دانلود کتاب Unity 2020 Virtual Reality Projects (به فارسی: پروژه های واقعیت مجازی Unity 2020) نوشته شده توسط «Jonathan Linowes»
اطلاعات کتاب پروژه های واقعیت مجازی Unity 2020
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Jonathan Linowes
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 592 / 586
حجم فایل: 55.20 مگابایت
کد کتاب: 1839217332 , 9781839217333
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب پروژه های واقعیت مجازی Unity 2020
آخرین ویژگیهای Unity را کاوش کنید و تجربههای واقعیت مجازی را بسازید، از جمله تعاملات اول شخص، بازیهای آتشبنی صوتی، رسانههای 360 درجه، گشتهای گالری هنری، و داستان سرایی VR
ویژگیهای کلیدی
- دستورالعملهای گام به گام و بهترین روشها را برای شروع سفر توسعه واقعیت مجازی خود کشف کنید
- ویژگیهای Unity مانند رندر URP، XR Interaction Toolkit و ProBuilder را کاوش کنید
- Build Impressive برنامهها و بازیهای مبتنی بر واقعیت مجازی که میتوان با استفاده از دستگاههای مدرن مانند Oculus Rift و Oculus Quest تجربه کرد
توضیحات کتاب
این نسخه سوم راهنمای توسعه Unity Virtual Reality (VR) برای پوشش دادن جدیدترین ویژگیهای Unity 2019.4 یا نسخههای جدیدتر – پلتفرم پیشرو برای ساخت بازیهای VR، برنامهها، و تجربههای همهجانبه برای دستگاههای VR معاصر.
با تمرکز بیشتر بر اجزای در حال رشد، مانند خط لوله رندر جهانی (URP) بهبود یافته است. ، افزونه های واقعیت توسعه یافته (XR)، بسته ابزار تعامل XR و جدیدترین دستگاه های واقعیت مجازی، این نسخه به شما کمک می کند تا از وضعیت فعلی VR مطلع شوید. این کتاب با رویکرد عملی و پروژه محور خود، ویژگی های توسعه واقعیت مجازی در Unity را پوشش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه های VR بسازید که با دستگاه های مدرن Oculus، VIVE و دیگران قابل تجربه باشند. این کتاب واقعیت مجازی استراتژیهای نورپردازی و رندر را ارائه میکند تا به شما در ساختن گرافیکهای پیشرفته کمک کند، و مفاهیم URP و رندر را توضیح میدهد که شما را قادر میسازد به واقعگرایی برای برنامههایتان برسید. با استفاده از بومهای رابط کاربری فضایی جهان، جابهجایی و انتقال از راه دور، رسانههای 360 درجه و انیمیشنهای جدول زمانی، تجربیات واقعیت مجازی دنیای واقعی را میسازید، همچنین با مفاهیم مهم توسعه واقعیت مجازی، بهترین شیوهها و بهینهسازی عملکرد و استراتژیهای تجربه کاربر آشنا میشوید.
در پایان این کتاب یونیتی، به طور کامل برای استفاده از یونیتی برای توسعه تجربیات غنی و تعاملی واقعیت مجازی مجهز خواهید شد.
آنچه خواهید آموخت
- درک فعلی وضعیت واقعیت مجازی و محصولات مصرفی VR
- با ساختن یک صحنه diorama ساده با استفاده از Unity Editor و دارایی های وارداتی، با Unity شروع کنید
- پروژه های Unity VR خود را برای اجرا بر روی پلتفرم های VR مانند Oculus، SteamVR، و Windows Immersive MR
- طراحی و ساخت یک انیمیشن داستان سرایی VR با موسیقی متن و جدول زمانی
- اجرای یک بازی صوتی صوتی با استفاده از فیزیک بازی و سیستم های ذرات
- از الگوهای نرم افزاری مختلف برای طراحی رویدادهای Unity و اجزای قابل تعامل استفاده کنید. li>
- بهترین شیوههای نورپردازی، رندر و پسپردازش را کشف کنید
این کتاب برای چه کسی است
خواه شما برنامهنویسی غیر برنامهنویس هستید که با گرافیکهای کامپیوتری سه بعدی آشنا نیستید یا در هر دو تجربه دارید. اما در واقعیت مجازی تازه کار است، اگر علاقه مند به ساخت بازی ها یا برنامه های VR خود هستید، این کتاب Unity برای شما مناسب است. هر گونه تجربه در Unity مفید خواهد بود اما ضروری نیست.
فهرست مطالب
- تقریبا همه چیز برای همه
- درک وحدت، محتوا و مقیاس
- راه اندازی پروژه خود برای VR
- استفاده از کنترل مبتنی بر نگاه
- تعامل با دستان شما
- Canvasing the World Space UI
- Teleporting, حرکت و راحتی
- نورپردازی، رندر، واقع گرایی
- بازی با فیزیک و آتش
- کاوش در فضاهای تعاملی
- با استفاده از تمام 360 درجه
- انیمیشن و داستان سرایی VR
- بهینه سازی برای عملکرد و راحتی.
Explore the latest features of Unity and build VR experiences including first-person interactions, audio fireball games, 360-degree media, art gallery tours, and VR storytelling
Key Features
- Discover step-by-step instructions and best practices to begin your VR development journey
- Explore Unity features such as URP rendering, XR Interaction Toolkit, and ProBuilder
- Build impressive VR-based apps and games that can be experienced using modern devices like Oculus Rift and Oculus Quest
Book Description
This third edition of the Unity Virtual Reality (VR) development guide is updated to cover the latest features of Unity 2019.4 or later versions – the leading platform for building VR games, applications, and immersive experiences for contemporary VR devices.
Enhanced with more focus on growing components, such as Universal Render Pipeline (URP), extended reality (XR) plugins, the XR Interaction Toolkit package, and the latest VR devices, this edition will help you to get up to date with the current state of VR. With its practical and project-based approach, this book covers the specifics of virtual reality development in Unity. You’ll learn how to build VR apps that can be experienced with modern devices from Oculus, VIVE, and others. This virtual reality book presents lighting and rendering strategies to help you build cutting-edge graphics, and explains URP and rendering concepts that will enable you to achieve realism for your apps. You’ll build real-world VR experiences using world space user interface canvases, locomotion and teleportation, 360-degree media, and timeline animation, as well as learn about important VR development concepts, best practices, and performance optimization and user experience strategies.
By the end of this Unity book, you’ll be fully equipped to use Unity to develop rich, interactive virtual reality experiences.
What you will learn
- Understand the current state of virtual reality and VR consumer products
- Get started with Unity by building a simple diorama scene using Unity Editor and imported assets
- Configure your Unity VR projects to run on VR platforms such as Oculus, SteamVR, and Windows immersive MR
- Design and build a VR storytelling animation with a soundtrack and timelines
- Implement an audio fireball game using game physics and particle systems
- Use various software patterns to design Unity events and interactable components
- Discover best practices for lighting, rendering, and post-processing
Who this book is for
Whether you’re a non-programmer unfamiliar with 3D computer graphics or experienced in both but new to virtual reality, if you’re interested in building your own VR games or applications, this Unity book is for you. Any experience in Unity will be useful but is not necessary.
Table of Contents
- Virtually Everything for Everyone
- Understanding Unity, Content, and Scale
- Setting Up Your Project for VR
- Using Gaze-Based Control
- Interacting with Your Hands
- Canvasing the World Space UI
- Teleporting, Locomotion, and Comfort
- Lighting, Rendering, Realism
- Playing with Physics and Fire
- Exploring Interactive Spaces
- Using All 360 Degrees
- Animation and VR Storytelling
- Optimizing for Performance and Comfort.
دانلود کتاب «پروژه های واقعیت مجازی Unity 2020»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.