طراحی وب سایت

ملزومات توسعه بازی Unity 3.x

Unity 3.x Game Development Essentials

دانلود کتاب Unity 3.x Game Development Essentials (به فارسی: ملزومات توسعه بازی Unity 3.x) نوشته شده توسط «Will Goldstone»


اطلاعات کتاب ملزومات توسعه بازی Unity 3.x

موضوع اصلی: کامپیوتر – توسعه وب

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Will Goldstone

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 488

حجم فایل: 10.13 مگابایت

کد کتاب: 1849691444 , 9781849691444

توضیحات کتاب ملزومات توسعه بازی Unity 3.x

توسعه بازی با سی شارپ و جاوا اسکریپت بازی های سه بعدی کاملا کاربردی و حرفه ای با محیط های واقعی، صدا، جلوه های پویا و موارد دیگر بسازید! توسعه بازی خود را شروع کنید و به راحتی بازی های سه بعدی آماده بسازید. مفاهیم کلیدی در طراحی بازی از جمله اسکریپت، فیزیک، نمونه سازی، جلوه های ذرات و غیره را درک کنید. تست & با نکات و ترفندهای ضروری، بازی خود را به کمال بهینه کنید. این کتاب که به زبان انگلیسی واضح و ساده نوشته شده است، شما را از یک نمونه اولیه ساده به یک بازی سه بعدی کامل با مفاهیمی می برد که در طول حرفه جدید خود به عنوان یک توسعه دهنده بازی دوباره از آنها استفاده خواهید کرد. ساخت بازی را در نسخه 3 و بالاتر بیاموزید و اسکریپت نویسی را با C# یا JavaScript In Detail یاد بگیرید موتورهای بازی مانند Unity ابزار قدرتمند بازی هایی هستند که می شناسیم و دوست داریم. یونیتی یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین بسته‌ها برای توسعه بازی است و همه، از علاقمندان گرفته تا استودیوهای بزرگ، برای ایجاد بازی‌ها و تجربه‌های تعاملی برای وب، دسکتاپ، موبایل و کنسول از آن استفاده می‌کنند. با مجموعه ابزار بصری و آسان برای یادگیری Unity و این کتاب – تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی هرگز آسان تر نبوده است. با اتخاذ رویکردی عملی، این کتاب شما را با مفاهیم توسعه بازی‌های سه بعدی آشنا می‌کند، قبل از اینکه با توسعه در خود یونیتی مقابله کنید – نمونه‌سازی اولیه یک سناریوی ساده و سپس ایجاد یک بازی بزرگ‌تر. از ایجاد جهان های سه بعدی گرفته تا اسکریپت نویسی و ایجاد مکانیک بازی، همه چیزهایی را که برای شروع ساخت بازی نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. این کتاب برای پوشش مجموعه‌ای از مثال‌های ساده طراحی شده است که با تولید یک بازی سه‌بعدی اول شخص، با محیط جزیره‌ای تعاملی، به اوج خود می‌رسد. تمامی مفاهیم آموزش داده شده در این کتاب برای انواع دیگر بازی ها قابل اجرا هستند، اما با معرفی مفاهیم رایج بازی و تولید سه بعدی، Unity را بررسی خواهید کرد تا یک کاراکتر با دنیای بازی تعامل داشته باشد و برای بازیکن پازل بسازید. حل کنید تا بازی را کامل کنید. در پایان کتاب، شما یک بازی سه بعدی کاملاً کارآمد و تمام مهارت های لازم برای گسترش بیشتر بازی خواهید داشت که به کاربر نهایی خود، بازیکن، بهترین تجربه ممکن را می دهد. به زودی بازی های سه بعدی خود را به راحتی ایجاد خواهید کرد! آنچه از این کتاب یاد خواهید گرفت درک موتور Unity 3D و توسعه بازی کدی را برای توسعه بازی در سی شارپ یا جاوا اسکریپت بنویسید یک جزیره سه بعدی و مجموعه ای از بازی های کوچک برای بازیکنان خود بسازید. محیط بازی در حال اجرا و راه اندازی ایجاد تعاملات شخصیت بازیکن اسکریپت و انیمیشن را ترکیب کنید تا اشیاء استاتیک خود را به عناصر بازی تعاملی پویا تبدیل کنید. محیط های بازی حرفه ای تر به نظر می رسند بازی خود را در وب و دسکتاپ اجرا کنید و آن را برای آزمایش و بازخورد با جهان گسترده تر به اشتراک بگذارید. رویکرد این کتاب یک رویکرد غیررسمی و ابهام‌زدایی به دنیای توسعه بازی با موتور بازی Unity را دنبال می‌کند. بدون نیاز به دانش قبلی در مورد توسعه بازی یا 3 بعدی، از ابتدا یاد خواهید گرفت و هر مفهوم را در یک زمان تا یک مینی بازی کامل سه بعدی خواهید آموخت. شما اسکریپت نویسی را با سی شارپ یا جاوا اسکریپت یاد خواهید گرفت و با کارهای ساده و گام به گام بر محیط توسعه Unity مسلط خواهید شد. این کتاب برای چه کسی نوشته شده است. از ذهن شما، وحدت و این کتاب باید نقطه شروع شما باشد. هیچ دانش قبلی در مورد تولید بازی مورد نیاز نیست، از شما دعوت می کند که به سادگی اشتیاق ساخت بازی های عالی را با خود بیاورید.


Game Development with C# and JavaScript Build fully functional, professional 3D games with realistic environments, sound, dynamic effects, and more! Kick start your game development, and build ready-to-play 3D games with ease. Understand key concepts in game design including scripting, physics, instantiation, particle effects, and more. Test & optimize your game to perfection with essential tips-and-tricks. Written in clear, plain English, this book takes you from a simple prototype through to a complete 3D game with concepts you’ll reuse throughout your new career as a game developer. Learn game development in Unity version 3 and above, and learn scripting in either C# or JavaScript In Detail Game Engines such as Unity are the power-tools behind the games we know and love. Unity is one of the most widely-used and best loved packages for game development and is used by everyone, from hobbyists to large studios, to create games and interactive experiences for the web, desktop, mobile, and console. With Unity’s intuitive, easy to learn toolset and this book – it’s never been easier to become a game developer. Taking a practical approach, this book will introduce you to the concepts of developing 3D games, before getting to grips with development in Unity itself – prototyping a simple scenario, and then creating a larger game. From creating 3D worlds to scripting and creating game mechanics you will learn everything you’ll need to get started with game development. This book is designed to cover a set of easy-to-follow examples, which culminate in the production of a First Person 3D game, complete with an interactive island environment. All of the concepts taught in this book are applicable to other types of game, however, by introducing common concepts of game and 3D production, you’ll explore Unity to make a character interact with the game world, and build puzzles for the player to solve, in order to complete the game. At the end of the book, you will have a fully working 3D game and all the skills required to extend the game further, giving your end-user, the player, the best experience possible. Soon you will be creating your own 3D games with ease! What you will learn from this book An understanding of the Unity 3D Engine and game development Write code for game development in either C# or JavaScript Build a 3D island and set of mini-games for your players Incorporate terrains and externally produced 3D models to get your game environment up and running Create player character interactions Combine scripting and animation to transform your static objects into dynamic interactive game elements Add realistic effects to your games by using particle systems Create a stylish and efficient menu, and animate other interface elements Use Lightmapping to make your game environments look more professional Deploy your game to the web and desktop and share it with the wider world for testing and feedback. Approach This book follows an informal, demystifying approach to the world of game development with the Unity game engine. With no prior knowledge of game development or 3D required, you will learn from scratch, taking each concept at a time working up to a full 3D mini-game. You’ll learn scripting with C# or JavaScript and master the Unity development environment with easy-to-follow stepwise tasks. Who this book is written for If you’re a designer or animator who wishes to take their first steps into game development or prototyping, or if you’ve simply spent many hours sitting in front of video games, with ideas bubbling away in the back of your mind, Unity and this book should be your starting point. No prior knowledge of game production is required, inviting you to simply bring with you a passion for making great games.

دانلود کتاب «ملزومات توسعه بازی Unity 3.x»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید