دانلود کتاب Unreal Development Kit Game Programming with UnrealScript: Beginner’s Guide (به فارسی: برنامه نویسی بازی کیت توسعه غیرواقعی با UnrealScript: راهنمای مبتدیان) نوشته شده توسط «Rachel Cordone»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی کیت توسعه غیرواقعی با UnrealScript: راهنمای مبتدیان
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Rachel Cordone
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 466
حجم فایل: 5.21 مگابایت
کد کتاب: 1849691924 , 9781849691925
توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی کیت توسعه غیرواقعی با UnrealScript: راهنمای مبتدیان
با Unreal Development Kit بازی هایی فراتر از تصورات خود ایجاد کنید و با ساختن یک بازی نمونه کار وارد برنامه نویسی بازی با UnrealScript شوید. بیاموزید که کیت توسعه غیرواقعی چگونه سازماندهی شده است و چگونه به سرعت پروژه های خود را راه اندازی کنید. خرابی ها و سایر خطاهایی را که در حین توسعه بازی به وجود می آیند، شناسایی و رفع کنید. یک راهنمای مبتدی عملی با نوشتن تازه و سرگرم کننده که شما را با یادگیری برنامه نویسی بازی با UnrealScript درگیر می کند. In Detail Unreal Development Kit نسخه رایگان Unreal Engine است – بزرگترین موتور بازی موجود با صدها عنوان تجاری ارسال شده. Unreal Engine یک ابزار بسیار قدرتمند برای توسعه بازی است، اما با چیزی بسیار پیچیده، سخت است که بدانید از کجا شروع کنید. این کتاب به شما می آموزد که چگونه از زبان UnrealScript برای ایجاد بازی های خود با Unreal Development Kit با استفاده از یک بازی مثال استفاده کنید که می توانید برای خودتان بسازید و بازی کنید. این زبان UnrealScript را به فصلهایی تقسیم میکند که میتوان آنها را به راحتی دنبال کرد که به سرعت شما را با برنامهنویسی بازی UnrealScript به سرعت بالا میبرد. برنامه نویسی بازی Unreal Development Kit با UnrealScript شما را از طریق زبان UnrealScript برای کیت توسعه Unreal راهنمایی می کند. با قدم زدن در راهاندازی پروژه و تنظیم برنامههایی برای نوشتن و مرور کد شروع میشود. سپس شما را با استفاده از متغیرها، توابع و کلاس های سفارشی هدایت می کند تا رفتار بازی را تغییر دهید و عملکرد خود را ایجاد کنید. استفاده و ایجاد Kismet نیز پوشش داده شده است. بعداً استفاده از Replication برای ایجاد و آزمایش بازی های چند نفره مورد بحث قرار می گیرد. این کتاب با بهینه سازی کد و مدیریت خطا و همچنین تعدادی از ویژگی های کمتر رایج اما مفید UnrealScript بسته می شود. آنچه از این کتاب یاد خواهید گرفت پروژه UDK را راه اندازی کنید و یاد بگیرید که چگونه کد خود را کامپایل و آزمایش کنید یاد بگیرید چگونه کد UDK را برای اضافه کردن عملکرد خود گسترش دهید انواع بازی، دوربین پخش کننده و HUD خود را ایجاد کنید بیاموزید که چگونه UnrealScript با آن تعامل دارد. Kismet و ایجاد اقدامات و رویدادهای Kismet خود از شبکه برای ایجاد و آزمایش بازی های چند نفره استفاده کنید کد خود را برای رفع خطاها و مشکلات عملکرد بهینه کنید از DLLBind برای تعامل با کد خارج از رویکرد UDK استفاده کنید این کتاب گام به گام است که بر روی دانش با افزودن به یک بازی مثال در طول هر فصل. هر موضوع از کد نمونه ای استفاده می کند که می تواند کامپایل و آزمایش شود تا به جای اینکه فقط به شما بگوید، کارها چگونه کار می کنند. وظایف پیچیده به مراحلی تقسیم میشوند که به راحتی میتوان آنها را دنبال کرد و توضیحات واضحی در مورد آنچه که هر خط کد انجام میدهد. این کتاب برای چه کسی نوشته شده است این کتاب برای مبتدیان UnrealScript نوشته شده است، خواه این اولین تجربه شما با برنامه نویسی باشد یا از زبان دیگری وارد آن شوید و دوست دارید یاد بگیرید که چگونه UnrealScript از مفاهیمی استفاده می کند که قبلاً با آنها آشنا هستید. اگر دوست دارید با کیت توسعه Unreal بازی بسازید، این کتاب برای شما مناسب است.
دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی کیت توسعه غیرواقعی با UnrealScript: راهنمای مبتدیان»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.