دانلود کتاب Unity 2018 Augmented Reality Projects (به فارسی: پروژه های واقعیت افزوده Unity 2018) نوشته شده توسط «Jesse Glover»
اطلاعات کتاب پروژه های واقعیت افزوده Unity 2018
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Jesse Glover
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 346
حجم فایل: 24.15 مگابایت
کد کتاب: 1788838769 , 9781788838764
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب پروژه های واقعیت افزوده Unity 2018
واقعیت افزوده امکان نوآوری های اساسی را در زمینه های بی شماری فراهم می کند. این به طور جادویی دنیای فیزیکی و مجازی را با هم ترکیب می کند و برنامه های کاربردی را از صفحه نمایش به دستان شما می آورد. در همین حال، یونیتی اکنون به پلتفرم پیشرو برای توسعه تجربیات واقعیت افزوده تبدیل شده است، زیرا خط لوله عالی برای کار با دارایی های سه بعدی فراهم می کند.
با استفاده از یک رویکرد عملی و مبتنی بر پروژه، پروژه های واقعیت افزوده یونیتی 2018 به شما آموزش می دهد. ویژگی های توسعه واقعیت افزوده در Unity 2018.
این کتاب به شما می آموزد که چگونه از Unity برای توسعه برنامه های AR استفاده کنید که می توانند با دستگاه هایی مانند HoloLens و Daydream تجربه شوند. قبل از اینکه به تدریج به اجرای برنامه های واقعیت افزوده مبتنی بر حسگر بروید، یاد خواهید گرفت که اشیاء سه بعدی را در فید دوربین خود یکپارچه کنید، متحرک سازی کنید و روی آنها قرار دهید. علاوه بر این، ملاحظات فنی را که به ویژه مهم و احتمالاً منحصر به فرد AR هستند، بررسی خواهید کرد. پروژههای کتاب نشان میدهند که چگونه میتوانید انواع تجربیات AR را ایجاد کنید، در عین حال بینشهایی در مورد برنامهنویسی C# و همچنین موتور بازی Unity 3D از طریق ویرایشگر تعاملی Unity ارائه میدهد.
تا پایان کتاب، شما مجهز به توسعه تجربیات واقعیت افزوده غنی و تعاملی برای طیف وسیعی از دستگاهها و پلتفرمهای واقعیت افزوده با استفاده از Unity خواهید بود.
Using a practical and project-based approach, Unity 2018 Augmented Reality Projects educates you about the specifics of augmented reality development in Unity 2018.
This book teaches you how to use Unity in order to develop AR applications which can be experienced with devices such as HoloLens and Daydream. You will learn to integrate, animate, and overlay 3D objects on your camera feed, before gradually moving on to implementing sensor-based AR applications. In addition to this, you will explore the technical considerations that are especially important and possibly unique to AR. The projects in the book demonstrate how you can build a variety of AR experiences, whilst also giving insights into C# programming as well as the Unity 3D game engine via the interactive Unity Editor.
By the end of the book, you will be equipped to develop rich, interactive augmented reality experiences for a range of AR devices and platforms using Unity.
دانلود کتاب «پروژه های واقعیت افزوده Unity 2018»