برنامه نويسي

انیمیشن شخصیت Unity با Mecanim

Unity Character Animation with Mecanim

دانلود کتاب Unity Character Animation with Mecanim (به فارسی: انیمیشن شخصیت Unity با Mecanim) نوشته شده توسط «Dean J.»


اطلاعات کتاب انیمیشن شخصیت Unity با Mecanim

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Dean J.

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار:

حجم فایل: 7.81 مگابایت

توضیحات کتاب انیمیشن شخصیت Unity با Mecanim

Packt Publishing, 2015. — 290 p. — ISBN-10: 1849696365، ISBN-13: 978-1-84969-636-4.

انیمیشن بازی برای توسعه دهندگان مستقل با مجموعه ابزار Mecanim در Unity 5، که واردات/صادرات را ساده می کند، جهشی بزرگ به جلو داشته است. ، هدف گذاری مجدد و بسیاری از جنبه های دیگر گردش کار انیمیشن شخصیت ها. Unity Character Animation with Mecanim یک آغازگر عالی برای آشنایی با پیچ و مهره Mecanim و سایر ابزارهای مرتبط با انیمیشن شخصیت ها در Unity 5 است.
دستورالعمل های گام به گام برای تهیه و صادرات مدل های تقلبی و دنباله های انیمیشن به شما ارائه می دهد. از بسته‌های سه بعدی پرکاربرد، مانند Maya، 3ds Max و Blender. این کتاب مجموعه جدیدی از ابزارهای انیمیشن معرفی شده با Mecanim در Unity 5 را بررسی می‌کند. تکنیک‌ها با استفاده از مثال‌های واقعی از ورودی و تعامل بازیکن، رفتار دشمن و سایر جنبه‌های پویایی بازی بررسی می‌شوند. با پیشرفت کتاب، خواننده متوجه خواهد شد که چگونه این عناصر در یک جریان کاری توسعه بازی کوچک با هم قرار می‌گیرند. ما با نمایشی از فرآیند وارد کردن یک شخصیت تقلبی به Unity 5 و تنظیم آن برای استفاده از دنباله‌های انیمیشن ارائه شده شروع می‌کنیم. ما همچنین چند بسته سه بعدی استاندارد صنعتی را در نظر خواهیم گرفت و اینکه چگونه می توان از آنها برای ساختن یک کاراکتر انسان نما برای استفاده در Unity 5 استفاده کرد.
ما قابلیت های هدف گیری مجدد نوع انیمیشن انسان نما Mecanim را با تنظیم دنباله های حرکتی برای تناسب با انواع شخصیت های متفاوت نشان خواهیم داد. در بازی ما پس از این، به فیزیک Ragdoll و اجرای این تکنیک رایج در یک گردش کار Mecanim نگاه خواهیم کرد. این کتاب با تشریح کامل اسکریپت هوش مصنوعی شخصیت دشمن با ترکیب عناصر Mecanim به تفصیل در فصل‌های قبلی به اوج می‌رسد. انیمیشن کاراکتر Unity با Mecanim به شما کاوش دقیقی از تعامل بین توسعه بازی و انیمیشن شخصیت‌ها ارائه می‌کند و درک شما را گسترش می‌دهد. از مجموعه ابزار غنی انیمیشن در Unity 5. آنچه خواهید آموخت:
یاد بگیرید چگونه یک مدل کاراکتر تقلبی برای دریافت انیمیشن در Unity آماده کنید؛
دستیابی به تکنیک‌های کارآمد برای اصلاح و بهینه‌سازی داده‌های ضبط حرکت؛
متحرک‌سازی مجدد دنباله‌هایی بین ریگ‌های شخصیتی مختلف؛
چگونه یک کاراکتر انسان‌نما را کشف کنید و برای استفاده در Unity صادر کنید؛
تعامل شخصیت‌های اسکریپت برای مدل شخصیت اول شخص؛
ایجاد دنباله‌های پویانمایی پویا از ابتدا با استفاده از تکنیک‌های فریم کلیدی، در انواع بسته های نرم افزاری سه بعدی؛
مدیریت پروژه را در یونیتی بیاموزید؛
آشنایی با نحوه راه اندازی یک ریگ پیچیده صورت برای گفتار؛
تنظیم Anim کنترل‌کننده‌های ation با حالت‌های ماسک‌دار و ترکیب درخت‌ها برای ایجاد انتقال‌های متحرک بدون درز و افزودنی؛
یک شی بازی ragdoll بسازید و آن را در یک بازی نمونه‌سازی کنید؛
یکپارچه‌سازی انیمیشن Mecanim برای بازیکن و انیمیشن مبتنی بر هوش مصنوعی برای شخصیت‌های دشمن. ایجاد کنید. و مدل‌ها و دنباله‌های انیمیشن را از 3ds max و Maya به Unity صادر کنید.
مدل‌های شخصیت و انیمیشن را برای بازی‌ها با استفاده از ابزارهای ریگ Mecanim آماده کنید.
مجدداً هدف‌گیری، تنظیم، و ترکیب و تطبیق عکس‌برداری از حرکت و سایر داده‌های انیمیشن.
اسکریپت‌های سازگار با Mecanim Animation Controllers را بنویسید و ویرایش کنید. این کتاب برای چه کسانی است:
اگر توسعه‌دهنده یونیتی هستید که می‌خواهید با ابزارهای خاص انیمیشن شخصیت‌ها آشنا شوید، یک کاربر نرم‌افزار سه بعدی که تازه وارد Unity شده است یا یک مبتدی توسعه دهنده بازی که به انیمیشن شخصیت ها و تعامل علاقه مند است، این کتاب برای شما ایده آل است. مقداری تجربه با رابط Unity یا مختصات سه بعدی اولیه توصیه می شود، اما لازم نیست. Adobe Digital Editions (EPUB)، FBReader (EPUB، MOBI، AZW3).


Packt Publishing, 2015. — 290 p. — ISBN-10: 1849696365, ISBN-13: 978-1-84969-636-4.

Game animation for independent developers has taken a giant leap forward with Unity 5’s Mecanim toolset, which streamlines the import/export, retargeting, and many other aspects of the character animation workflow. Unity Character Animation with Mecanim is a great primer for getting to know the nuts and bolts of Mecanim and other character animation related tools in Unity 5.
It offers you step-by-step instructions for preparing and exporting rigged models and animation sequences from commonly used 3D packages, such as Maya, 3ds Max and Blender.This book explores the new set of animation tools introduced with Mecanim in Unity 5.
Approaching its subject matter through a typical genre–a zombie action game, character animation techniques are explored using real examples of player input and interaction, enemy behavior, and other aspects of game dynamics. As the book progresses, the reader will understand how these elements fit together in a small game development workflow.We will begin with a demonstration of the process of getting a rigged character into Unity 5 and setting it up to use provided animation sequences. We will also consider a few industry standard 3D packages and how these can be used to rig a humanoid character for use in Unity 5.
We will demonstrate the retargeting capabilities of Mecanim’s Humanoid Animation type by adjusting motion sequences to fit disparate character types in our game. After this, we will look at Ragdoll physics and the implementation of this commonly used technique in a Mecanim workflow. The book culminates with a thorough dissection of the enemy character AI script incorporating the Mecanim elements detailed in the previous chapters.Unity Character Animation with Mecanim will provide you with a detailed exploration of the interaction between game development and character animation, and will broaden your understanding of the rich animation toolset within Unity 5.What You Will Learn:
Learn how to prepare a rigged character model to receive animation within Unity;
Acquire efficient techniques to refine and optimize motion capture data;
Retarget animation sequences between different character rigs;
Discover how to rig a humanoid character and export for use in Unity;
Script character interaction for a First Person character model;
Create dynamic animation sequences from scratch using keyframe techniques, in a variety of 3D software packages;
Learn Project Management in Unity;
Understand how to set up a complex facial rig for speech;
Set up Animation Controllers with masked states and blend trees to create seamless and additive animation transitions;
Construct a ragdoll game object and instantiate it in a game;
Devise Mecanim animation integration for the player and AI driven animation for enemy characters.Create and export models and animation sequences to Unity from 3ds max and Maya.
Prepare character models and animation for games using Mecanim’s rigging tools.
Retarget, adjust, and mix and match motion capture and other animation data.
Write and edit scripts compatible with Mecanim Animation Controllers.Who This Book Is For:
If you are a Unity developer looking to get to grips with the character animation specific tools, a 3D software user who is new to Unity, or a beginner game developer who is interested in character animation and interaction, this book is ideal for you. Some experience with either the Unity interface or basic 3D coordinates is recommended, but not required.Формат книги совместим с iPAD и Amazon Kindle, на PC открывается многими бесплатными ридерами, например Cool Reader (EPUB), Calibre (EPUB, MOBI, AZW3), Adobe Digital Editions (EPUB), FBReader (EPUB, MOBI, AZW3).

دانلود کتاب «انیمیشن شخصیت Unity با Mecanim»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید