برنامه نويسي

Unity 5 From Zero to Proficiency (Foundations): مرحله ای برای ایجاد اولین بازی خود با یونیتی

Unity 5 From Zero to Proficiency (Foundations): A step-byto creating your first game with Unity

دانلود کتاب Unity 5 From Zero to Proficiency (Foundations): A step-byto creating your first game with Unity (به فارسی: Unity 5 From Zero to Proficiency (Foundations): مرحله ای برای ایجاد اولین بازی خود با یونیتی) نوشته شده توسط «Felicia P.»


اطلاعات کتاب Unity 5 From Zero to Proficiency (Foundations): مرحله ای برای ایجاد اولین بازی خود با یونیتی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Felicia P.

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار:

حجم فایل: 1.79 مگابایت

توضیحات کتاب Unity 5 From Zero to Proficiency (Foundations): مرحله ای برای ایجاد اولین بازی خود با یونیتی

پاتریک فلیسیا، 2015. – 241 ص. — ASIN: B016YF7OKS.

چرا این کتاب می‌تواند به شما برای شروع بازی‌سازی کمک کند:
ایجاد بازی خودتان می‌تواند در ابتدا بسیار ترسناک باشد، و اغلب، صرف‌نظر از تجربه‌تان با بازی‌ها، گاهی اوقات یافتن زمان و انگیزه برای عبور از اولین موانع و شروع کار دشوار است (مثلاً کمبود زمان یا تخصص کدنویسی).
اغلب، این موانع بالاتر از آنچه هستند به نظر می رسند. شما ممکن است معلمی باشید که سعی می‌کنید بازی‌ها را در کلاس معرفی کنید، اما هیچ تجربه قبلی در زمینه کدنویسی یا توسعه بازی ندارید. شاید شما یک سرگرمی هستید که دوست دارید محیط های تعاملی را بر اساس بازی هایی که از انجام آن ها لذت می برید ایجاد کنید. شاید شما دانش آموزی باشید که با توسعه بازی شروع کرده اید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید یا از چه منابعی استفاده کنید. یا شاید شما آموزش های ویدئویی آنلاین را امتحان کرده اید اما آنها را از هم جدا کرده اید. ممکن است تعجب کنید: “اگر تجربه ای در زمینه کدنویسی ندارم چگونه می توانم شروع به ایجاد بازی های خود کنم” یا “این موتور بازی آنقدر پیچیده است که من نمی دانم از کجا شروع کنم”.
این کاملاً متداول است، و شما به راحتی می توانید با یک رویکرد گام به گام بر این مسائل غلبه کنید که باعث می شود به تدریج مهارت های خود را توسعه دهید و از آنها استفاده کنید. این رویکردی است که من در سال‌های گذشته با موفقیت از آن استفاده کرده‌ام تا دانش‌آموزان را از طیف گسترده‌ای از پیشینه‌ها از عدم دانش کدنویسی یا توسعه بازی به سطوح خوبی از مهارت در Unity ببرم.
البته، کمی زمان و فداکاری می طلبد. با این حال، با پیروی از تکنیک ها و پیشنهادات شرح داده شده در این کتاب، می توانم به شما قول بدهم که بدون توجه به سابقه خود پیشرفت خواهید کرد و با Unity راحت تر خواهید شد. محتوا و ساختار این کتاب:
در این کتاب با عنوان از Zero to Proficiency (Foundations)، که اولین کتاب از این مجموعه است (به عنوان مثال، مبانی، مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته)، خوانندگان با ایجاد یک پروژه (بدون نیاز به کدنویسی) با رابط Unity و ویژگی های اصلی آن راحت می شوند. که شامل یک محیط داخلی و خارجی است. این کتاب شامل:
لیستی از اهداف یادگیری در ابتدای هر فصل.
فعالیت های گام به گام.
فرصت هایی برای مشارکت در یادگیری عمیق تر و مهارت های حل مسئله از طریق چالش های ارائه شده در پایان هر فصل.
کوئیزهایی برای آزمایش دانش شما. محتوای هر فصل به شرح زیر است:
فصل 1 اطلاعات کلی در مورد موتورهای بازی ارائه می دهد و توضیح می دهد که چرا باید از چنین نرم افزاری استفاده کنید و چگونه با استفاده از Unity به طور خاص تر می توانید ایجاد کنید. بازی ها به صورت یکپارچه
فصل 2 شما را در اولین مراحل نصب یونیتی و آشنایی با رابط آشنا می کند. همچنین میانبرهای مختلف لازم برای پیمایش در صحنه‌ها و پروژه‌ها در Unity را به شما نشان می‌دهد.
فصل 3 به شما کمک می‌کند تا با ترکیب اشیاء داخلی، اولین صحنه
خود را ایجاد و صادر کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اشیا را مدیریت کنید، بافت ها و رنگ ها را اعمال کنید، و اشیاء را برای ایجاد یک صحنه ساده تغییر دهید.
فصل 4 توضیح می دهد که چگونه می توانید یک صحنه داخلی (به عنوان مثال، یک پیچ و خم) با اشکال داخلی ایجاد کنید. شما همچنین با نورهای صحنه خود کار کرده و آن ها را مدیریت خواهید کرد تا جو را تنظیم کنید و با یک کنترل کننده اول شخص در صحنه حرکت کنید.
فصل 5 نحوه ایجاد جزیره ای با سواحل شنی و درختان نخل را با استفاده از دارایی های داخلی Unity توضیح می دهد. . شما همچنین رانندگی می‌کنید و خلبان هواپیما می‌شوید.
فصل 6 به سوالات متداول پاسخ می‌دهد.
فصل 7 خلاصه‌ای از موضوعات تحت پوشش این کتاب است و نکاتی را برای مراحل بعدی شما ارائه می‌کند. Kindle، بر روی رایانه‌های شخصی دارای قابلیت‌های رایگان، به عنوان مثال Cool Reader (EPUB)، Caliber (EPUB، MOBI، AZW3)، Adobe Digital Editions (EPUB)، FBReader (EPUB، MOBI، AZW3).


Patrick Felicia, 2015. — 241 p. — ASIN: B016YF7OKS.

Why this book can help you to get started with Game Development:
Creating your own game can be very intimidating at the start, and quite often, regardless of your experience with games, it is sometimes difficult to find the time and motivation to get over the first barriers and get started (e.g., lack of time or coding expertise).
Often, these barriers seem higher than they actually are. You may be a teacher trying to introduce games in the classroom, but with no previous coding or game development experience; maybe you are a hobbyist who would love to create interactive environments based on the games that you enjoy playing; maybe you are a student getting started with game development but you just don’t know where to start or what resources to use; or maybe you have tried online video tutorials but found them disjointed. You may be wondering: “How can I start to create my games if I have no experience of coding”, or “this game engine is so complex that I just don’t know where to get started”.
This is quite common, and you can easily overcome these issues with a step-by-step approach that gets you to progressively develop and use your skills. This is the approach that I have used successfully over the past years to take students from a wide range of backgrounds from no knowledge of coding or game development to good levels of proficiency in Unity.
Of course, it takes some time and dedication; however, by following the techniques and suggestions described in this book, I can promise you that you will progress, regardless of your background, and become more comfortable with Unity.Content and structure of this book:
In this book, entitled From Zero to Proficiency (Foundations), which is the first book in the series (i.e., Foundations, Beginner, Intermediate and Advanced), the readers will become comfortable with Unity’s interface and its core features, by creating a project (with no coding involved) that includes both an indoor and an outdoor environment.The book includes:
A list of the learning objectives at the start of each chapter.
Step-by-step activities.
Opportunities to engage in deeper learning and problem-solving skills through the challenges offered at the end of each chapter.
Quizzes to test your knowledge.The content of each chapter is as follows:
Chapter 1 provides general information on game engines and explains why you should use such software, and how, by using Unity more specifically, you can create games seamlessly.
Chapter 2 takes you through the very first steps of installing Unity and becoming familiar with the interface. It will also show you the different shortcuts necessary to navigate through scenes and projects in Unity.
Chapter 3 gets you to create and export your first
scene by combining built-in objects. You will learn how to manage objects, apply textures and colors, and transform objects to create a simple scene.
Chapter 4 explains how you can create an indoor scene (i.e., a maze) with built-in shapes. You will also work with and manage lights in your scene to set the atmosphere and navigate through the scene with a First-Person Controller.
Chapter 5 explains how to create an island with sandy beaches and palm trees using Unity’s built-in assets. You will also drive a car and pilot a plane.
Chapter 6 provides answers to frequently asked questions.
Chapter 7 summarizes the topics covered in this book and provides tips for your next steps.Формат книги совместим с iPAD и Amazon Kindle, на PC открывается многими бесплатными ридерами, например Cool Reader (EPUB), Calibre (EPUB, MOBI, AZW3), Adobe Digital Editions (EPUB), FBReader (EPUB, MOBI, AZW3).

دانلود کتاب «Unity 5 From Zero to Proficiency (Foundations): مرحله ای برای ایجاد اولین بازی خود با یونیتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید