UE4s stunning visual quality, cutting-edge toolset, unbeatable price (free!), and unprecedented ease of use redefines the state of the art and has turned the gaming, film, and visualization industries on their heads. Unreal Engine 4 for Design Visualization delivers the knowledge visualization professionals need to leverage UE4s immense power. World-class UE4 expert Tom Shannon introduces Unreal Engine 4s components and technical concepts, mentoring you through the entire process of building outstanding visualization contentall with realistic, carefully documented, step-by-step sample projects. Shannon answers the questions most often asked about UE4 visualization, addressing issues ranging from data import and processing to lighting, advanced materials, and rendering. He reveals important ways in which UE4 works differently from traditional rendering systems, even when it uses similar terminology. Throughout, he writes from the perspective of visualization professionals in architecture, engineering, or sciencenot gaming. Understand UE4s components and development environment Master UE4s pipeline from source data to delivered application Recognize and adapt to the differences between UE4 and traditional visualization and rendering techniques Achieve staggering realism with UE4s Physically Based Rendering (PBR) Materials, Lighting, and Post-Processing pipelines Create production-ready Materials with the interactive real-time Material Editor Quickly set up projects, import massive datasets, and populate worlds with accurate visualization data Develop bright, warm lighting for architectural visualizations Create pre-rendered animations with Sequencer Use Blueprints Visual Scripting to create complex interactions without writing a single line of code Work with (and around) UE4s limitations and leveraging its advantages to achieve your vision All UE4 project files and 3ds Max source files, plus additional resources and links, are available at the book’s companion website.
Type : Data Science

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.