دانلود کتاب Unity Game Development Essentials (به فارسی: ملزومات توسعه بازی Unity) نوشته شده توسط «Will Goldstone»
اطلاعات کتاب ملزومات توسعه بازی Unity
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Will Goldstone
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 315
حجم فایل: 6.36 مگابایت
کد کتاب: 184719818X , 9781847198181
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ملزومات توسعه بازی Unity
بازیهای سه بعدی کاملاً کاربردی و حرفهای با محیطهای واقعی، صدا، جلوههای پویا و موارد دیگر بسازید!
- توسعه بازی را شروع کنید و به راحتی بازی های سه بعدی آماده بسازید
- درک مفاهیم کلیدی در طراحی بازی از جمله اسکریپت نویسی، فیزیک، نمونه سازی، جلوه های ذرات، و بیشتر
- تست و amp; با نکات و ترفندهای ضروری، بازی خود را به کمال بهینه کنید
- این کتاب به زبان انگلیسی واضح و ساده نوشته شده است، این کتاب مملو از نمونه های کار و ایده های نوآورانه است
- این کتاب بر اساس نسخه Unity است. 2.5 و از جاوا اسکریپت برای اسکریپت نویسی استفاده می کند
در جزئیات
موتورهای بازی مرکزی برای بازی های ویدیویی هستند که ما می شناسیم و دوست داریم. از آثار هنری گرفته تا ریاضیاتی که زیربنای فریمهای روی صفحه هستند، موتور عکسها را صدا میکند. علاوه بر ارائه یکی از موتورهای بازی سه بعدی پیشرو، Unity یک ابزار توسعه عالی را نیز ارائه میکند – ابزاری که میتواند بازیهای استاندارد حرفهای را برای Mac، PC و Unity Web Player تولید کند. این کتاب یک تمرین کامل در توسعه بازی است که محیطها، فیزیک، صدا، ذرات و موارد دیگر را پوشش میدهد تا شما را به سرعت بیدار کند و با یونیتی کار کنید. با در نظر گرفتن یک رویکرد عملی، این کتاب شما را با مفاهیم توسعه بازی های سه بعدی قبل از دستیابی به توسعه در خود Unity آشنا می کند. از ایجاد جهان های سه بعدی گرفته تا اسکریپت نویسی و ایجاد عناصر ساده بازی، همه چیزهایی را که برای شروع ساخت بازی برای رایانه های شخصی، مک و وب نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. این کتاب برای پوشش مجموعهای از مثالهای ساده طراحی شده است که با تولید یک بازی سه بعدی اول شخص، با محیط جزیرهای تعاملی، به اوج خود میرسد. با معرفی مفاهیم رایج بازی و تولید سه بعدی، یونیتی را کاوش خواهید کرد تا یک کاراکتر با دنیای بازی تعامل داشته باشد، و برای تکمیل بازی، پازل هایی را برای بازیکن بسازید تا آنها را حل کند. در پایان کتاب، یک بازی سه بعدی کاملاً کارآمد و تمام مهارت های مورد نیاز برای گسترش بیشتر بازی خواهید داشت که به کاربر نهایی خود، بازیکن، بهترین تجربه ممکن را می دهد. به زودی بازی های سه بعدی خود را به راحتی ایجاد خواهید کرد!
از این کتاب چه خواهید آموخت؟
- درکی از موتور Unity 3D و توسعه بازی
- یک جزیره سه بعدی و مجموعه ای از مینی بازی ها برای بازیکنان خود بسازید
- زمینه ها و مدل های سه بعدی تولید شده خارجی را برای راه اندازی و راه اندازی محیط بازی خود ترکیب کنید
- شخصیت بازیکن اول شخص خود را بسازید
- تلفیق اسکریپت و انیمیشن برای تبدیل اشیاء ثابت خود به بازی تعاملی پویا عناصر
- با استفاده از سیستم های ذره ای به بازی های خود واقع گرایی اضافه کنید
- یک منوی حرفه ای و با قابلیت پیمایش آسان ایجاد کنید و صحنه منو را با سطوح بازی خود پیوند دهید
- افزودن صدا، جلوه های نور، سایه های واقع گرایانه و سایر جلوه های پویا به محیط بازی خود
- ایجاد رابط کاربری خیره کننده با بافت ها و اسکریپت
رویکرد
این کتاب یک رویکرد غیررسمی و ابهامزدایی به دنیای توسعه بازی با موتور بازی Unity را دنبال میکند. بدون نیاز به دانش قبلی در مورد توسعه بازی یا 3 بعدی، از ابتدا یاد خواهید گرفت و هر مفهوم را در یک زمان تا یک مینی بازی کامل سه بعدی خواهید آموخت. شما اسکریپت نویسی را با جاوا اسکریپت یاد خواهید گرفت و با انجام وظایف گام به گام آسان بر محیط توسعه Unity مسلط خواهید شد. نسخه چاپی کتاب سیاه و سفید است، اما نسخه تمام رنگی تصاویر برای دانلود در اینجا موجود است. نسخه کتاب الکترونیکی موجود در Packt به صورت تمام رنگی است.
این کتاب برای چه کسی نوشته شده است؟
اگر طراح یا انیماتوری هستید که میخواهد اولین قدمهای خود را در توسعه بازی بردارد، یا اگر ساعتهای زیادی را صرف نشستن در مقابل بازیهای ویدیویی کردهاید و ایدهها در حال حباب کردن هستند. در پس ذهن شما، وحدت و این کتاب باید نقطه شروع شما باشد. هیچ دانش قبلی در مورد تولید بازی مورد نیاز نیست، و از شما دعوت می کند که به سادگی اشتیاق ساخت بازی های عالی را با خود بیاورید.
Build fully functional, professional 3D games with realistic environments, sound, dynamic effects, and more!
- Kick start game development, and build ready-to-play 3D games with ease
- Understand key concepts in game design including scripting, physics, instantiation, particle effects, and more
- Test & optimize your game to perfection with essential tips-and-tricks
- Written in clear, plain English, this book is packed with working examples and innovative ideas
- This book is based on Unity version 2.5 and uses JavaScript for scripting
In Detail
Game engines are central to the video games we know and love. From the artwork to the mathematics that underpin the frames onscreen, the engine calls the shots. Aside from offering one of the leading 3D game engines, Unity also provides a superlative development tool – a tool that can produce professional standard games for Mac, PC, and the Unity Web Player. This book is a complete exercise in game development covering environments, physics, sound, particles, and much more, to get you up and working with Unity quickly. Taking a practical approach, this book will introduce you to the concepts of developing 3D games before getting to grips with development in Unity itself. From creating 3D worlds to scripting and creating simple game elements you will learn everything you’ll need to get started with game development for the PC, Mac, and Web. This book is designed to cover a set of easy to follow examples, which culminate in the production of a First Person 3D game, complete with an interactive island environment. By introducing common concepts of game and 3D production, you’ll explore Unity to make a character interact with the game world, and build puzzles for the player to solve, in order to complete the game. At the end of the book, you will have a fully working 3D game and all the skills required to extend the game further, giving your end-user, the player, the best experience possible. Soon you will be creating your own 3D games with ease!
What you will learn from this book?
- An understanding of the Unity 3D Engine and game development
- Build a 3D island and set of mini-games for your players
- Incorporate terrains and externally produced 3D models to get your game environment up and running
- Build your own first person player character
- Combine scripting and animation to transform your static objects into dynamic interactive game elements
- Add realism to your games by using particle systems
- Create a professional, easy-to-navigate menu and link the menu scene with levels of your game
- Add sound, lighting effects, realistic shadows, and other dynamic effects to your game environment
- Creating stunning user interfaces with textures and scripting
Approach
This book follows an informal, demystifying approach to the world of game development with the Unity game engine. With no prior knowledge of game development or 3D required, you will learn from scratch, taking each concept at a time working up to a full 3D mini-game. You’ll learn scripting with JavaScript and master the Unity development environment with easy to follow stepwise tasks. The printed version of the book is in black and white, but a full color version of the images is available for download here. The eBook version, available from Packt, is in full color.
Who this book is written for?
If you’re a designer or animator who wishes to take their first steps into game development, or if you’ve simply spent many hours sitting in front of video games, with ideas bubbling away in the back of your mind, Unity and this book should be your starting point. No prior knowledge of game production is required, inviting you to simply bring with you a passion for making great games.
دانلود کتاب «ملزومات توسعه بازی Unity»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.