برنامه نويسي

بازی های چند نفره یونیتی

Unity Multiplayer Games

دانلود کتاب Unity Multiplayer Games (به فارسی: بازی های چند نفره یونیتی) نوشته شده توسط «Alan R. Stagner»


اطلاعات کتاب بازی های چند نفره یونیتی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Alan R. Stagner

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 242

حجم فایل: 1.76 مگابایت

کد کتاب: 1849692327 , 9781849692328

توضیحات کتاب بازی های چند نفره یونیتی

بازی‌های جذاب، کاملاً کاربردی و چند نفره را با موتور Unity بسازید

نمای کلی

  • انواع بازی‌ها و برنامه‌های چندنفره را در Unity ایجاد کنید موتور بازی 4، همچنان سازگاری با Unity 3 را حفظ کرده است.
  • از محبوب ترین گزینه های میان افزار شبکه برای بازی های Unity استفاده کنید
  • مملو از ایده ها، الهامات و توصیه هایی برای طراحی و توسعه بازی خود

در جزئیات

Unity یک موتور توسعه بازی است که به طور کامل با مجموعه کاملی از ابزارهای بصری و گردش کار سریع مورد استفاده برای ایجاد یکپارچه شده است. محتوای سه بعدی تعاملی بازی‌های چندنفره از دیرباز جزء اصلی بازی‌های ویدیویی بوده‌اند و بازی‌های چندنفره آنلاین در سال‌های اخیر شاهد انفجاری در محبوبیت بوده‌اند. یونیتی یک پلت فرم منحصر به فرد برای توسعه دهندگان مستقل فراهم می کند تا بتوانند بیشترین تقاضا را برای تجربه های چند نفره ایجاد کنند، از MMO های آرامش بخش اجتماعی گرفته تا شوترهای رقابتی پر از آدرنالین.

راهنمای عملی برای نوشتن انواع بازی های چند نفره آنلاین با Unity. موتور بازی، با استفاده از بسیاری از میان افزارهای شبکه از بازی های میزبان بازیکن گرفته تا سرورهای اختصاصی مستقل و فناوری چند نفره ابری. شما می توانید طیف گسترده ای از بازی های آنلاین را با Unity 4 و همچنین Unity 3 Engine ایجاد کنید.

با استفاده از این راهنمای عملی، تمام مهارت های مورد نیاز برای ساخت هر بازی چند نفره ای را که می توانید به آن فکر کنید، یاد خواهید گرفت. ما بازی‌های چندنفره پیچیده را به اجزای اصلی تقسیم می‌کنیم، برای انواع مختلف بازی‌ها، خواه محیط‌های چند کاربره بزرگ باشند یا بازی‌های اکشن ۸ نفره کوچک. شما با یادگیری فناوری‌های شبکه برای موقعیت‌های مختلف با یک بازی پنگ شروع خواهید کرد، و همچنین میزبان یک سرور بازی هستید و نحوه اتصال به آن را یاد می‌گیرید. سپس به شما نشان می‌دهیم که چگونه منطق بازی خود را ساختار دهید تا در یک محیط چند نفره کار کنید. ما نحوه پیاده‌سازی منطق بازی سمت سرویس گیرنده را برای بازی‌های میزبان بازیکن و منطق بازی سمت سرور برای بازی‌های سبک MMO، و همچنین نحوه مقابله با تأخیر شبکه، غیرقابل اطمینان بودن و امنیت را پوشش خواهیم داد.

سپس هنگام ایجاد یک بازی جمع آوری ستاره، درک درستی از سرور فوتون به دست خواهید آورد. و بعد، Player.IO با ایجاد یک بازی چند نفره RTS نمونه اولیه. همچنین با ایجاد یک برنامه چت باکس، استفاده از PubNub با Unity را یاد خواهید گرفت. بازی‌های چند نفره Unity به شما کمک می‌کنند تا یاد بگیرید چگونه از محبوب‌ترین میان‌افزار شبکه موجود برای Unity، از تنظیمات همتا گرفته تا فناوری سرور اختصاصی استفاده کنید.

آنچه از این کتاب خواهید آموخت

  • از شبکه Unity برای سرورهای میزبانی شده درون بازی استفاده کنید
  • با Photon Cloud بازی‌های مبتنی بر ابر ایجاد کنید
  • از سرورهای اختصاصی برای محیط‌های چند کاربره عظیم استفاده کنید.
  • منطق بازی را به سرور معتبر تبدیل کنید
  • با تاخیر و شبکه های غیرقابل اعتماد مقابله کنید
  • از PubNub برای پیام رسانی فشاری مبتنی بر HTTP استفاده کنید
  • به کارگیری Player .IO برای تداوم داده های بازی در فضای ابری
  • استفاده از اشکال مختلف درونیابی موجودیت شبکه

رویکرد

یک روشی آموزشی آسان برای دنبال کردن که از رویکرد یادگیری به عنوان مثال استفاده می کند.

این کتاب برای چه کسی نوشته شده است

اگر توسعه دهنده هستید کسانی که می خواهند با موتور بازی سازی Unity شروع به ساخت بازی های چند نفره کنند، این کتاب برای شما مناسب است. این کتاب فرض می کند که شما تجربه اولیه ای در زمینه برنامه نویسی دارید. هیچ دانش قبلی در مورد Unity IDE لازم نیست.


Build engaging, fully functional, multiplayer games with Unity engine

Overview

  • Create a variety of multiplayer games and apps in the Unity 4 game engine, still maintaining compatibility with Unity 3.
  • Employ the most popular networking middleware options for Unity games
  • Packed with ideas, inspiration, and advice for your own game design and development

In Detail

Unity is a game development engine that is fully integrated with a complete set of intuitive tools and rapid workflows used to create interactive 3D content. Multiplayer games have long been a staple of video games, and online multiplayer games have seen an explosion in popularity in recent years. Unity provides a unique platform for independent developers to create the most in-demand multiplayer experiences, from relaxing social MMOs to adrenaline-pumping competitive shooters.

A practical guide to writing a variety of online multiplayer games with the Unity game engine, using a multitude of networking middleware from player-hosted games to standalone dedicated servers to cloud multiplayer technology. You can create a wide variety of online games with the Unity 4 as well as Unity 3 Engine.

You will learn all the skills needed to make any multiplayer game you can think of using this practical guide. We break down complex multiplayer games into basic components, for different kinds of games, whether they be large multi-user environments or small 8-player action games. You will get started by learning networking technologies for a variety of situations with a Pong game, and also host a game server and learn to connect to it.Then, we will show you how to structure your game logic to work in a multiplayer environment. We will cover how to implement client-side game logic for player-hosted games and server-side game logic for MMO-style games, as well as how to deal with network latency, unreliability, and security.

You will then gain an understanding of the Photon Server while creating a star collector game; and later, the Player.IO by creating a multiplayer RTS prototype game. You will also learn using PubNub with Unity by creating a chatbox application. Unity Multiplayer Games will help you learn how to use the most popular networking middleware available for Unity, from peer-oriented setups to dedicated server technology.

What you will learn from this book

  • Use Unity networking for in-game player-hosted servers
  • Create cloud-based games with Photon Cloud
  • Employ dedicated servers for massive multiuser environments
  • Make game logic server-authoritative
  • Deal with latency and unreliable networks
  • Use PubNub for HTTP-based push messaging
  • Employ Player.IO to persist game data to the cloud
  • Use various forms of networked entity interpolation

Approach

An easy-to-follow, tutorial manner that uses the learning-by-example approach.

Who this book is written for

If you are a developer who wants to start making multiplayer games with the Unity game engine, this book is for you. This book assumes you have some basic experience with programming. No prior knowledge of the Unity IDE is required.

دانلود کتاب «بازی های چند نفره یونیتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید