کامپیوترها

Unity 3D و ملزومات PlayMaker: توسعه بازی از مفهوم تا انتشار

Unity 3D and PlayMaker essentials: game development from concept to publishing

دانلود کتاب Unity 3D and PlayMaker essentials: game development from concept to publishing (به فارسی: Unity 3D و ملزومات PlayMaker: توسعه بازی از مفهوم تا انتشار) نوشته شده توسط «Miles – Jere»


اطلاعات کتاب Unity 3D و ملزومات PlayMaker: توسعه بازی از مفهوم تا انتشار

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Taylor & Francis A K Peters/CRC Press

نویسنده: Miles – Jere

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 482 / 507

حجم فایل: 20.37 مگابایت

کد کتاب: 1317414322 , 9781317414322

توضیحات کتاب Unity 3D و ملزومات PlayMaker: توسعه بازی از مفهوم تا انتشار

در معرفی دانش‌آموزان جدید به توسعه بازی‌های ویدیویی، دو مؤلفه مهم وجود دارد: طراحی و اجرا. Unity 3D و PlayMaker Essentials: Game Development from Concept to Publishing زمینه تئوری را در مورد موضوعاتی مانند شخصیت ها، داستان ها، طراحی سطح، طراحی رابط، صدا، مکانیک بازی، و ابزارها و مهارت های مورد نیاز فراهم می کند.

هر فصل بر روی یک موضوع خاص تمرکز دارد، با موضوعاتی که بر روی یکدیگر بنا می‌شوند، به طوری که در پایان کتاب، همه موضوعات مرتبط با ایجاد بازی خود را بررسی کرده‌اید. این کتاب از بحث به نمایش چگونگی پیاده‌سازی تکنیک‌ها و مفاهیم در عمل با استفاده از Unity3D و PlayMaker تبدیل می‌شود. جعبه‌های دانلود در سراسر کتاب گنجانده شده است که در آن می‌توانید نسخه پروژه بازی مورد بحث یا محتوای دیگری را برای افزودن به پروژه، و همچنین آموزش‌های ویدیویی تکمیلی که توسعه داده شده است، دریافت کنید. و جنبه‌های عملی، Unity 3D و PlayMaker Essentials شما را قادر می‌سازد تا با ساختن یک بازی، نحوه ایجاد یک بازی را درک کنید. با تکمیل تدریجی سند طراحی خود در طول دوره کتاب، همزمان با یادگیری مهارت های عملی مورد نیاز برای جان بخشیدن به بازی منحصر به فرد خود، با اصول طراحی اصلی آشنا می شوید.


In introducing new students to video game development, there are two crucial components to consider: design and implementation. Unity 3D and PlayMaker Essentials: Game Development from Concept to Publishing provides theoretical background on topics such as characters, stories, level design, interface design, audio, game mechanics, and tools and skills needed.

Each chapter focuses on a specific topic, with topics building upon each other so that by the end of the book you will have looked into all the subjects relevant to creating your own game. The book transitions from discussion to demonstrations of how to implement techniques and concepts into practice by using Unity3D and PlayMaker. Download boxes are included throughout the book where you can get the version of the game project under discussion or other content to add to the project, as well as any supplementary video tutorials that have been developed.

Addressing both theoretical and practical aspects, Unity 3D and PlayMaker Essentials enables you to understand how to create a game by having you make a game. By gradually completing your own design document through the course of the book, you will become familiar with core design principles while learning the practical skills needed to bring your unique game to life.

دانلود کتاب «Unity 3D و ملزومات PlayMaker: توسعه بازی از مفهوم تا انتشار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید