دانلود کتاب Unity Artificial Intelligence Programming: Add powerful, believable and fun AI entities in your game, 5th Edition (به فارسی: برنامه نویسی هوش مصنوعی یونیتی: موجودیت های هوش مصنوعی قدرتمند، باورپذیر و سرگرم کننده را به بازی خود اضافه کنید، نسخه پنجم) نوشته شده توسط «Davide Aversa»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی یونیتی: موجودیت های هوش مصنوعی قدرتمند، باورپذیر و سرگرم کننده را به بازی خود اضافه کنید، نسخه پنجم
موضوع اصلی: کامپیوتر – هوش مصنوعی (AI)
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Davide Aversa
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2022
تعداد صفحه: 309
حجم فایل: 5.68 مگابایت
کد کتاب: 1803238534 , 9781803238531
توضیحات کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی یونیتی: موجودیت های هوش مصنوعی قدرتمند، باورپذیر و سرگرم کننده را به بازی خود اضافه کنید، نسخه پنجم
یادگیری و پیادهسازی هوش مصنوعی بازی در Unity برای ساختن محیطها و دشمنان هوشمند با مسیریابی A*، ماشینهای حالت محدود، درختهای رفتار و ویژگیهای کلیدی NavMesh: آخرین ویژگیهای Unity را کاوش کنید تا پیادهسازی هوش مصنوعی در بازی خود را آسانتر کنید. بازیهای غنیتر و پویاتر بسازید. با استفاده از مفاهیم هوش مصنوعی مانند درختان رفتار و مش های ناوبری رفتارها و شبیه سازی های شخصیت ها را با استفاده از جعبه ابزار یادگیری ماشین Unity پیاده سازی کنید توضیحات کتاب: توسعه هوش مصنوعی (AI) برای شخصیت های بازی در Unity هرگز آسان تر نبوده است. یونیتی ابزارهای مختلفی را برای پیاده سازی هوش مصنوعی در اختیار توسعه دهندگان بازی و اپلیکیشن قرار می دهد، از تکنیک های اولیه گرفته تا عوامل پیشرفته با یادگیری ماشین. استفاده از این ابزارها از طریق API یونیتی یا ویژگیهای داخلی، فرصتهای نامحدودی را برای ایجاد جهانها و شخصیتهای بازی به میان میآورد. نسخه پنجم به روز شده برنامه نویسی هوش مصنوعی یونیتی با تقسیم هوش مصنوعی به مفاهیم ساده شروع می شود. با استفاده از نمونههای مختلف، این کتاب سپس آن مفاهیم را بررسی میکند و شما را از طریق پیادهسازیهای واقعی که برای برجسته کردن مفاهیم و ویژگیهای کلیدی مرتبط با هوش مصنوعی بازی در Unity طراحی شدهاند، راهنمایی میکند. همانطور که پیشرفت می کنید، یاد می گیرید که چگونه یک ماشین حالت محدود (FSM) را برای تعیین نحوه رفتار هوش مصنوعی خود پیاده سازی کنید، از احتمال و تصادفی بودن استفاده کنید تا بازی ها کمتر قابل پیش بینی باشند و یک سیستم حسی پایه را پیاده سازی کنید. بعداً خواهید فهمید که چگونه یک نقشه بازی را با مش ناوبری تنظیم کنید، حرکت را از طریق تکنیک هایی مانند مسیریابی A* ترکیب کنید، و با استفاده از درختان رفتار، توانایی های تصمیم گیری را برای شخصیت ها فراهم کنید. در پایان این کتاب یونیتی، شما مهارت هایی را خواهید داشت که برای گردآوری تمام مفاهیم و درس های عملی که برای ساختن یک بازی نبرد خودروی تاثیرگذار آموخته اید، به آنها نیاز دارید. آنچه خواهید آموخت: درک اصول هوش مصنوعی در طراحی بازی ایجاد دنیاها و شخصیت های بازی هوشمندتر با برنامه نویسی C# اعمال حرکت خودکار شخصیت ها با استفاده از رفتارهای الگوریتم مسیریابی پیاده سازی الگوریتم های تصمیم گیری شخصیت با استفاده از درختان رفتار ساخت گله ها و جمعیت های مصنوعی باورپذیر و بسیار کارآمد ایجاد حسی سیستمهایی برای دنیای هوش مصنوعی خود با اصول اولیه تولید محتوای رویهای آشنا شوید. کاربرد یادگیری ماشینی را در Unity کاوش کنید این کتاب برای چه کسی است: این کتاب هوش مصنوعی Unity برای توسعهدهندگان Unity با درک اولیه C# و ویرایشگر Unity است که می خواهند دانش خود را در مورد توسعه بازی AI Unity گسترش دهند.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.